Kinky op een zaterdagmiddag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
FetisjGirl
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Kinky op een zaterdagmiddag

Bericht door FetisjGirl »

Hallo allemaal,

Zaterdagmiddag had ik met PleasureTown afgesproken, om naar de cinema te gaan in de trein was ik al zo geil als wat.
Het was gelukkig nog niet heel druk dus we konden eerst nog even rustig omkleden. We zijn uiteindelijk in de hetero cinema gaan zitten, waar we op een gegeven moment niet van elkaar af konden blijven en naar de darkroom zijn gegaan.

Ik werd vastgebonden aan het kruis met armen en benen, hier stonden een aantal mannen bij te kijken terwijl pleasure aan het werk ging. Eerst kreeg ik een paar tikjes met een zweep maar dat viel wel mee kwa pijn.
Daarna werd ik geblinddoekt en zei pleasure 'raak haar maar aan' en voelde ik verschillende handen over mijn lichaam gaan en in mijn kutje gaan.

Toen werd mij verteld dat ik niet zo'n verlegen meisje ben als dat ik eruit zie.. etc.
Op een gegeven moment werd mijn blinddoek afgedaan omdat ik niet meer op mijn hakken kon staan en ik stond te trillen op mijn benen van genot.

Toen ben ik pleasure wezen pijpen en kwam er een andere jongen bij ons staan die ik ook moest pijpen.
Uiteindelijk moest ik voorover bukken zodat die jongen mij kon neuken maar dat lukte niet toen ben ik maar in de swing gaan liggen en werd ik keihard geneukt door die jongen.

Even later hielden we even een pauze. Na de pauze heeft pleasure mij weer vastgebonden en kreeg ik tikken op mijn kont met een zweepje en kwamen er veel speeltjes tevoorschijn terwijl sommige mannen aan mij zaten.

Uiteindelijk ben ik weer in de swing gaan liggen en zaten meerdere mannen aan mij en heeft pleasure mij ook eventjes geneukt.
Daarna zijn we weer de hetero cinema in gegaan en begon daar het geile feestje uiteindelijk weer van voor af aan op het matras daar heeft pleasure mij weer geneukt. Toen kwam er nog een man bij die veel over mijn gezicht spoot terwijl pleasure mij nog aan het neuken was.

Al met al een zeer geslaagde middag (misschien ben ik wat vergeten om te typen maar dan pas ik het verhaal later weer aan) :)

x
Fetish en PleasureTown
Pleasuretown
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Kinky op een zaterdagmiddag

Bericht door Pleasuretown »

Leukverslagje fetish dit word erg gewaardeerd. Ik zet ook snel op papier hoe ik deze leuke gezellige dag hebt ervaren!
Ik hoop nog vele leuke ontmoetingen met je te beleven Fetish! :)
Pleasuretown
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Kinky op een zaterdagmiddag

Bericht door Pleasuretown »

Het zou leuk zijn als er mensen die erbij waren ook hun belevenis willen delen.

Later op de dag kwam er ook nog een stel die voor het eerst er waren. Helaas stond iedereen toen op punt naar huis te gaan. Vond het gezellig jullie gesproken te hebben zou jullie graag beter willen leren kennen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten