Tegen 1 uur loop ik naar binnen. Het eerste wat ik zie is dat de blonde BBW Elsje op het grote matras omringd wordt door een aantal mannen, die met haar bezig zijn. Haar meester Martin zit op de bank met een BBW brunette, die nieuw is en nog in opleiding. Op de andere bank zit J, waardoor iik weet dat Kiana ook al in da house is. Snel uitkleden.
Kiana blijkt in de darkroom in de sling te liggen, ook omringd door mannen. Ik kus haar en leg mijn nog ijskoude handen op haar borsten en ze schreeuwt het uit. Vervolgens grijpt ze mijn rechtertepel en draait er venijnig aan. Ouch! That hurts! De sling hangt veel te hoog, op een hoogte waardoor ik er met mijn pik niet bijkom. Dat was vorige week ook al zo, toen ik E erin legde. Toen ben ik eerst 5 minuten bezig geweest met verstellen. Kennelijk is er in de tussentijd een langere neuker op bezoek geweest. Enfin, ik ga eerst maar even in de algemene ruimte kijken.
Een vriendelijke heer, die Elsje aan het vingeren is, staat zijn plaats tussen haar benen af aan mij. Ik lik haar kutje even en ga dan snel over tot een flinke neukbeurt. Ik hou me stevig vast aan haar groet tieten, terwijl ik er hard in stoot. Daarna even op adem komen en dan ben ik klaar voor Kiana, die uit de darkroom komt en richting de ruimte tussen de cinema's loopt.
Ze verschanst zich in een van de hokjes, waar ik haar natuurlijk meteen weet te vinden. Ik kruip bij haar in het hokje en begin haar te kussen en me aan haar te vergrijpen. Wat een heerlijke vrouw is het toch. Ze pakt me bij mijn pik en trekt me terwijl ik haar vinger. Al gauw spuit het er met grote golven uit. De hele vloer van het hokje is nat en er moet een stapel tissues aan te pas komen om het op te dweilen. "Waar wil je me hebbe?", vraagt Kiana. Ik stel het bed in de heterocinema voor, waar ik haar op haar rug leg en eerst uitgebreid haar kutje lik, alvorens er mijn pik in te stoppen. Kiana ziet er heel geil uit zoals ze met haar armen boven haar hoofd ligt te genieten van het neuken. Als ik haar kutje lik en twee vingers naar binnen steek, waarschuwt ze me dat ik in de gevarenzone zit. Maar ik vind het helemaal niet erg, al spuit ze me vol in mijn gezicht. Ik neuk door zolang als ik kan, ga dan nog even verder met beffen en neuk dan nog een stukje door totdat ik echt toe ben aan een pauze.
Op mijn telefoon zie ik een gemiste oproep. Ik kleed me snel even aan om buiten te gaan bellen. In de winkel zie ik een leuk stel dat naar binnen gaat. Ze zijn er voor het eerst begrijp ik. Terug naar binnen klets ik met wat mensen. G is er en Arabiannights, die ik al een tijdje niet heb gezien. Ook maak ik kennis met Martin, die er met twee subjes is (Elsje en de jonge brunette). Kiana zie ik weer de gang inlopen. Ik ga er achteraan...
Ze is deze keer een ander hokje in gegaan en ook daar weet ik haar snel te vinden. "Je weet al mijn verstopplekjes", zegt ze. Ik begin haar weer op te vrijen, maar voel langs mijn rug een arm, die zich een weg baant naar Kiana's borst. En of dat nog niet genoeg is, komt hij vervolgens met zijn hele bovenlichaam langs me heen om diezelfde borst te kussen. Ik kom daardoor volledig in de verdrukking. Niet echt fijn, dus ik stel voor om het hokje uit te gaan.
Ook de gynaecologenstoel moet eerst worden bijgesteld, voordat Kiana er comfortabel in plaats kan nemen. Terwijl ik haar neuk en lik in de stoel, doen verschillende mannen mee, zoals de graaier van zoeven en ook Arabiannights. Bij het wandrek in dezelfde ruimte is inmiddels het nieuwe stel bezig. Hij (Ben) heeft een multifunctionele zweep, waarmee hij haar (Christine) eerst afranselt. Het handvat van de zweep blijkt echter ook een dildo, waarmee hij haar - terwijl ze nog steeds voorovergebogen tegen het rek staat - verwent. Arabiannights neemt het stokje over met Kiana, die op haar knieën gaat zitten om hem te pijpen. Ben en Christine gaan naar de heterocinema en ik loop met hen mee.
Ben legt Christine op het bed en bewerkt haar kutje. Ik ga erbij staan, evenals een groep andere mannen. Na een tijdje gaat Ben haar kussen en laat hij haar kutje onbeheerd. Ik vraag of ik eraan mag zitten en dat mag. Ik maak eerst even kennis met het kutje van Christine door het uitgebreid met tong en vingers te verkennen. Christine is vrij lang, heel slank en heeft een leuk koppie met heel kort donker haar. Ze ligt heerlijk te genieten als ik haar neuk en ik geniet ook. Ik ben al een uur of anderhalf bezig met genieten en ik voel dat het tijd wordt om klaar te komen. Met een brul spuit ik mijn condoom vol in het heerlijke kutje van Christine.
Wat een heerlijke zaterdagmiddag in EC. Ik klets nog wat na met de diverse aanwezigen en vertrek dan voldaan. Alle aanwezigen bedankt voor de gezellige geilheid.
ZATERDAG MET KIANA, ELSJE EN CHRISTINE
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: ZATERDAG MET KIANA, ELSJE EN CHRISTINE
Hey Benno,
Alijd weer leuk om je verslag te lezen zo op een zondag middag.
Herkenbaar dit probleem met de hoogte van de sling.
Ik moest wel lachen.
Maar goed het was weer een gezellige geile middag geweest zo te lezen.
Spreken elkaar snel.....
Groeten,
Dave
Alijd weer leuk om je verslag te lezen zo op een zondag middag.
Herkenbaar dit probleem met de hoogte van de sling.
Ik moest wel lachen.
Maar goed het was weer een gezellige geile middag geweest zo te lezen.
Spreken elkaar snel.....
Groeten,
Dave
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Oh ja, trouwens... Christine in het verhaal is niet de Christine die normaal gesproken vaak op zaterdag aanwezig is.
Die was er gisteren niet, evenmin als E die er ook meestal is.
Jullie hebben wat gemist.
Die was er gisteren niet, evenmin als E die er ook meestal is.
Jullie hebben wat gemist.
- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Benno
Bedankt voor je verslag
Zou leuk en geil voor ons zijn als elsje en haar vriendin en Cristine en kiana een verslag zouden schrijven
Gr. Jack
Bedankt voor je verslag
Zou leuk en geil voor ons zijn als elsje en haar vriendin en Cristine en kiana een verslag zouden schrijven
Gr. Jack
- stel74
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Hi Benno,
Ik ben altijd weer nieuwsgierig naar jouw verslagen. Heel geil geschreven.
Tot de volgende x
Kus Kiana
Ik ben altijd weer nieuwsgierig naar jouw verslagen. Heel geil geschreven.
Tot de volgende x
Kus Kiana
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten