EINDELOOS KLAARKOMEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Benno2 »

Gistermiddag weer eens op de bonnefooi naar EC gegaan. Geen date, geen afspraak, geen aankondigingen... gewoon op goed geluk. En jawel hoor: geluk is wat ik had.

Ik kom om 2 uur binnen en zie meteen dat er wat gaande is in de heterocinema. Een mij onbekende vrouw ligt geblinddoekt op bed. Naast haar zit Peter geknield met zijn pik in haar mond en zijn vingers haar kutje bewerkend. Enkele andere mannen staan er omheen. Reden genoeg om mij snel van kleding te ontdoen en een condoom bij me te steken. Als ik terugkom is er weinig veranderd aan de setting. Peter laat zijn vingers snel over het clitje van de dame gaan. "Oh, ik kom klaar!", roept ze.
Bij haar voeteneinde staat haar partner, die het stimuleren van haar clitje overneemt. Haar kutje ziet er overheerlijk uit. De dame (C heet ze) heeft een heerlijk lijf met prachtige ronde borsten. Ze heeft kort blond haar en daarvan zit ook een beetje rond haar kutje. Toevallig ben ik daar best een liefhebber van, dus ik vraag aan haar partner (E heet hij) of ik haar mag likken. Dat mag, dus ik val meteen aan. Ze is lekker nat, waardoor ik makkelijk twee vingers naar binnen kan schuiven. Terwijl ze doorgaat met Peter's pik te verwennen, lik ik haar naar nog een hoogtepunt. Daarna vraag ik of ik haar ook mag neuken. Jawel, dat mag. Ik ben vreselijk opgewonden en ga lekker van start. Al likkend heb ik gevoeld wat een mooie geprononceerde clitoris C heeft en nu, terwijl ik haar aan het neuken ben, voel ik dat onder mijn duim weer. Het duurt niet lang voordat C weer roept: "Ik kom klaar! Ja, ik kom!" Ook Peter lijkt die richting op te gaan, hoor ik aan zijn kreten. Terwijl C hem pijpt, bewerkt hij haar tieten. Ik voel ook een orgasme aankomen, dat ik niet kan tegenhouden. Mijn orgastische kreten mengen zich met die van een volgend hoogtepunt van C, die alweer roept dat ze komt. "Ik ook", brul ik.

Na een pauze op de bank in de algemene ruimte waar we even fatsoenlijk kennis hebben gemaakt (ik viel tenslotte zomaar met mijn neus midden in de spreekwoordelijke boter), vervolgt het spel zich in de darkroom. C heeft haar blinddoek weer om en staat tegen de achterwand, waar ze gestreeld en gestimuleerd wordt door haar man E en door Peter. N een eerste staand orgasme van C, leggen we haar in de sling en daar neuk ik haar zeer uitgebreid, afgewisseld met wat likken, want daar krijg ik ook geen genoeg van. Ik weet niet hoe vaak ik C hoor roepen dat ze komt, maar het is prachtig om mee te maken dat een vrouw zo kan genieten. Het maakt dat ik ook extra mijn best doe.

We rusten uit op de bank en praten nog wat. E en C zijn al wel vaker geweest, maar ik ben ze nog niet eerder tegengekomen. Ze kwamen vroeger in EC Zutphen, maar toen die werd gesloten moesten ze uitwijken naar Amersfoort. Enfin, mazzel voor mij weer, denk ik. ;)
Ptere is inmiddels vertrokken. Er waren al weinig mensen in EC, maar nu blijven we echt met een klein clubje over. We kletsen wat met een man in een jurk, die zich Pijpsletje noemt op het forum, meen ik. Daarna gaan we voor een derde ronde weer naar de darkroom, waar C meteen weer de sling in gaat. E vraagt of ik haar wil likken. Dat is haar kennelijk goed bevallen. En mij ook, dus ik ga met hernieuwde lust van start. Ik besluit haar een zeer uitgebreide likbeurt te geven. Met twee vingers in haar natte kutje en mijn tong stevig op haar clit laat ik haar kermen en kronkelen van genot. Ze lijkt niet te kunnen ophouden met klaarkomen. Ik was al geil, maar extra opgewonden geworden door de orale genoegens neuk ik C vervolgens tot ik niet meer kan. Of eigenlijk kan ik nog wel, maar na tig orgasmes heeft C een pauze nodig om bij te komen. Het is inmiddels al best laat geworden en ik moet naar een afspraak. Ik wens het stel een fijne voortzetting en verlaat met een glimlach EC. Benieuwd of C nog vaker is klaargekomen gistermiddag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Plumberjack »

Hè Benno

Bedankt voor je verslag , heerlijk om te lezen
Ik zie het zo voor me .
Je bent een Mazzelpik , je dwingt dat ook wel een beetje af , door vaak te gaan .
De dame van het stel , had ook geluk dat jij binnen kwam .
Je ziet er goed uit , weet waar de dames voor komen , bent een goede beffer , en een actieve , nog veel betere neuker .
Ik weet zeker , dat dame C heel tevreden naar huis gegaan is

Gr. Jack
Gebruikersavatar
Michelle80
Berichten: 103
Lid geworden op: 11 sep 2015 13:06
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Locatie: Kik: Michelle80tv
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Michelle80 »

Hé Benno,

Ook ik lees je verslagen altijd met veel plezier. Ik dacht, zal eens even kijken hoeveel berichtjes je zo langzamerhand geplaatst hebt. Als ik dat opzoek onder het kopje leden, ben jij het lid met de meeste berichten!! En het zijn vaak ook niet de kortste berichtjes. Oké, de ec’s zelf hebben er nog meer verstuurd, maar zelfs die ga je bijna voorbij.

Ga vooral door, het heeft jezelf maar ook anderen veel gebracht ;)

X Michelle
Geile onderdanige sissy slet op zoek naar m/vr/stel/ts/ voor:blowbang / trio / zaadslet / vrouw met vbd en nog veel meer
veel kan, maar alleen als je fris, geschoren en schoon bent.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Benno2 »

@Plumberjack: Ik weet niet wat het is. Ik zal er een neus voor hebben. Kwam gisteren echt exact op het goede moment binnen :D

Dank je wel Michelle :D
Ik wist niet dat het er al zoveel waren.
Het is altijd goed om te horen dat mensen het met plezier lezen.
Ik heb zelf altijd al double the fun: eerst tijdens de belevenis zelf en dan nog een keer tijdens het schrijven van het verslag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gerrit Willem
Berichten: 499
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Gerrit Willem »

Geprononceerde clitoris.... deze term leen ik even van je Benno!
Maar... mooi verslag weer
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door gezell »

Ik was al redelijk vroeg in de EC maar t/m 13.30 uur was er geen actie te beleven. Sta ik buiten even wat telefoontjes te plegen komt er een leuk stel aangelopen en verdwenen achter mijn rug om de cinema in. In de winkel was er geen stel meer te bekennen dus snel doorlopen en bij de lockers stonden ze zich rustig om (uit) te kleden.
Het was nog steeds erg rustig en aan de hand van haar blauwe bandje wisten we later dat dit goed nieuws betekende.
Nadat C en E plaats hadden genomen in de Hetero Bios ontwikkelde zich een spannend en geil scenario. In eerste instantie werd er rustig naar de film gekeken en was het nog steeds erg rustig, langzaam begon er wat beweging te komen. Na enige tijd samen bezig te zijn geweest kwam de blinddoek en werd de mooie dame C geblinddoekt en mocht ik samen met haar partner E van haar heerlijke lichaam genieten. Nadat C een paar keer was klaargekomen (wat haar overigens weinig moeite kost) verplaatste het geheel zich naar het bed onder het beeldscherm.
Nadat C zich had geïnstalleerd werd ze door E lekker gebeft en gevingerd terwijl ze mij op een fantastische manier pijpte en nadat ik ook haar tepels bewerkte was het weer aan een stuk door klaarkomen.
Op een gegeven moment kwam Benno binnen en na een hartelijke groet gingen we samen verder de dame te verwennen, de rest heeft Benno geschreven, hier valt niets aan toe te voegen.

Wederom heerlijk genoten en met Benno erbij altijd gezellig.

C en E hartelijk dank voor deze heerlijke middag en hopelijk tot een volgende keer.

Peter
ruud jansen
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 jun 2018 11:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door ruud jansen »

Leuk en zeer opwindend om te lezen Benno, mischien moet ik ook eens jullie kant op komen. :D

Ik ben nu alleen nog maar in Hilversum geweest, maar dat is zeker ook de moeite waard :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Benno2 »

E en C, ik ben benieuwd naar jullie verslag en hoop jullie nog vaker tegen te komen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Tomdiedom
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 dec 2016 17:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: EINDELOOS KLAARKOMEN

Bericht door Tomdiedom »

Kijk, er gaat niets boven een spontaan bezoek met een goed verslag!
Allemaal nog even nagenieten en voor degene die het gemist hebben, weer een inspiratie om het brandje in de kruisstreken snel te gaan blussen..... :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten