Woensdag gehakt dag ...

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
wijstel9774

Woensdag gehakt dag ...

Bericht door wijstel9774 »

Woensdag gehakt dag ….

Wat een prachtige nazomerse woensdag. Toeval wil dat Roos en ik beiden alleen nog afspraken in de ochtenduren hebben staan. Wanneer ik van Roos verneem dat ze thuis is spoed ik me naar haar toe. Dinsdag was een productieve dag … Een stel heeft aangegeven in de middag vanaf een uur of één aanwezig te zijn in Kootwijk voor een paar spannende uurtjes, vanuit de EC zijn we door toedoen van Benno in contact gekomen met Pijpkoningin en Dekhengst, van wie we vernomen hebben dat ze rond vijf uur in Amersfoort zullen zijn en via ons andere veel bezochte platform samenswingen weten we dat er een aantal vaste bezoekers Amourette zullen bezoeken.

Eenmaal bij Roos overleggen we of we deze laatste dag voordat mijn behandeling, naar aanleiding van de recente ingreep die ik heb ondergaan, verdergaat ze zin heeft in een geilzellig samenzijn? Daarop is ze als verwacht kort maar krachtig en antwoord ze direct “ja leuk”. Het loopt inmiddels tegen tweeën wanneer we bepakt en bezakt de auto instappen onderweg naar Kootwijk. Onderweg benaderen we nog wat contacten om hen mede te delen dat we de diverse plekken zullen aandoen vandaag. De rit naar Kootwijk is heerlijk, het is mooi rijden met een cabrio met deze dagen ….

Ter hoogte van de afgesproken plek in Kootwijk, direct links bij de ijsverkoper aan de N302, merk ik in mijn achteruitrijspiegel een auto op met daarin een stel. Ze volgen me op gepaste afstand en ik vermoed direct dat dit het onbekende stel zou kunnen zijn al ging ik ervan uit dat die al wel op de “weide” zouden staan. Wij komen hier voor het eerst en rijden rustig over het zandpad de weide op en maken daar een rondje om even te kijken of we iets “leuks” tegenkomen? Het is, zoals te verwachten met dit mooie weer, lekker druk op de wei. Overal staan auto’s en lopen er heren rond, maar helaas geen stellen te zien. Het achtervolgende stel heeft de auto iets verderop dan waar wij gestopt zijn ook geparkeerd maar blijft in de auto zitten. Wij nemen plaats op één van de bankjes en pakken even onze telefoons erbij om even via KIK het stel te benaderen waarmee we afgesproken hebben. Er volgt direct antwoord en het blijkt na wat heen en weer gechat inderdaad om het stel in de auto iets verderop te gaan. Helaas, ze reden eigenlijk net weg toen wij kwamen aangereden en de heer heeft niet meer tijd aangezien er om vijf uur nog een afspraak in Rotterdam staat.

Het stel komt even een stukje teruggereden en zo maken we toch vlot even kennis met de twee. Het is een leuk en spontaan stel en we praten even rustig. Helaas bleek het publiek naar hun idee ook te oud en grijs en is het ook voor hun niet tot actie gekomen vanmiddag. Na even met elkaar gesproken te hebben nemen we afscheid. Roos en ik hebben echter nog even de tijd en besluiten nog even van het mooie weer te genieten. We steken er nog maar ene op en op enig moment komt er een heer bij ons staan die er geen gras over laat groeien. “He hallo, mooi weer hè?” en “zoeken jullie iets” zijn de drie vragen die naar zijn idee ertoe moeten leiden dat wij “los” gaan met hem, haha. Helaas sorry, zo werkt dat voor ons in elk geval niet. Leuk dat je de moeite neemt ons aan te spreken, maar iets meer inhoud hadden wij op prijs gesteld. Niet veel later, wanneer wij net een paar leuke foto’s van elkaar gemaakt hebben, komt er een oudere man met hond op ons aflopen. “Hé, zal ik een paar leuke foto’s van jullie tweeën maken?”, leuk hoor erg spontaan en goed bedoeld maar wij waren net weer “klaar” en bedanken vriendelijk. Wel praten we even gezellig met deze heer, maar dan is het voor ons toch tijd richting Amersfoort te vertrekken naar onze tweede afspraak van de middag in de EC.

In Amersfoort doen we vlot nog even een paar kleine inkopen en halen onszelf nog wat te drinken, want de warmte heeft ons meer doen laten drinken dan waarop we gerekend hadden. We lopen naar de EC alwaar we vriendelijk onthaald worden door de baliemedewerkster. Zodra we de cinema inlopen, waarbij het altijd even duurt alvorens je ogen de aanpassing van licht naar donker maken, horen we al spannende geluiden uit de darkroom komen. Hmmm er is in elk geval een dame aanwezig die daar goed verwent wordt. Wij ontdoen ons snel van onze kleding en Roos loopt met haar setje even de toiletruimte in om zich om te kleden. Zelf wacht ik bij de kluizen op Roos wanneer er een leuke dame gevolgd door een vijftal heren zich ook in de centrale ruimte voegen. Vriendelijk groet ik hen, maar ik stel me bewust nog even niet voor. De dame kruipt op de bank naast één van de mannen en een ander man haalt haar iets te drinken. Nog voordat haar ober terug is heeft de dame die we zojuist nog luid kreunend uit de darkroom hoorden de pik van haar buurman weer diep in haar mondje zitten en hij geniet zien- en hoorbaar.

Roos komt de ruimte inlopen in haar sexy outfit en direct ontstaat er op de bank voor ons een gefluister waarbij ik opvang dat ze het over “ene Roos” hebben. Hierop haak ik vlot in door te roepen “jaja, hier Roos en Mich”. De man staat op en stelt zich voor als Dekhengst (D in de rest van dit verslag), de dame stelt zich voor als Pijpkoningin (P) en de “ober” blijkt Rick-Rick (R) te zijn. Leuk! Aangenaam, tja met jullie hebben we dankzij Benno contact gekregen. Het bleek dat D en P het leuk zouden vinden eens een leuk stel erbij te betrekken en hierop had Benno ons aangeraden, dank kerel!

We wisselen even wat woorden met elkaar, maar dan blijkt al vlot dat er wel een leuke klik is en zo belanden D en P met R al vlot op het matras in de centrale ruimte en gaat het er direct weer lekker heet aan toe. Roos en ik moeten altijd toch even een beetje “in the mood” komen, waarbij vooral mijn geile blonde even een klein drempeltje over moet. Haar over die drempel helpen kost geen moeite en is zeker geen straf, haha. Ik neem haar stevig vast van achteren, knijp haar stevig in haar tepels en sluit mijn handen om haar keel. Dit spel, hetgeen we overigens alleen onder elkaar houden, heeft meestal binnen seconden al het juiste effect en vandaag is het niet anders. Roos kronkelt voor me en ik duw haar tegen de matras zodat ze alvast wat van het lekkers dat er voor haar ligt kan voelen …. Heel gemakkelijk staat ze echter niet dus lopen wij om het bed naar de andere kant van het matras waar nog een plekje voor twee vrij is en om te voorkomen dat haar outfit direct drijfnat is trek ik dat maar vast uit alvorens ik Roos plaats laat nemen op het matras. Op het matras gaat het spel alsof het nooit anders is geweest direct verder tussen ons vijven. Overal handen monden vingers tongen en pikken natuurlijk. De dames genieten heerlijk en kreunen tegen elkaar op als ze op alle mogelijke manieren uitgebreid door elkaar en de heren verwent worden. Zowel P als Roos blijken heerlijk en makkelijk te kunnen squirten en al vlot wordt het een natte boel op de matras. P die uiteraard al iets langer actief was in de cinema komt zelfs een paar keer in een trance maar wanneer haar gevraagd wordt om even een pauze in te gelasten is het antwoord keer op keer een stellig “nee”. Rondom het bed staan diverse heren te genieten van het spektakel dat zich voor hun ogen afspeelt. Één van de heren een blonde jonge man is mij in het bijzonder opgevallen. Hij is beleefd en staat echt te genieten. Roos vraag ik of ze nog een “Lassie” aan het werk wil laten, ook hierop komt direct een volmondig “ja lekker” dus ik geef de jongeman een seintje en vraag hem of hij wil deelnemen, hetgeen hij maar wat graag wil. Roos laat ik haar “Lassie” eerst zel even netjes vragen of hij haar wil likken en al vlot kronkelt ze onder de aanrakingen van haar blonde nieuwe vriend.

Na uitgebreid oraal verwent te zijn door de jongeman vraag ik hem of hij dit jonge blonde vrouwtje wilt neuken? Haha, verrassing ja dat wil die wel … Nou condoom erom en gaan met die banaan geef ik aan. Dat is niet tegen dovenmansoren gezegd en al vlot wordt m’n blonde schone aan het spit geregen. De jongeman houdt het nog aardig vol maar het gekronkel van Roos op momenten dat hij zelf waarschijnlijk liever even “gas” had terug genomen worden hem dan toch teveel en hij verschiet zijn zaad onder luid gebrul in het condoom. De jongeman bedankt netjes even voor de actie en trekt zich terug. Dit is altijd een pracht moment om mijn Roosje even te laten squirten. Vaak is ze juist net na gepenetreerd te zijn geil als boter en is dat dus het moment om zonder al teveel moeite een waterfontein te doen ontstaan, ja hoor vandaag is niet anders, hmmm. D heeft het spel op gepaste afstand gevolgd en heeft ook nog wel even zin in een jong hapje dus is Roos wederom het lijdend voorwerp op de matras. Tijdens dit alles vermaken R en P zich ook prima waarbij P en Roos regelmatig ook even van elkaar genieten.

Terug naar de darkroom? D stelt voor om even naar de darkroom te verhuizen. Hier waren zij natuurlijk eerder op de middag al te vinden en P vind het blijkbaar heerlijk om aan de wand te staan om zo al staand tot squirten te worden gebracht, laat Roos dat nou ook niet vervelend vinden … De dames positioneren we naast elkaar en D en ik maken er een sport van om onze meiden zo snel en hard als mogelijk te laten squirten. Dat blijkt niet lastig en al vlot is het een hele natte boel. Dan zet D zijn P voor Roos, dat laat Roos zich niet voorbij gaan en zo komen de dames heerlijk met elkaar in het spel. D die P even achterlangs neemt vind het schouwspel tussen de dames toch ook wel heel erg lekker dus neemt even afstand. De dames geven we te kennen krijgen even ruimte om zich tegoed aan elkaar te doen “wij zijn er niet meiden”, haha. De overige aanwezigen houden zich gelukkig ook even op de achtergrond en zo ontstaat er een prachtig spel tussen twee bloedgeile meiden. Er wordt gestreeld gekust gelikt gezogen en ik weet al niet wat meer. Ze gaan helemaal in elkaar op en lijken inderdaad geen idee te hebben van de heren die staan mee te genieten. Dit spel continueert zich even, maar dan is het toch tijd van stoppen en is het inmiddels zo warm dat we besluiten terug te lopen naar de centrale ruimte.

Tja daar is die weer, er is een tijd van gaan gekomen. Terug in de centrale ruimte zien we dat het inmiddels tegen half acht loopt, waar blijft de tijd? Wij willen rond acht uur in Maarssen zijn voor ons derde bezoek van de dag en dus besluiten wij en uiteindelijk ook P om even te gaan douchen. Eerst gaan de dames gezamenlijk onder de douche. Prachtig om te zien hoe daar die zojuist ontstane klik tot uiting komt, het lijkt wel een kippenhok in de douche, haha. Tja P en ook R zijn sowieso van het “communiceren” en zoals Benno ons al had aanbevolen moet Roos P maar uitgebreid likken want zijn ervaring leerde hem dat ze dan “stil” was, haha. Goed advies vriend.

Nadat de dames onder de douche zijn duik ik er even onder. Eenmaal onder de douche vandaan komt er nog een bekende LelySem binnenlopen. Hij is speciaal voor P gekomen op dit late tijdstip en zal haar nog even masseren. We praten even bij en geven nogmaals aan hem maar vooral ook zijn vrouwtje graag eens weer te ontmoeten. Dan is het echt tijd om te gaan en vertrekken wij richting Maarssen.

Woensdag gehakt dag. Tja, heel veel energie kwijtgeraakt dus die moet even aangevuld worden. Onderweg naar Amourette eten we in Utrecht even iets. Roos besteld een kipburger met friet en ik? Haha, ja daar komt die friet met een broodje gekruid GEHAKT.
Aan alle aanwezigen met name Dekhengst, Pijpkoningin, Rick-Rick, de jonge onbekende adonis en helaas onze afwezige maar rots en hulp in de branding Benno bedankt voor de geilzelligheid! Wij laten ons graag nog eens uitnodigen op een feestje …….

Groetjes,
Roos en Mich
rick-rick
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag gehakt dag ...

Bericht door rick-rick »

ik sluit me er helemaal bij aan heb echt niks toe te voegen en hoop jullie zeker nog eens te ontmoeten en als het mag roos eens lekker te likken en ja ook te drinken groetjes rick-rick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 8 gasten