Feestje Yvonne woensdag 7 november

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Feestje Yvonne woensdag 7 november

Bericht door Dave is oke »

Hey Yvonne,

Hierbij schrijf ik een verslag speciaal voor jouw.

Ik was door plumberjack uitgenodigd en een aantal andere EC vrienden om jouw een geile middag te bezorgen.
Ik was er om 11.00 uur, kleren in de locker gedaan even opgefrist en ik ging lekker op de bank zitten.
Al snel kwam plumberjack en Yvonne binnen.
Plumberjack begroete mij en stelde Yvonne aan me voor.
Prachtig stijlvol geklede vrouw en ik kreeg gelijk een spontane kus. Plumberjack legde Yvonne e.a. uit en gingen uitkleden. Yvonne had al een heerlijk setje aan en oh wat een heerlijk komt zeg, perfecto. Daarna de hals en polsbandjes om en even genieten van een bak koffie. Sem en nog een paar mannen die ik niet van naam ken waren ondertussen ook binnen. Niet veel later zet plumberjack Yvonne aan het rek vast. We kregen toestemming om met Yvonne te gaan spelen. Ik verwijder haar bh en 2 prachtige borsten met piercing komen tevoorschijn. Al snel is Yvonne lekker nat, wat is ze lekker. Toen kwam Erik binnen, ik kom jullie zo helpen mannen....
Yvonne ging nu op knietjes zitten en begon o.a. plumberjack, Sem, Erik en mij heerlijk diep te pijpen.
Yvonne keek me heerlijk geil aan tijdens het pijpen, met tongpiercing, wat een geil gevoel. Even later verplaatsen we naar het matras. Ik neuk Yvonne staand in beiden gaatjes, daarna gaat het spel verder op het matras. Op enige moment ligt er een man op het matras, Yvonne zit boven op de man. Ik maak het plaatje compleet en neem Yvonne langdurig anaal voor een geile dp.
Het heerst een hele geile sfeer. Yvonne geniet echt van ons.
Op enige moment kan ik het echt niet meer houden tijdens het pijpen en spuit het gezicht van Yvonne helemaal vol.
Ik schuif met me pik al me sperma in haar mondje en Yvonne mag slikken om het moment dat plumberjack het aan geeft wat geil allemaal. Ons feestje was al gepland maar er bleek ook een betaald feestje te zijn. Dus we verplaatsen ons naar de ruimte van de sling. Ben wat kleiner maar vreemd genoeg hangt de sling nu op de juiste hoogte voor mij, normaal niet mijn faforiet. Ik neuk Yvonne langdurig in beiden gaatjes, die blik van haar heerlijk, mijn ook blijft constant hard. Ik maar ook ruimte voor andere en laat me via het opstapje je ook langdurig pijpen. Lekker hoor, vooral die tongpiercing en haar kwaliteiten. Daarna gaan we naar de gay ruimte, daar is ook een klein matras. Daar wordt het geile feestje voorgezet.
Yvonne vindt alles echt geil en is onverzadigbaar, dat merk je aan alles. Aan het eind doet plumberjack het verzoek aan Yvonne om op haar knietjes te gaan zitten en we mogen haar onderspuiten. Yvonne pijpt me heerlijk, knijpt geil in me vallen het is fantastisch maar ik heb echt alles al gegeven.
Nadat Yvonne is ondergespoten door de gene die dit nog konden gingen we 1 voor 1 douchen.
Wil plumberjack, Sem en Erik bennen voor de gezelligheid, het was een geil intiem feest.

In de winkel nog even nagepraat met plumberjack en Sem.
Yvonne vondt het vele speelgoed prachtig.
Carla lied ons de nieuwe type dildo's zien. Plumberjack, Sem en ik gaven Yvonne er 1 kado.
Later op de avond heeft Yvonne deze getest bij een vriend.
Nog bedankt voor de geile foto.

Yvonne je bent heerlijk met Rotterdamse humor.
Bedankt voor de geile middag, de sfeer was perfecto.

EC vrienden ook bedankt voor de gezelligheid en op naar het volgende feestje.....

Groeten,

Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten