WOLF EN CURLY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WOLF EN CURLY

Bericht door Benno »

Gisteren weer eens op de bonnefooi naar EC gegaan. Als ik binnenkom hoor ik meteen geluiden uit de heterozaal. Ik kijk door het gordijn en zie een groep naakte mannen rond het bed staan. Wat er achter hun blote ruggen gebeurt wordt aan het zicht ontrokken, maar ik hoor een dame kreunen: "Oh ja, zo! Zo ja!" Als ik dichterbij kom zie ik dat ze op z'n hondjes wordt genomen terwijl ze haar gezicht in de buik van haar partner begraaft. Ze is overduidelijk aan het genieten. Snel ga ik mij omkleden.

Als ik naakt terugkom ligt Curly (want zo heet ze) op haar rug uit te hijgen in de schoot van Wolf (want zo heet hij). Curly ziet er heerlijk uit. Een mooi lichaam met stevig overeind staande borsten met stijve tepels. Ik betast en streel haar lichaam en voel aan haar kutje. "Even aan het bijkomen?", vraag ik. Ja, dat is ze, maar niet zo lang, want als Wolf haar vraagt of ze nog meer wil is het antwoord een volmondig "Ja! Ze heeft een lekker Brabants accent, waar ze trots op is (Eindhoven de gekste!). Wolf gebiedt haar op haar knieën te gaan zitten en ze gehoorzaamt en steekt haar kontje omhoog. Ik neem plaats achter haar en steek mijn pik in haar natte kutje. Ze reageert meteen en als ik het tempo opvoer, kreunt ze al gauw: "Oh ja, zo! Zo ja!".

Ik neuk haar extra lang door in deze houding, waarbij ik me stevig vasthoud aan haar heupen, haar billen en op een gegeven moment aan haar haar, dat - zoals haar naam al doet vermoeden - sterk gekruld is. Aan de voorkant wordt ze goed vastgehouden door Wolf. Ze kreunt en steunt. Ik neuk haar door, zolang ik het kan volhouden... hoewel... voordat ik wil stoppen vind zij (of Wolf) dat het tijd is voor een rustpauze. Eenmaal in de algemene ruimte wil Curly even gaan douchen. Als ze in de douche staat overleggen zij en Wolf of ze nog zullen blijven of weggaan. Het lijkt erop dat Curly nog wel zin heeft, maar de tijd ontbreekt. Ze moet nog naar een vergadering. Dus gaat ze douchen en kleedt zich aan. Als ze alles aanheeft komt ze erachter dat ze haar BH is vergeten aan te doen. Ze heeft geen zin om alles weer uit te trekken. "Je kunt het makkelijk hebben", zeg ik. Haar borsten staan fier overeind in haar jurkje. Na nog even gezellig gepraat te hebben vertrekken ze. Jammer, want ik was graag nog even verder gegaan met Curly. Misschien een volgende keer.
WolfENzijncurly
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2018 22:34
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: WOLF EN CURLY

Bericht door WolfENzijncurly »

Hallo,

Even reageren op het enthousiaste verslag van Benno.
Laat ik beginnen met ons voor te stellen. Ik ben Wolf, Meester van mijn sub curly.
Ik haast me om te zeggen dat curly een superslimme en zelfstandige vrouw is, die
toch vrijwillig mijn leiding aanvaardt. Ik houd van haar en leid haar zo goed
mogelijk om al haar mogelijkheden en talenten tot bloei te brengen. Daar moet ik
streng in zijn omdat ze anders veel te makkelijk afwijkt van het pad dat ik voor haar
heb uitgestippeld. Maar ze doet haar best en ze is gehoorzaam en die extra pondjes
krijg ik er ook wel af.
Ze heeft grote behoefte aan sex maar er zijn nog wel wat remmingen. Ik heb er
plezier inom die remmingen weg te nemen en ze merkt dat ze zich onder mijn leiding
makkelijker aan haar lust kan overgeven. Ik zie ook graag hoe ze zich aan haar lust
overgeeft
We waren vrij toevallig bij de erotic cinema, in verband met andere verplichtingen
in Amersfoort. We werden als nieuwkomers heel vriendelijk rondgeleid. En hoewel
we er niet op gekleed waren, was dat op een naaktdag natuurlijk geen probleem, al
houdt curly graag wat aan. Nadat we ons uitgekleed hadden (curly in een iets te warm
onderjukje) gingen we even in de verschillende zalen kijken om tenslotte in de lobby
te gaan zitten. De heren waren vriendelijk en beleefd en keken geinteresseerd toe hoe
ik curly streelde en haar een beetje tentoonstelde. Pas later in de heterofilmzaal werd
ze door vreemde handen gestreeld wat ze heerlijk vindt. Van het een kwam het ander
en al snel werden de heren brutaler. Gelukkig, op een enkele uitzondering na, hield
iedereen zich keurig aan mijn aanwijzingen, en werd curly tenslotte door meerdere
heren goed geneukt. Het hadden er meer mogen zijn, maar ja, er werd geaarzeld en wij
hadden maar weinig tijd. We wisselen dat af, dagen met zijn tweëen in bed, veel liefde,
veel praten en veel sex, en dan dagen dat ik haar door zoveel mogelijk mannen laat
gebruiken. We waren dus goed terecht bij erotic cinema. We komen vast nog eens terug
op een donderdag.

Wolf
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten