VERJAARDAG GANGBANG VOOR FETSIJGIRL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VERJAARDAG GANGBANG VOOR FETSIJGIRL

Bericht door Benno »

Vandaag ben ik er al vroeg. Om kwart over 11 kom ik binnen en tref daar Hetedonder en Peter aan. Fetisjgirl heeft me laten weten dat ze tegen half 12 komt en inderdaad om klokslag 11.30 uur komt A binnen. Ik kus haar en zeg dat ik zin in haar heb. Ze gaat naar het toilet om zich om te kleden en komt even later in een latex jurkje weer buiten. De rits aan de voorkant wil niet goed dicht. Maar "die gaat toch zo weer uit", merkt ze praktisch op. Inderdaad.

Ik kus haar uitgebreid en betast haar lichaam. Ik kan voelen dat ze al lekker nat is. "Ik ben de hele week al zo geil", fluistert ze in mijn oor. Ze trekt haar lakjurkje uit. Ik laat me achterover op het bed vallen waarbij ik haar zo meeneem in mijn val dat ze mij kan pijpen. Dat doet ze meteen lekker. Daarna pak ik haar op en gooi haar op het bed om haar heerlijke kutje te proeven. Ik heb me erop verheugd en mij pik steigert. Snel een condoom erom. Neuken ga ik haar. Lekker lang en hard. "Vandaag ben ik ook nog eens jarig", zegt ze. Ze wordt 24 vandaag. Ik neuk haar door en ze zegt: "Ik wil de hele dag wel geneukt worden".

Peter en een andere man, waarvan ik de naam niet ken zitten naast haar op het bed, maar tasten netjes niet meteen toe. Je weet immers nooit of een dame daarvan gediend is. Nou, A wel hoor. Die pakt beiden bij de pik, terwijl ik haar neuk en begint ze te trekken en te pijpen.

Na een tijdje geef ik de beurt aan Hetedonder, die al erg geil is en moeite heeft om niet helemaal meteen klaar te komen in het strakke geile kutje van A. Toch komt dat er even later wel van. Ik neem het meteen weer over en daarna neuken Peter en de andere man zich ook lekker klaar. Vervolgens neem ik het weer over en neuk mezelf ook tot een brullend hoogtepunt. Net op dat moment komt Plumberjack binnen.

Terwijl Jack zich eerst gaat douchen wordt A nog verder onder handen genomen. Dan mengt Jack zich ook in het spel. Ik kus haar en zeg: "Ga die grote pik van Jack maar eens stijf pijpen". Ze gaat enthousiast aan de slag en binnen de kortste keren heeft ze hem op volle sterkte. Jack moedigt haar aan om hem zo diep mogelijk te nemen en ze doet haar best. Dan neemt Jack haar hard op z'n hondjes. Daarna is A aan een pauze toe.

Ik geef haar een koffie en we kletsen wat op de bank en tasten de interesses van A af. Het is niet druk. Er is nog 1 andere man bijgekomen. Als ze de koffie opheeft gaan we weer verder. Naar het Andreaskruis, waar we haar vastbinden. Jack heeft een masker en een zweep en hij laat die eerst voorzichtig, daarna wat harder over de voorkant van haar lichaam gaan. Ze kan het goed hebben en duwt haar buik naar voren om de klappen te ontvangen. Als Jack haar vraagt of ze ook de andere kant wil, zegt ze ja. Dus krijgt ze ook nog klappen op haar kontje. Als ze genoeg heeft neem ik haar weer mee naar het matras, waar ik hongerig aanval en haar nog eens neuk. Daarna gaat Hetedonder nog eens goed tekeer en ook Jack, die zijn condoom in haar volschiet. Het wordt A wel even te veel en ze vraagt om een pauze. Vanmiddag moet ze nog haar verjaardag vieren met haar familie, maar ze heeft haar eerste verjaardagscadeau al binnen. Een lekkere gangbang in EC
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: VERJAARDAG GANGBANG VOOR FETSIJGIRL

Bericht door gezell »

Wat een heerlijke onverwachte middag. Hoewel ik fetish girl al eens had meegemaakt was het weer een genot om van haar te mogen genieten. Het prettige is dat wanneer er bekenden zijn dit altijd in perfecte harmonie en afwisseling gebeurt zodat iedereen met volle teugen kan genieten. Ik had een berichtje gekregen dat er nog een bekend stel zou komen dus na 1 keer moest ik even op sterkte komen middels een pauze. Helaas kwam het stel niet opdagen, kan gebeuren, maar had graag bij fetish girl mijn kruit voor een tweede keer verschoten.
Wat een heerlijke middag en tot een volgende keer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten