BRITT WIL GEFIST WORDEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BRITT WIL GEFIST WORDEN

Bericht door Benno »

Om 12 uur hebben we in de winkel afgesproken. We gaan samen naar binnen, waar het erg rustig is, een stuk of 4 mij onbekende mannen. We stoppen onze spullen in een locker. Omdat het helemaal stil is in EC, gaat Britt even aan Patricia vragen of er wat muziek aan mag. Britt is een jonge vrouw die al een tijdje in EC komt met een gelegenheidspartner, maar dat is over. Ik heb haar vaker in EC gezien, maar het is er nog niet eerder van gekomen om "nader kennis te maken". Onlangs stuurde ze me een bericht of ik daar zin in had. Ja, natuurlijk. Deze maandag hebben we afgesproken en het voelt nog een beetje onwennig, maar daar gaan we gauw wat aan doen.

In de darkroom gaat Britt op haar knieën voor me zitten en begint me heerlijk te pijpen. Een van de aanwezige mannen komt erbij staan en steekt ongevraagd een hand uit om Britt vast te pakken. Ik stuur hem weg. Als ze weer gaat staan pak ik haar vast en voel aan haar kutje dat al drijfnat is. Daarna wil ik haar in de sling leggen, maar die hangt weer eens veel te hoog. Ik besluit even de tijd te nemen om de hoogte echt goed af te stellen. Ik ben namelijk nogal wat van plan met haar en ik wil niet op mijn tenen moeten staan. Als de sling helemaal goed hangt gaat Britt erin liggen. Eerst maar eens even haar kutje verkennen met mijn tong en daarna stop ik mijn harde pik erin. Na een tijdje neuken haal ik mijn pik eruit en stop ik twee vingers erin, waarmee ik op zoek ga naar haar g-spot. Als ik die gevonden heb (ik merk duidelijk aan Britt's reactie dat ik goed zit) beweeg ik mijn had stevig op en neer en laat haar de vloer onder squirten. Ik neuk weer even verder en herhaal het dan nog een keer.

Britt's kutje is nu heel nat en ik probeer er wat vingers bij te stoppen. De ene na de andere vinger en ook de duim verdwijnen naar binnen. Britt doet haar best om haar kutje zoveel mogelijk te ontspannen, zodat ik verder naar binnen kan glijden. Misschien is het geen goed idee om - terwijl ik hiermee bezig ben - haar clitoris te likken, want ik voel dat ze haar kutspieren daardoor weer aantrekt. Daardoor trekken de wanden zich samen rondom mijn hand. Als ik stop met likken ontspant ze weer en kan ik langzaam een vuist maken. Daarmee begin ik haar nu te neuken. Britt's adem versneld. Ze heeft van tevoren aangegeven dat ze graag wilde dat ik dit bij haar deed. Ik heb al eens eerder gezien hoe iemand anders haar zo laat genieten. Dus ik weet dat ze het hebben kan en dat ze het lekker vindt. En dat is nu ook duidelijk te merken. Ik laat mijn vuist op en neer gaan en stimuleer intussen met mijn andere hand (en soms met mijn tong) haar clit totdat ik haar heftig voel samentrekken rondom mijn pols. Wat een heerlijk geil gevoel. Als ik even later mijn pik weer in haar stop is het flexibele kutje van Britt alweer terug gekrompen. Ik neuk haar met hernieuwde opwinding en laat haar dan nog een keer spuiten, alvorens een pauze in te lassen. Wel even de vloer dweilen natuurlijk.

Na wat water gedronken te hebben hervatten we de bezigheden op het grote matras. Ik leg haar op haar rug en verlekker me aan haar weelderige vormen. Eerst ga ik Britt's kutje nog eens zeer uitgebreid likken en daarna neuk ik haar langdurig tot ik brullend klaarkom. We hebben allebei maar weinig tijd, dus na kort napraten vertrekken we weer.
Britt, ik vond het een lekker geile kennismaking en ik kijk uit naar een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Benno op 27 nov 2021 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: KENNISMAKEN MET BRITT

Bericht door arnhemse teaser »

Britt en benno
Goed bezig geweest
Geil verhaal :D
Gr Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten