PIJPKONINGIN IS STIL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

PIJPKONINGIN IS STIL

Bericht door Benno »

Ik had afgesproken dat ik om 16 uur even binnen zou wippen bij het bezoek van Pijkkoningin en Dekhengst. Dus binnen wippen is precies wat ik heb gedaan.
Als ik binnen kom ligt Pijpkoningin languit op het grote matras met een set tepelklemmen op haar tepels met een kettinkje ertussen. Ze heeft haar armen boven haar hoofd liggen en haar ogen zijn gesloten. Naast het bed staan Dekhengst en een flink aantal andere mannen. Ze heeft haar benen over de rand van het bed hangen en als ik dichterbij kom zie ik dat F van Wijsletje gehurkt op de grond zit om het kutje van Pijpkoningin te likken. Ze lijkt in een soort trance, die wordt veroorzaakt door de combinatie van pijn (tepels) en genot (clitoris). Ik kleed me uit en kniel op het matras bij haar hoofd.

Bij een eerdere ontmoeting is het mij opgevallen dat Pijpkoningin ... hoe zeg ik het aardig, want ze is echt heel lief... een beetje veel praat... laten we het zo zeggen. Nu echter, is ze doodstil, bijna sereen. Voorzichtig leg ik mijn pik op haar gezicht. Ze opent even haar ogen om te zien wie er aanklopt en steekt dan haar tong uit om er aan te likken. Vervolgens neemt ze mijn ik in haar mond en begint erop te zuigen. Om dat makkelijker te maken ga ik over haar heen liggen en steun op mijn armen. Stukje bij beetje probeer ik hoe ver ze hem kan hebben. Dat blijkt vrij makkelijk helemaal te zijn. In deze houding neuk ik haar mond een tijdje, aangezien haar kutje nog bezet wordt gehouden door de geduldig doorlikkende F. F's partner J laat zich ook niet onbetuigd. Hij is het die de tepelklemmen heeft aangebracht en nu gaat hij met een zweepje in de weer. Eerst moet F haar kontje omhoog doen om wat klappen te ontvangen. Daarna geeft hij hele voorzichtige tikjes tegen de mooie borsten van Pijpkoningin. De pijn wordt haar bijna te veel. Als de klemmen er uiteindelijk af mogen hebben ze er 20 minute opgezeten. "Auw", zegt ze als ze er af worden gehaald. Dekhengst en ik sabbelen allebei een tepel. "Ze voelen een beetje vierkant aan", zeg ik. "Laten we ze snel weer rond sabbelen", zegt hij.

F is nog steeds aan het likken, maar nu heb ik wel zin om te neuken. Dus stel ik voor om van plaats te verwisselen. Dat doen we stiekem met de opzet dat ze het niet zal merken, maar uiteraard merkt ze meteen dat er een pik in haar kutje wordt geduwd. "Mmm"zegt ze en ze trekt me met haar benen naar zich toe. Ik begin haar lekker te neuken, trek haar iets meer naar de rand van het matras toe om staand harder in haar te kunnen stoten. Met mijn duim stimuleer ik haar clit terwijl ik blijf neuken. F wordt intussen ook geneukt, naast ons op het matras. Als ik aan een pauze toe ben probeer ik haar te laten squirten. Dat lukt niet meteen dus laat ik het aan Dekhengst over, die haar gevoelige plekjes beter kent. Het lukt meteen en daarna neukt hij haar stevig. Daarna geeft hij het stokje weer aan mij door en dus steek ik mijn sokje weer in haar. We liggen nu meer op het matras en F, die op z'n hondjes wordt geneukt sabbelt op de tepels van Pijpkoningin. Ik neuk haar zo lang als ik kan en het gaat er lekker intens aan toe.

Tijdens dit alles blijft Pijpkoningin verrassend stil. Of het door de pain treatment van J komt, weet ik niet, maar ze is er helemaal rustig van. En ze geniet. En dat is altijd fijn om te zien. Twee genietende vrouwen op het matras, kreten van genot en extase. Al met al ben ik er maar een klein uurtje, maar wat is het weer fijn om in EC te zijn.
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: PIJPKONINGIN IS STIL

Bericht door youngboy1992 »

weer een top verslag benno ^^
heb ik je ook eens een keer echt kunnen zien naast dat ik al je goeie verslagen lees
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: PIJPKONINGIN IS STIL

Bericht door Benno »

Nice to meet you Youngboy
wijsletje
Berichten: 440
Lid geworden op: 15 mei 2017 13:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: PIJPKONINGIN IS STIL

Bericht door wijsletje »

Hallo Benno.
Leuk verslag van afgelopen vrijdag weer en ook dat je weer aanwezig was na een paar
weken en weer lekker je gang kan gaan, gelukkig maar en tot een volgende keer maar weer
in de ec.
Groetjes van het sletje van wijsletje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten