GEIL RIJP SLETJE NEUKEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEIL RIJP SLETJE NEUKEN

Bericht door Benno »

Vanmorgen/middag naar EC geweest om S a.k.a. sletje Bisteldev te neuken. S is een rijpe, geile slet met een slank lichaam en een blonde krullenbol. Ze wil bruut en hard genomen worden en dat ga ik doen ook.
Als ik binnenkom ligt S al op het bed in de heterocinema. G, haar parrner ligt erachter. Er staan best een hoop mannen omheen, maar ik kom vrij snel aan de beurt om haar een beurt te geven.

Ik zou nog veel meer kunnen vertellen, maar om eerlijk te zijn vind ik haar eigen verhaal wel geil (viewtopic.php?f=9&t=45954). Ze heeft een onnavolgbare schrijfstijl zonder hoofdletters of interpunctie, maar als je daar doorheen kijkt spat het geile plezier er vanaf. Voor een betere leesbaarheid heb ik het hieronder geredigeerd. S, lekker sletje, ik heb van jou en van jouw verhaal genoten.

Dit is wat ze schrijft:

Heerlijk .. Ik ben nog aan het nagenieten van vandaag me. Mijn kutje en kontje en mondje zijn goed gebruikt .
Als we om 11 uur in EC aankomen zijn er al aardig wat mannen voor de deur aan het wachten . Ik ben opgewonden, bloedgeil, heb een nat kutje in mijn slipje en ik ben er klaar voor. Samen met m'n partner kom ik binnen in het donker. Mmm, er staan mannen te wachten. Ik zie ze denken: "Kleed je uit, geile slet! Ga liggen, dan neuken we je hard. Dan mag je me pijpen". Diep in mijn keel, die kloppende pikken. We kleden ons uit. M'n partner voelt aan m,n kutje en kontje. Z'n dikke, grote pik is keihard, net als de pikken van de mannen die er zijn. Overal om me heen zie ik mannen aan hun pik trekken. Ik voel handen op m'n geile tietjes, ze trekken aan mijn harde, grote tepels, Mmmm. Vingers in mijn kutje en kontje wauw!

Ik ben in extase. Het is zoveel in een keer. Eerst naar de cinema waar ik heerlijk gelikt word door m'n geile partner. Wat een geile tong in mijn strakke kutje. Ik kom al snel klaar. Naast me zijn overal pikken. In m'n bekkie en in m'n handen. Ik moet van m'n partner naast het bed staan waar hij me diep en hard neukt. Daarna op m'n knietjes en z'n geile pik tussen m'n rijpe, natte lippen. Mmmm, oja geil! Ik word heter en heter. Hij laat me spuiten. Ik pijp z'n geile pik en de mannen staan om ons heen. Ik zie niks meer, zie sterretjes, blijf klaarkomen. Dikke pikken met glimmende eikels van het voorvocht, geile pikken... Daarna word ik geneukt door een dikke pik. Mijn benen omhoog en neuken maar. M'n partner ligt achter me en zegt: "Pijp me, geile slet!"

Even pauze en dan weer verder op het grote matras. Ikword geneukt en ik pijp, krijg zaad in m'n geile bekkie , het loopt over m'n kin, overal zaad. Jezus, wat geil allemaal! Benno neukt me klaar. Heerlijk in kutje en in mijn kontje. Daarna moet hij even weg. "Ben zo weer terug", zegt hij. Haha.

We gaan naar het kruis en ik word geil geneukt. Wel met acrobatische toestanden hihi. Wel erg geil. M'n partner neukt me hard en nog 2 mannen. We lopen naar de sling, waar ik weer heerlijk word geneukt. Terwijl ik in de sling word geneukt, pijp ik pikken. Het is zo supergeil allemaal!

Nog ff bijkomen op de bank waar m'n partner mijn klitje klaarmaakt. Zijn pik wordt groter en hard. "Ga liggen! Ik ga je hard neuken in je rijpe slettekutje!" Jaaaaa. Ik voel z'n harde, dikke lul in m'n kutje gaan. Oooh ik voel hem stoten tegen m'n binnenwandjes, zo strak. Heerlijk gepijpt ook nog en word nog een keer geneukt. Ik kan er geen genoeg van krijgen. M'n partner zegt: "Kom we gaan naar de gloryhole" Daar pijp ik 2 grote lullen en die van m'n partner. Mmm heerlijk! Hij laat me spuiten en ik voel mijn laarzen vollopen met het geile vocht. Daarna zegt hij: "Pijp die pikken. Ik ga je volspuiten met m'n warme zaad, slet van me". Ik zeg: "Jaa neuk me...neuk je hoertje in haar geile, natte kut!" Mmmm, hij stoot hard terwijl ik pijp. "Jaaa neuk me hard", roep ik. Mmm hij komt klaar en ik ook. Natte boel! Daarna lik ik z'n geile pik schoon die glad en nat is van mijn geile kutsap.

Heerlijk, ik heb zo genoten. Bedankt allemaal, heerlijk geil was het. En m'n geile partner: je was weer geweldig. Je lette op alles. Oja ik vergeet Benno. Die komt na een tijdje terug en staat er weer in vol ornaat met z,n stijve pik omhoog. Hij lik me geil, neukt me hard en ik kom klaar. Ik knijp z'n pik uit m'n kutje. Hihi , is ook heftig pfff. Benno komt klaar en brult. M'n partner zegt: "Je lijkt mijn hond wel". Haha, zo gelachen. Ja dat hoort er ook bij, geile pret. Nu stop ik. Ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn maar er gebeurde zo veel ...

Tot de volgende keer. Het was super. Nu ff rust voor m'n geile kutje en tot gauw
XXX geil rijp sletje
Laatst gewijzigd door Benno op 08 mar 2019 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GEIL RIJP SLETJE NEUKEN

Bericht door sletje bi stel dev »

Hihi ja Benno mooi neer gezet heb genoten van iedereen en van jou mmm
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten