Vandaag is er nieuwjaarsreceptie bij EC. Officieel begint die pas om 17.00 uur, maar dat is voor de meeste mensen veel te laat. Bovendien hebben er diverse stellen aangekondigd te zullen komen eerder in de middag.
Ik kom om 14.00 uur binnen, tegelijk met Glenn en we krijgen een tas mee. De lockers zijn dus al vol. Het is erg druk en warm. In de heterozaal zie en hoor ik F van Wijsletje, die verwend wordt door een groep mannen. In de algemene ruimte ontmoet ik Mich en Roos (die niet hebben aangekondigd, maar waarvan ik natuurlijk wel wist dat ze zouden komen) en daarnaast nog een aantal andere bekenden, waaronder EddieEagle, Trebor, Nick, Youngboy en Sem. We wensen elkaar gelukkig nieuwjaar en na wat gekletst te hebben begeven we ons op het matras. Als Roos haar pakje uitrekt zit ik al rap tussen haar lekkere dijen met mijn tong in haar kutje. Ik heb me erop verheugd dat ik Roos vandaag wat uitgebreider kan neuken dan de vorige keer, toen ik maar heel weinig tijd had. Ik ben al snel in staat van paraatheid en mijn stijve pik vindt makkelijk zijn weg in haar nat geworden kutje. Om ons heen is het heel erg druk. De oproep van Lotte heeft voor een enorme opkomst van mannen gezorgd, die - zolang Lotte nog niet gearriveerd is - in geile afwachting rondlopen. Ik trek me er niets van aan en neem mijn tijd met Roos. Ik neuk haar langdurig afwisselend snel en stevig, maar ook af en toe langzaamaan om mijn krachten te sparen. Op een gegeven moment wordt het toch echt te warm. Alle zuurstof lijkt uit de ruimte weg te worden gezogen door de vele aanwezigen. Tijd voor een pauze.
Tijdens het bovenstaande is E gearriveerd en we hebben haar begroet, maar nu zie ik haar nergens. Ook is een stel dat ik eerder heb gezien. Zij een Oost-Europese meesteres, hij de onderdanige neukslet. Zij ziet er best geil uit en ik zou haar graag eens lekker te grazen nemen, maar vooralsnog mogen alleen mannen hem te grazen nemen. Niet echt mijn kop thee...
Roos wordt nu uitgebreid op z'n hondjes geneukt door Eddie, terwijl ze mij heerlijk pijpt. Ik wil ook wel even in die positie, maar Glenn is mij voor. Ik vraag hem of het hem gaat lukken om haar op z'n hondjes te neuken. Roos is niet erg groot en hij is megalang. Door haar benen tegen elkaar aan te zetten lukt het echter toch. Het is geil om te zien hoe Glenn zijn lange pik diep naar binnenstoot. Hij vraagt Roos haar armen naar achteren te doen en hij pakt ze vast om nog harder en dieper te kunnen stoten, terwijl Roos onderdanig voorovergebogen ligt.
In de heterozaal vind ik E, die geneukt wordt door Sem. ER staan veel mannen omheen. Als Sem klaar is ze ik niemand aanstalten maken om zijn plaats over te nemen, dus kruip ik achter E. Een voor mij overbekende plek

Ook Lotte en haar vriend arriveren. Als ze zich heeft uitgekleed, vertrekt ze richting een van de ruimtes met een polonaise aan mannen achter zich aan. In de algemene ruimte wordt Roos geneukt door Youngboy, een Philipijnse jongen met lang zwart haar en een soepele neukstijl. Ik ga erbij zitten en wacht op mijn beurt. Ik besluit er nog een keer uitgebreid voor te gaan. Het is echt heerlijk. Roos haar lichaam golft onder het mijne en haar kutje trekt regelmatig zo strak samen dat mijn pik er uit wordt geduwd. Maar ik ga steeds weer door en door in opperste extase totdat ik brullend klaar kom en hijgend over haar heen val. Wonderbaarlijk hoe je midden in de drukte alles om je heen kunt vergeten en zo optimaal kunt genieten.
Ik groet alle bekenden en ontmoet bij het naar buiten gaan nog net Dave die naar binnen gaat.