GEMASKERDE ELLEN EN WOLF & CURLY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEMASKERDE ELLEN EN WOLF & CURLY

Bericht door Benno »

Om 12 uur kom ik binnen. Ellen is er al vanaf 11 uur, dus ik vermoed dat ze al wel bezig zal zijn. Als ik de algemene ruimte binnenkom ligt ze languit midden op het matras met een behoorlijke meute mannen om haar heen. De meesten ken ik niet of nauwelijks. Vele handen gaan over Ellens lichaam dat gehuld is in een sexy zwart setje met een strakke body met halve cups, waar haar weelderige tieten mooi in worden tentoongespreid. Ook heeft ze kousen aan en een broekje zonder kruis. En wat leuk is: een maskertje dat met kant is afgezet. Ze kan er wel gewoon door kijken, want ze begroet me meteen vrolijk. Ik kleed me snel uit en kom erbij op het matras.

Er gaan nog steeds alleen handen over Ellen's lichaam. En Ellen heeft regelmatig 1 of 2 pikken te pakken van de mannen die om haar heen staan. Geneukt wordt er op dat moment niet, dus neem ik de gelegenheid te baat. Mijn conditie is nog steeds vrij belabberd, dus lang houdt ik het niet vol. Een langdurige groep met keelontsteking heeft ervoor gezorgd dat ik weinig adem heb, waardoor ik bij inspanning al snel buiten adem ben. En neuken zonder inspanning, dat kan ik niet. Ik ga er altijd met volle kracht voor. Enfin, tussendoor maar wat vaker rusten dan. En afwisselen met beffen. Dat blijkt goed in de smaak te vallen, want ik lik Ellen zowaar tot een geil hoogtepunt. Ik voel haar kutje samenknijpen rond de twee vingers die ik erin heb gestoken.

De sfeer is echt heel goed. Ellen heeft daar een soort natuurlijke gave voor. Ze is het middelpunt van de situatie en heeft de touwtjes in handen. Ze maakt grapjes met iedereen en weet iedereen op zijn gemak te stellen. De karwats die ze heeft meegenomen om zo nodig van zich af te slaan is dan ook volstrekt overbodig. Diverse andere mannen neuken haar en tussendoor doe ik ook een duit in het spreekwoordelijke zakje. Na ongeveer een uur begin ik pas goed op stoom te komen. Ik vraag Ellen of ze op haar knieën wil gaan zitten. (Volgens mij had je meer zin in de sling, maar dat leek mij nu even net iets te inspannend). Ik neuk haar vervolgens vrij langdurig op z'n hondjes waarbij ik me stevig vasthoudt aan haar mooie ronde billen. Ik heb het idee dat Ellen weer tegen een orgasme aan zit, dus ik doe mijn best, maar moet het toch voortijdig opgeven, vanwege buiten adem. Gelukkig zijn er nog andere mannen om het af te maken.

Rond half 2 komen Wolf en Curly binnen. Die ken ik van een eerdere keer en ik weet dus dat Curly een heerlijke geile donder is. Ze nemen eerst plaats in de heterozaal, waar zij Wolf pijpt. Hij streelt haar billen en ik kan zien dat ze op springen staat van de geilheid. Daarna verplaatsten ze zich naar de grote zaal, waar Ellen zojuist helemaal ondergespoten is. Curly kijkt gefascineerd naar het schilderij op Ellen's buik en borsten.

Ellen gaat douchen en Culy gaat het matras op. Er zijn meteen een aantal gegadigden, maar ik zou geen Benno heten als ik niet vooraan in de rij zou staan. Ik vinger haar al kletsnatte kutje en als ze even later op haar rug gaat likken, li ik haar clitje. Ze kronkelt onder alle aanrakingen. Ik doe snel een condoom om en steek mijn pik in haar kutje. Ze kirt van opwinding en ik ben ook op de toppen van mijn geilheid. Ik neuk haar vol overgave, met mijn duim haar clitje stimulerend. Ze vind het volgens mij heerlijk en ik ook. Brullend kom ik klaar. Als ik me terugtrek staat de volgende kandidaat al klaar.
Ik klets nog wat na met Ellen en tegelijk verlaten we de EC. Nou ja, Ellen gaat nog even een nieuw setje kopen. Voor de volgende keer. Tot dan, lieve Ellen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten