KIANA OP JONGEMANNENJACHT EN EERSTE BI-ERVARING VOOR D

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KIANA OP JONGEMANNENJACHT EN EERSTE BI-ERVARING VOOR D

Bericht door Benno »

Drukke dag vandaag, maar Kiana komt naar EC, dus dat wil ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Eerst on the road langs voor wat werkdingen. Om half 2 kom ik binnen. Het is niet overdreven druk. Ik kleed mij uit en begroet Jack en Kiana en ook Peter. Als ik uitgekleed ben, loop ik mee met Kiana naar de ruimte tussen de cinema's. Als ik haar beetpak, zegt ze dat ik deze keer geen VIP-pas heb. Het is vandaag jongerendag en Kiana is dol op mooie jonge jongens. Er lopen enkele kandidaten rond en die hebben vandaag voorrang. Ik ben geen mooie, jonge jongen meer, dus ik moet netjes op mijn beurt wachten. Fair enough. Ik besluit wel stand by in de buurt te blijven voor je weet maar nooit.

Het duurt niet lang of Kiana heeft een jongeman beet. In dit soort situaties neemt zij het initiatief, is zij de jager. Jonge, onervaren mannen zijn vaak wat afwachtend en verlegen. Zij helpt ze over de streep en weet ze te verleiden en op te geilen als geen ander. Ze neemt de jongeman bij de hand en verdwijnt ermee in de darkroom... tezamen met 8 mannen, die het wel interessant vinden om te zien wat ze gaan doen. Kiana en de jongeman zoenen en betasten elkaar, terwijl de meute eromheen staat. Hij wil haar wel neuken en haalt een condoom tevoorschijn. Kiana vindt het wel zo makkelijk om het in de sling te doen en ze klimt er behendig in. De jongeman neukt haar, maar dat duurt niet heel lang. Dan komt er een andere jongeman, die er meer van kan. Hij neukt haar goed stevig en lang. Hij schrikt een beetje als Kiana over zijn pik heen spuit. Dat had hij niet verwacht, maar hij vindt het wel geil. Maar er komt ook een moment dat hij even wil pauzeren en laat dat nou precies het moment zijn waar ik op gewacht heb. Ik neem plaats tussen de benen van Kiana en neuk haar lekker, waarbij ik mijn handen over haar lekkere lichaam laat gaan. Ze spuit meerdere keren en we moeten na afloop de vloer dweilen.

Ik moet even weg voor nog een klus, dus ik kleed me aan en loop naar buiten. In de winkel zie ik net M en D binnenkomen, die ik een tijdje terug heb ontmoet toen ze er voor het eerst waren Zie: viewtopic.php?f=22&t=38583). Vandaag komen ze voor de tweede keer. Maar ik moet helaas even een uur weg. Ik neem me voor om beslist terug te komen en dat doe ik ook. Als ik een dik uur later weer binnenkom, zie ik dat D in de gynaecologenstoel ligt en dat er mannen aan haar kutje en borsten zitten. In de heterocinema zit Kiana met een man op de voorste rij te vrijen. Snel uitkleden maar.

Als ik terugkom bij de gynaecologenstoel zit D op haar knieën voor een man die ze aan het trekken is. Ik begroet haar en M. Even later lopen ze naar de algemene ruimte waar ze op de bank plaats nemen. D moet vrijwel meteen met haar benen wijd gespreid gaan zitten. Voor mij een reden om wat dichterbij te komen. "Ik heb een nieuwe clit piercing", zegt ze. "Die wil ik dan wel eens van dichtbij bekijken", zeg ik. Dus ik kijk er naar en voel eraan en op het moment dat ik er met mijn tong naartoe ga, zegt M: "Niet likken". Ik voel verder en wil een vinger naar binnen stoppen, maar dan zegt M: "Geen vingers erin". Nu herinner ik me weer de grenzen die M stelt. Dat was de vorige keer ook zo. Neuken mag ik haar ook niet. Alleen handwerk.
"De vorige keer heb ik haar laten squirten", zeg ik tegen M, "misschien dat dat nu ook lukt". D kijkt M vragend aan of het mag. "Dan wil ik je wel zien spuiten", zegt M. Nou, ik ga mijn best doen. Haar kutje voelt al heerlijk nat aan en een eerste vinger verdwijnt makkelijk naar binnen. De tweede kost ook weinig moeite, hoewel het behoorlijk strak voelt door de butplug die ze in heeft. Ik neuk haar met wijs- en middelvinger en stimuleer met de andere hand haar gepiercte clitje. Ze knijpt haar kutje een aantal keer rondom mijn vingers. Daarna verander ik van positie. Ik kom meer over haar heen hangen en steek mijn middel- en ringvinger er in, een beproefde manier om het vocht eruit te krijgen. Klaarkomen doet D zeker, een paar keer zelfs, maar ondanks dat haar kutje erg nat is spuit

Ik klets even met Jack en Kiana en hoor dat D al vrij snel na binnenkomst aan alle aanwezigen haar nieuwe clit piercing heeft moeten showen. Na een korte pauze ben ik weer terug voor een tweede ronde. In opdracht van M moet ze mij trekken, terwijl ik haar vinger. Dat doet ze lekker. Ze wordt wel tijdelijk afgeleid van haar hand en spandiensten doordat ik haar weer een paar keer zeer klaarvinger, waarbij ik haar stevig vasthoud met mijn linkerarm. Uiteindelijk trekt ze me klaar terwijl ik mijn vingers diep in haar kutje heb zitten.
M heeft daarna nog meer plannen. Hij neemt D mee naar de heterocinema. Vervolgens vraagt hij of Kiana met D wil spelen. Kiana heeft dat vaker gedaan en doet het graag. Voor D is het de eerste keer met een vrouw. In opdracht van M geeft ze zich er aan over. Kiana gaat als een expert te werk. Ze weet wat ze zelf lekker vindt en kan dat ook uitstekend bij een andere vrouw doen. Het is een erg geil gezicht. D ligt met haar handen boven haar hoofd te genieten van wat haar overkomt. Ze komt twee keer klaar alvorens M haar opdracht geeft de rollen om te draaien. Nu wordt het echt spannend voor D. Maar ze gaat er wel voor. Eerst nog heel voorzichtig, maar daarna steeds voortvarender als ze merkt hoe geil Kiana er op reageert. Ik fluister D in het oor dat als ze goed haar best doet Kiana haar kutje leegspuit. Dat vindt D erg spannend. Kiana's ademhaling versnelt en ze zegt: "Nu wordt het gevaarlijk". D gaat dapper door en wordt toch nog verrast door de golf die er uitkomt.

Na haar eerste vrouw-vrouw avontuur zit D uit te hijgen op de rand van het bed. "Nu hebben we het toch wel gehad hè?, vraagt ze aan M. Maar dat is natuurlijk aan M om te beslissen. "We hebben alle ruimtes gehad", zegt D. Vervolgens voegt ze er aan toe: "Er is hier geen kruis toch?"
"Jazeker wel", zeg ik. Dus wij naar het kruis, waar we haar met vereende krachten aan vastzetten. D wordt door meerdere handen betast. Ik vinger haar kutje. M geeft haar opdracht in 2 minuten klaar te komen, anders krijgt ze straf. Hmmm, beide opties zijn aantrekkelijk. D laten klaarkomen is heerlijk, maar de straffen van M zijn ook altijd interessant. Ik vinger D rustig aan en ze zegt: "Je doet express niet zo je best". De 2 minuten gaan voorbij zonder orgasme van de kant van D. We maken haar los.

Het wordt laat en ik moet er vandoor, dus ik ga me aankleden. Als ik aangekleed ben zie ik dat M D een ballgag heeft ingedaan en dat ze op handen en knieën op het grote matras zit. De nog aanwezige mannen staan er omheen en kijken er naar. Ik kan er niet van afblijven. De buttplug met diamand in haar kontje is erg goed te zien en haar kutje steekt uitdagend naar achter. Met een duim ga ik erin en ik stimuleer haar zo totdat ze kronkelt en totdat M zegt dat het zo genoeg is. Voor mij is het ook tijd om te vertrekken. Ik kus de dames en zeg iedereen gedag. Het was een gezellige, spannende en geile middag.
His.
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 okt 2018 14:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: KIANA OP JONGEMANNENJACHT EN EERSTE BI-ERVARING VOOR D

Bericht door His. »

Hallo Benno,
Wat heb je dit geheel levendig en gedetailleerd verwoord. Dank daarvoor.
Het is voor mij (D) best vreemd om het geheel op deze manier terug te lezen aangezien ik (samen met Kianna) veelvuldig in het geheel voorkom.

Dank je wel voor deze uiteenzetting. Op deze manier kan ik deze intense ervaring opnieuw beleven wanneer daartoe de behoefte is.
Mijn Dom M. gaf aan dat hij bij het lezen van jouw weergave wederom gepaste trots voelde.

Dank.

D.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KIANA OP JONGEMANNENJACHT EN EERSTE BI-ERVARING VOOR D

Bericht door Benno »

Lieve D,
Wat leuk om van jullie te horen.
Ik vind het spel tussen jullie erg spannend en geil en ik doe er graag aan mee.
Jou misschien ook te mogen neuken staat erg hoog op mijn verlanglijstje.
Hopen dat M dat een keer gaat toestaan. Het lijkt me heerlijk.
XXX
Benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten