MISS LOCA'S SWEET PUSSY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MISS LOCA'S SWEET PUSSY

Bericht door Benno2 »

Jay gaf aan dat hij op het onmogelijke tijdstip van half 6 's-avonds te zullen komen met Miss Loca. Bijna niet te doen tussen werkverplichtingen en etenstijd, maar aan de andere kant: miss Loca is echt te lekker om te laten passeren. Een paar weken geleden nam Jay haar voor het eerst mee en toen was meteen duidelijk dat ze bepaalde kwaliteiten heeft waar je als man blij van wordt. Dus wat te doen?

's-Middags al even een uurtje naar EC geweest om het sletje van bi stel dev uitgebreid lang en hard te neuken in de sling. Toen weer aan het werk en om 10 voor half 6 weer binnengelopen bij EC. De actie is al begonnen in de darkroom. Jay heeft Miss Loca in een gloryhole hokje en er staat een man met zijn pik door het gat te genieten. Als hij is klaargekomen (op de grond! Zonde, want miss L had het graag in haar mondje gehad), steek ik mijn pik door het gat en word vrijwel meteen goddelijk hemels gezogen door miss Loca's lekkere zuigmondje. Na een paar minuten ben ik optimaal hard en klaar om te neuken. Dat moet nog even wachten, want Alexander steekt zijn pik door het gat en blijft staan totdat hij van zijn zaad is verlost. Dan vindt Jay het tijd om zijn sletje te neuken in het krappe hokje. Gelukkig komen ze daarna naar buiten.

Miss Loca knielt om Jay en mij afwisselend te pijpen. Daarna mag ik haar neuken. Ze gaat voorovergebogen staan met haar lippen om Jay's pik. Mijn pik stop ik tussen haar andere lippen, in haar zeer natte kutje. Vrijwel direct voer ik het tempo op en neuk ik haar op volle kracht. Terwijl ik bezig ben komt Henry binnen en ik begroet hem al stotend. Als ik buiten adem geragd ben, neemt hij het van me over. Daarna komt er nog een andere jongeman. Als die bezig is zijn condoom om te doen, maak ik van de gelegenheid gebruik om even miss Loca's kutje te likken, terwijl ze nog steeds voorover gebogen staat. Ze smaakt heerlijk zoet.

Er volgt nog een tweede gloryhole sessie, waarna Jay zijn Locaatje richting sling dirigeert.Miss Loca is een lekker klein Antilliaans meisje met een flinke bos krullen en een heerlijk lijf met mooie rondingen op alle goede plaatsen. Omdat ze zo klein is til ik haar et gemak op en in de sling. Eerst lik ik nog even haar zoete kutje en daarna begin ik haar te neuken. Het voelt te gek en ik ga door en door, onderwijl haar clitje bewerkend met mijn duim. Ik kan er gewoon niet mee stoppen, zo lekker is het. Ik kom behoorlijk luidruchtig klaar, waarna Henry het weer over neemt. Terwijl ik me douche en aankleed, komt Blackco binnen. Verlaat door de file, maar precies op tijd om het stokje over te nemen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten