Mr. Flames laat Princess opstaan en vraagt wie er op de bank wil gaan zitten om door haar bereden te worden. Ik bied me spontaan aan als vrijwilliger. Ik ga op de bank zitten en zij komt met haar rug naar me toe op me zitten. Ik hou haar ronde heupen vast en stuw mijn eigen heupen omhoog om haar op en neer gaande bewegingen te pareren. Al gauw heeft ze het erg warm en vraagt aan Mr. Flames of ze haar top mag uitrekken. Ik trek de rits aan de achterkant open Jack komt voor haar staan en laat haar zijn grote pik naar binnen slikken. Ze moet er van kokhalzen, maar gaat dapper door. Ook trekt ze haar kutje zo hard samen dat ze mij er uit duwt. Ik besluit haar handmatig verder te stimuleren terwijl ze doorgaat met Jack pijpen. Ze is kletsnat van de opwinding.
Vervolgens legt Jack haar over de rand van het bed en neukt haar nog harder dan voorheen. Hij pakt haar haren en trekt haar hoofd naar achteren. Als hij de beurt weer aan mij geeft, vraag ik Princess op haar rug te gaan liggen. Zo kan ik neuken terwijl ik haar clitje stimuleer. Ik merk dat dat heel effectief bij haar is. Een aantal keer voel ik haar kutje heerlijk rond mijn pik samentrekken. Haar kreten worden gesmoord doordat er vrijwel voortdurend een pik in zit. Als ze even kan praten, zegt ze: "Ik heb niks in mijn handen". Twee heren snellen naderbij om haar wens te vervullen en haar handen te vullen met pik. "Kom maar lekker klaar", zegt Mr. Flames. "Ik ben al een paar keer gekomen", zegt ze, terwijl het volgende orgasme zich al weer aandient. Jack steekt zijn vingers in het kutje van Princess en laat haar spuitend klaarkomen. Daarna geeft hij haar een cursus deepthroaten, terwijl ik door blijf neuken. Ze ligt daarbij op haar rug en ik sta aan de rand van het matras. Nadat het eerste vocht uit haar kutje is gespoten, lijkt ze er niet meer mee te kunnen ophouden. Meerdere keren duwt ze mijn pik eruit met een hele golf squirtvocht. Mijn buik en ballen worden helemaal ondergespoten en de vloer waarop ik sta wordt helemaal glad. Mr. Flames die naast mij staat te kijken wordt vol geraakt door een straal. Het is tijd voor een pauze en een bekertje water voor Princess om het verloren vocht aan te vul.
Princess gaat op de bank zitten. Voordat ze te drinken krijgt gaat Mr. Flames voor haar staan en laat haar met open mond naar hem opkijken. Het is erg geil om te zien hoe ze het zaad van haar meester opvangt en de gemorste stralen vervolgens naar haar mond brengt. "Dank u wel", zegt ze. Ze bedankt overigens elke man die haar zijn zaad geeft. Na een korte pauze is Princess klaar voor een tweede ronde. Inmiddels is ook E binnengekomen, die zich in het strijdgewoel op het grote matras mengt. Jack vraagt Princess om met haar hoofd over de rand te gaan liggen, zodat ze hem op die manier kan pijpen. Ik kruip weer tussen haar benen en lik eerst uitgebreid haar clitje. Dan ben ook ik klaar voor een volgende ronde. Ze ligt er zo lekker sensueel bij. Haar hoofd achterover met een pik erin. In beide handen een pik om te trekken en die van mij die hard in haar stoot. Ik hou me stevig vast aan haar benen die in de lucht steken. En ik stoot door en door tot ik met een luide schreeuw vreselijk heftig klaarkom, waarna ik me hijgend voorover op haar laat vallen.
Terwijl ik me opfris zie ik hoe Jack eerst E hard neukt en daarna zijn zaad in het mondje van Princess spuit. Ook is Michelle binnengekomen, een boomlange t-girl in een mooie zwarte outfit. Ze gaat tussen de benen van de eveneens zeer lange Princess liggen om haar uitgebreid te likken. Ik ga E ook nog even likken (bijna tot een orgasme, maar dat wil E nog niet. Ze is pas net binnen en wil nog wat langer door

Stelbuitenseks komt binnen en als ik tegelijk met Mr. Flames en Princess naar buiten ga zie ik nog een stel dat op het punt staat naar binnen te gaan. Het is weer een gezellige zaterdag in EC.
PS Er zijn nog wel wat mannen die een bijdrage hebben geleverd aan de feestvreugde, maar ik weet niet meer precies wie en wanneer. Ik ben benieuwd naar eventuele aanvullingen. En ik ben ook benieuwd naar hoe Princess het heeft ervaren. Kijk uit naar verslag van I want candy 24/7