Geile natte woensdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile natte woensdag

Bericht door Plumberjack »

Blackco kwam met zn vriendin Lana naar EC , ze wilde haar eerste gangbang .
Kan jij mannen regelen ?
Ja geen probleem , dag later berichtje van Marvin ik heb en stel , haar naam is Jade en haar meester / vriend is Rick
Ze wilt woensdag de 17e een gangbang , haar eerste .
Blackco komt ook met een dame zei ik hem , en er komt nog een stel
Dat wilt ze niet , ze wilt 18 mannen , en alle aandacht voor haar alleen .
Kom nou maar zei ik , ik vraag meer mannen , ze gaat echt afgeneukt naar huis .
Ik had de mannen voor 12 uur gevraagd
Zelf kon ik ook echt niet eerder in EC zijn , cindy een vriendin Wilde ook nog mee gaan , maar zegde af , omdat ze zich niet goed voelde smorgens .
Ik liep om 12 uur EC binnen , en toen was er al volop actie in alle ruimtes
In de gynaecologen stoel lag jade , met heel veel mannen er om heen
Kon haar niet zien , maar dat kwam later wel , me wel even voorgesteld aan Rick haar meester .
In de cinema lag Blackco onderuit gezakt op een stoel , en Lana zat op haar knieën en had zn grote zwarte pik in haar mond .
Ik kuste Lana , ik kende haar al , van een ontmoeting in Hilversum , en zei de mannen gedag die er bij waren , in de cinema
In de grote ruimte was bi stel Deventer bezig , ze gingen net een peukje roken
Ik ben me eerst gaan douchen , toen ik uit de douche stapte kwam Marvin met jade aanlopen
Stel je eerst maar eens voor aan Jack zei hij
Ze zag er heerlijk uit , geile kop , ze keek geil uit haar ogen , mooie kleine tietjes , en heerlijke kont
Ze zat al snel op haar knieën voor me , ik moest me nog afdrogen ,
Me natte pik zat al snel in haar mond , en ze viel aan op Mn pik , of dat ze wilde bewijzen , dat ze heel goed kon pijpen , en dat kon ze ook , heerlijke zachte mond , en ze probeerde diep
Kwam een heel eind , maar niet helemaal , tranen stonden in haar ogen en liepen over haar wangen , super geil keek ze me aan , O geniet je daarvan , ja dan ga ik door , ze kokhalsde regelmatig , als ik doorduwde haar keel in .
Mn pik stond keihard , ik pakte snel en condoom , en legde haar voorover op het grote bed , haar kont stak naar achteren , en ik stak snel mnpik in haar kut
Ze reageerde goed , iemand kroop voor haar op het bed , en die pijpte ze , terwijl ik haar neukte
Haar meester hield alles in de gaten op afstand
Benno kwam ook binnen , en had snel zn kleren uit , en liep eerst even een rondje om te kijken bij alle acties
Even later toen andere mannen het neuken van jade van me over namen , ging ik kijken in de hetero zaal bij sletlana en Blackco
Benno was Lana al aan het neuken , en ze genoot ervan , ik boot haar Mn pik aan voor in haar mond , dan zou het ook wat stiller worden , want ze produceert nogal wat geluid als ze goed geneukt wordt
Ik mocht het van Benno overnemen , trok haar naar de rand , en schoof me pik in dat strakke kutje van Lana .
Jesus wat een lekker wijf is ze , mooie kop lekkere tieten , en ze geniet .
Dit ging een mooie dag worden
Na de Pauze , wilde ze meer , DP Blackco vroeg ik hem
Nee dat wilde ze niet , ga nu maar op hem zitten zei hij , ze zei nog eens nee , maar klom wel op Mn pik , en begon te rijden , ik zag Blackco met de tube glijcreme
Ze was bang voor die grote zwarte pik in haar kont
Maar protesteerde niet meer
Blackco kroop achter haar , en duwde zn pik in haar kont , even neukte hij , maar toen zei ze , vandaag toch maar niet
Dan naar de gloryhole zei hij
Ze zat in het hokje , en pijpte iedere pik die door een gat tevoorschijn kwam
Geil om te zien , en te voelen .
Daarna ging ze in de sling , en neukte we haar om de beurt
Marvin , Blackco , Dave , Patrik , Sem , en Benno , terwijl ze geblindoekt in de sling lag .
Ze kon niet zien wie haar neukte , maar azn het geluid te horen vond ze het geil
Ik ging bij het grote bed kijken , daar zat jade boven op iemand , ik ging achter haar zitten en duwde haar voorover
Zette Mn pik tegen haar kontgat , en duwde hem naar binnen , ze kreeg haar DP
Ze duwde haar kont naar achteren , totdat Mn hele pik erin zat
Ik pakte haar bij de haren , en trok haar naar me toe en neukte haar langzaam maar heel diep , iedere korte stoot kwam er reactie uit haar mond
Ik verhoogde Mn tempo , en hoorde haar klaarkomen
Naast ons lag sletlana op haar rug met de pik van Erik in haar kut , in haar hand had ze een mini vibrator , die ze boven op haar klit zette , even voor mezelf dit momentje zei ze
Altijd geil om te zien als meiden met zichzelf spelen , en het geil vinden zichzelf te tonen zo .
Benno en bistel Deventer gingen richting huis
Er waren nog zo n 15 mannen , we hebben dames nog in alle standen geneukt , totdat Blackco Lana op haar knieën in de hoek zette voor een bukake
Ik was net met Sem bezig om jade een Dp te geven , toen Lana haar eerste zaad al op haar gezicht had zitten . Kom zei ik tegen Jade ernaast , en samen eerlijk alles delen .
Ze vreeen samen , en likte elkaar af , pijpte samen tegelijk de pikken , en likte bij elkaar het zaad van hun gezichten , wat een heerlijke sletten
Voor dat ik aan de beurt was , spoot Blackco zijn zaad op hun gezichten , ik stak Mn pik naar voren Lana pijpte me , terwijl jade Mn balle kletsnat maakte en ze Mn ballen in haar mond stak .
Tongen eruit zei ik ze , en samen zaten ze met de tongen uit hun mond
Ik rukte aan Mn pik , totdat ik klaarkwam en Mn zaad op hun gezichten en tongen kwamen , ze verdeelde en slikte het samen
Heerlijk om te zien
Hierna ging iedereen douchen , en was het feestje voorbij
Blackco en Lana , Rick en Jade en Marvin , bi stel Deventer
Alle mannen die zij op komen dagen , om de gangbangs voir de sletjes waar te maken bedankt

Gr. Jack
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 18 okt 2018 10:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Geile natte woensdag

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi Harry
Was een mooie woensdag
Dames, Blacko, Marvin en.meester thanks
viewtopic.php?f=9&t=38631
Voor meer...
Gr Sem
bikerontheroad
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 nov 2015 12:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile natte woensdag

Bericht door bikerontheroad »

GEil!!!##
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile natte woensdag

Bericht door Benno »

Het is van te voren al duidelijk dat vandaag een goed feestje zou worden. Maar dat het zo top zou zijn hadden we niet verwacht. Marvin komt met Jade en Rick. Blackco neemt zijn Sletlana mee. Via pb heb ik afgesproken dat Bisteldev ook meedoet. S en G zijn vandaag precies 1 jaar een gelegenheidsstel en willen dat graag in EC vieren. We hebben nog wat andere stellen uitgenodigd, maar die kunnen allemaal niet. Er zijn ook 30 mannen uitgenodigd, maar gelukkig zijn die niet allemaal gekomen. Hoewel... all drie de dames kunnen heel wat aan...

Ik kom om kwart voor 12 binnen en het feest blijkt al in volle gang te zijn. Het eerste wat ik zie is een samenklontering van mannen rondom de gynaecologenstoel. Daarin ligt Jade met haar benen wijd en haar kutje uitnodigend tentoongespreid. Marvin biedt me dat kutje meteen aan maar ik besluit me eerst even uit te gaan kleden. Het is nog niet heel druk. S en G zijn al met elkaar bezig. Verder zie ik Rogier, Dave, Patrick, Gerry, Sem, Aduh en nog wat andere heren. Naakt ga ik terug naar waar de actie is en maak kennis met de supergeile Jade, die mij vrijwel meteen begint te pijpen. Een prima start van wat een topmiddag gaat worden.

Nadat ze mij helemaal hard heeft gepijpt, laat ik Jade opstaan en kus ik haar, vinger haar kutje en dan laat Marvin haar voorover tegen de stoel staan en mag ik haar neuken. "Je mag haar ook fisten", zegt Marvin. Hmm, spannend. Terwijl Jade voorover blijft staan, breng ik voorzichtig de ene na de nadere vinger naar binnen. Ze helpt mee door tegen mijn hand aan te leunen, waardoor deze langzaam naar binnen glijdt. Als mijn hand voorbij de eerste barrière is kan ik hem samenballen tot een vuist en kan het daadwerkelijke fisten beginnen. Net op dat moment komen Plumberjack en Bert binnen. "Ik kan jullie even geen hand geven", zeg ik.

In de heterozaal maak ik kennis met Sletlana. Wat een heerlijke verschijning in haar rode jurkje, waar haar tieten voortdurend uit tevoorschijn glippen. Op het bed vervolgen we de kennismaking. Eerst lik ik haar kutje. Dat voelt meteen goed. Op de rand van het bed neuk ik haar en sta dan met tegenzin mijn plaats af aan... ik weet niet eens meer aan wie, Dave geloof ik. Bisteldev is ook in de heterozaal gekomen en S begroet mij door meteen op haar knieën te gaan en mijn pik te zuigen. Ik hou haar krullenbol stevig tegen mijn kruis aan. Daarna lik ik haar kutje en neuk haar lekker op het bed.

Het leuke van deze middag is dat er drie onverzadigbare vrouwen zijn en een stuk of 20 actieve mannen, misschien nog wel iets meer zelfs. De sfeer is goed, er is geen rivaliteit. Iedereen gunt elkaar alles. De meeste mannen zijn voor dit feestje uitgenodigd, maar enkele toevallige bezoekers kunnen gewoon aanschuiven. Onder hen een jongeman uit Harderwijk en een roodbebaarde "viking" (in de woorden van Lana). Tussen de geile seks door wordt er gezellig gekletst en gelachen. En daarna gaat de geile seks gewoon weer verder.

In de darkroom wordt Jade langdurig geneukt en gefist. Jade is kletsnat. Bert maakt er een sport van om zijn vuist bij haar naar binnen te steken, haar kort en snel met zijn vuist te neuken en die er dan pardoes weer uit te trekken. Dat herhaalt hij een paar keer. Jade gilt het uit van genot.

Van Lana kan ik geen genoeg krijgen. Als ze op een gegeven moment met haar benen wijd op het grote matras ligt te pijpen en er even niemand tussen die benen is, kruip ik er voor de derde (of vierde?) keer tussen. "Ben jij niet al heel vaak geweest?", vraagt ze. Dat geef ik toe en ik sta mijn plek aan iemand anders af (Sem geloof ik). Een paar neukers later ga ik toch weer gewoon. Ze is zo lekker!
Ook kan ik het niet laten om haar kutje te likken. Als ik er twee vingers bij in stop, vraagt ze""Wat stop je er allemaal in?". "Twee vingers", mompel ik met mijn mond op haar clit.
Lana gaat bovenop Jack zitten en Blackco kruipt erachter om haar een DP te geven. Twee van die grote pikken blijken echter teveel voor haar. Eerder heb ik al gezien hoeveel moeite ze had om Blacko's pik te verwerken. Maar er moet wel bij gezegd worden dat ze toen nog een flinke butplug in had, die ze later maar uit doet. Het is geweldig om te zien hoe Blackco haar laat genieten. Lana kan squirten als de beste en Blackco kan het door telkens heel kort zijn pik in haar te steken en hem er dan snel weer uit te trekken.

Na zo'n twee uur seks, wordt het tijd voor mij om aan het werk te gaan, maar niet voor een laatste keer neuken met Lana. Ze ligt half op haar zij en ik heb haar linkerbeen dat helemaal omhoog steekt stevig vast. Zo neuk ik mezelf naar een brullend hoogtepunt. Jammer genoeg heb ik de finale van deze middag niet meegemaakt. Gelukkig hebben meerdere mensen daar al hun visie op gegeven.

Bedankt aan alle aanwezige voor deze ontzettend leuke, geile middag.
Vooral veel dank aan Lana en Blacko, Rick en Jade (en Marvin!) en aan Bisteldev.
De komst van deze stellen maakte dat dit een van de meest geslaagde feestjes in tijden was.
Laatst gewijzigd door Benno op 18 okt 2018 23:05, 2 keer totaal gewijzigd.
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile natte woensdag

Bericht door sletje bi stel dev »

Toppie neergezet en nog bedankt Benno doen we zeker over je ben een lief sociaal mens altijd een praatje en in voor een gaatje hihi namens mijn partner en mij thanks xx tot snel
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile natte woensdag

Bericht door Benno »

Geef maar een seintje als jullie weer gaan.
Dan kom ik een gaatje vullen :D
X
Benno
sletje bi stel dev schreef:Toppie neergezet en nog bedankt Benno doen we zeker over je ben een lief sociaal mens altijd een praatje en in voor een gaatje hihi namens mijn partner en mij thanks xx tot snel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten