Stellendag 25 februari plumberjack.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Dave is oke
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Stellendag 25 februari plumberjack.

Bericht door Dave is oke »

Hey EC vrienden,

Vandaag was er een stellendag georganiseerd door plumberjack.

Ik was om 11.00 uur aanwezig, beetje file bij de kassa waaronder Benno, Eddy en plumberjack en nog wat bekenden stonden te wachten. Plumberjack gaf aan dat een paar stellen helaas hadden afgemeld..
Bij binnenkomst waren Roos en partner er al en Martin ( kennis mee gemaakt ) met een hele mooie onderdanige dame al binnen. Kleding in de locker gedaan. Maar het werdt al snel heel erg druk met mannen. Dan ga ik rustig even afwachten....
Op enig moment kwam er plaats op het matras bij Roos, heerlijk bij Roos opgewarmd en Roos pijpte me erg lekker. Daarna Roos landure geneukt terwijl ze op haar knietjes zat op het matras, we genoten er echt van beiden...
Daarna kennis gemaakt met de heerlijke dame van Martin, helaas haar naam niet meegekregen. Wat een prachtig lichaam, heerlijke borsten en een fantastische geile blik. Ze kom goed lekker en diep pijpen. Toen kwamen Juicy en leukste buurman binnen.....
Nadat Juicy was opgewarmt en wat mannen gepijpt had kwam ze op het matras. Op enig moment werdt ik zowel door de geile dame waar ik helaas de naam niet van weet samen met Juicy gepijpt op het matras. Juicy pijpte me en de andere was heerlijk geil bezich met me ballen terwijl ze goed geneukt werdt door Blackco, even later kan ik het echt niet meer houden en heeft ze me vol passie leeggezogen.
Dit was voor mij letter en verguurlijk het hoogtepunt van de middag.
Tijd voor een pauze......
Na de pauze gaan cruisen en kwam ik in het cinema gedeelte een voor mij nieuw stel tegen.
Met respect contact gemaakt en ik mocht van haar partner voorzichtig met haar spelen. Ze gaf aan dat ze niet wilde pijpen of neuken, verder prima dacht ik. Mijn gevoel zei wel tegen mezelf volgens mij vindt je het allemaal spannend maar erg geil. Ik vroeg de aardig dame of ze het goed vondt of ik haar mocht beffen en het antwoord was ja. Ik op me knietjes voor haar stoel en haar geil gebeft, even later wilde ze me pijpen, maar wel met condoom. Zo gezegd zo gedaan. Even later pijpte zeg me vol passie en ik voelde dat ze vrijer werdt met instemming van haar partner. Al met al werdt ze geiler en wilde ze ook graag geneukt worden. Was wel even een lastige positie in de stoel van de filmzaal maar wel erg geil.....
Later zag ik haar 100% genieten van Blackco op het mates.
Na het feestje even persoonlijk contact gelegd en ze bleek voor de 1e keer in een cinema te zijn.
Ik zeg perfecto dat je je grenzen hebt verlegd en dat jij / jullie een geile middag hebben gehad.....
Al met al veel EC vrienden gezien en na het feestje ook leuke gesprekken gehad, teveel om alles te benoemen.
Ik hoop de nieuwe contacten zeker nog eens te ontmoeten in EC.
Plumberjack, bedankt voor je uitnodiging.......

Groeten,

Dave
Hugoo
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2019 11:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Stellendag 25 februari plumberjack.

Bericht door Hugoo »

Mooi verslag Dave.

IK dacht even te relaxen in de cinema dus was verrast door de drukte haha. Maar was erg mooi om te zien en mee te maken. Heb heerlijk gekeken, ook daar kan ik van genieten. De dames genoten allen met volle teugen en fijn om al die actie mee te maken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten