VUURDOOP VOOR MARIJKE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
felicenavidad
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mar 2019 18:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: VUURDOOP VOOR MARIJKE

Bericht door felicenavidad »

Kom je voor de allereerste keer voor een verkenning naar de cinema (had nog niet eens een profiel), val je nota bene op een maandagmorgen met je neus in de boter. Zoals Marijke naar binnen liep, gekleed, en even later op hoge hakken en bloot met haar armen op de rug stond te wachten. Wat een bloedmooie vrouw met een schitterend lichaam. En dan nog een andere blonde dame die ook niet mis was. Zoals Marijke zich beschikbaar mocht stellen en later op de matras moest staan en met holle rug en kont omhoog haar schitterende kut moest aanbieden, zo iets moois niet eerder mee gemaakt. En dan aan die volle borsten mogen voelen terwijl ze geneukt wordt en gelijktijdig een ander pijpt. En als de ene man haar kut uitgaat en de volgende erin gaat en zij haar meester aan moet kijken terwijl er weer een lul in haar glijdt, supergeil. En toen kwam die andere dame binnen, schitterend mooi lichaam ook, zij heet juicy begrijp ik nu maar kan ik ook volledig plaatsen. Met zich op al dat moois zocht ik een plek waar marijke mijn pik in haar mond kon nemen. Dat deed ze ook en het voelde overweldigend lekker. Door het kijken was ik ook zo geil dat ik ging klaar komen. Ze moest me leeg zuigen en dat deed ze geweldig. Het was heerlijk en zo geil om haar mond vol te spuiten en haar Meester haar de opdracht hoorde geven om mij schoon te likken. En ondertussen ging die Juicy steeds meer uit haar bol. Ze was weldra toch geheel naakt en werd door een zwarte man zo geil geneukt. Ze heeft ook werkelijk een heel mooie kut met schitterende schaamlippen en prachtig lichaam. Toen hij terugtrok kon ik tussen haar wijd gespreide benen die mooie kut in en nu begrijp ik de naam Juicy dus. Ontzettend nat, maar zo lekker en mooi. Mijn lul was nog niet helemaal bij van het leegpijpen, dus werd helaas wat te slap. En weer kwam een dame binnen. het leek wel paradijs op aarde. Teveel mannen kennelijk, maar volgens mij hadden de dames daar geen moeite mee en waren er eerder nog te weinig dan teveel.
Ik had niet met zoveel moois en geilheid gerekend en moest dus na ruim een uur weer weg en aan het werk (was moeilijk, ook op het werk). Ik begrijp dat zoiets georganiseerd wordt en de meeste mannen waren uitgenodigd? Ben erg benieuwd hoe ik op die shortlist kan komen. Ben er een volgende keer graag weer bij en zorg dan dat ik de hele dag heb.

Felice.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geilehalfbloed34 en 9 gasten