EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door Benno »

Slechts twee dagen geleden meldt zich een nieuw lid aan op het forum met de naam Geile Naat. "Dat klinkt lekker!", dacht ik en ik stuur haar een berichtje. Al snel ontspint zich een levendige conversatie. Naat (of Naatje) wil wel een keer naar EC komen en ze heeft daar de nodige fantasieën over. Ze vindt het spannend als er meerdere mannen zijn die aan haar zitten en ze droomt van een DP. Ik biedt aan om een feestje voor haar te organiseren. Ze vindt het heel spannend. Ik ook, want ik ken haar nog helemaal niet en je weet natuurlijk nooit helemaal zeker of iemand waar je virtueel contact mee hebt ook echt is. Bij Naatje heb ik daar echter wel vertrouwen in. We spreken meteen voor vandaag al af. Naat laat weten dat er ook een vriend komt die zal toekijken en later ook zal meedoen.

We ontmoeten elkaar buiten in de straat en ik zie meteen dat het een mooie vrouw is. Ze is 48, maar dat zou je zeker niet zeggen. Vrij slank, blond en een leuk gezicht. Ik geef haar een kus en we gaan naar binnen. Ze herkent Berry die achter de kassa zit. Ze is al eens in Hilversum in de shop geweest en heeft daar gevraagd wat er zoal in de cinema gebeurt. Berry heeft haar toen aangeraden eens op het forum te gaan neuzen en dat heeft ze gedaan. "Ik heb je raad opgevolgd", zegt ze tegen hem. We gaan naar binnen.

Binnen lijkt het donkerder dan anders, maar dat kan aan mij liggen. We vinden met moeite kluisjes en stoppen onze kleren erin. Naat houdt zo lang nog even een zwarte BH en slipje aan. Ze gaat nog even naar het toilet en ik begroet de mannen die ik heb uitgenodigd om mee te helpen: Plumberjack, Jurgen en Peter. Als Naat terug komt uit het toilet, zeg ik haar dat ze er fantastisch uitziet en daarna zoenen we zeer uitgebreid in het halletje bij de darkroom. Ze geeft zich daar helemaal aan over, wat ik heerlijk vind. Ik heb haar een rondleiding beloofd, dus dat is het volgende. Darkroom, hetero en homo cinema en dan de ruimte ertussen. Naat geeft aan meer interesse te hebben in de sling dan in de gynaecologenstoel. Rondleiding klaar, dus tijd om verder te zoenen. Ik verken haar lichaam, voel haar borsten met lekkere grote tepels, haar mooi gevormde billen , terwijl onze tongen in elkaar draaien. Als ik mijn hand in haar broekje laat glijden hebben inmiddels ook de andere mannen zich om ons heen verzameld en gaan meerdere handen over haar lichaam. Als ik een vinger in haar al natte kutje laat gaan, slaakt Naatje een zucht van geilheid. Ze is er duidelijk aan toe.

Ik neem haar mee naar het grote bed en doe al zoenend haar BH uit. Dan gaat ze achterover liggen en overal rondom haar komen mannen die aan haar willen zitten. Ik doe haar slipje uit en ontferm me over haar kutje, dat ik uitgebreid ga likken. Als ik er twee vingers instop begint ze hijgend te kronkelen. Jack heeft polsboeien en een collar meegenomen en die doen we om bij Naat. Ik wil haar graag neuken, maar een aantal wat opdringerige mannen zit me nogal in de weg. Waar halen sommige mannen toch het idee vandaan dat ze ongevraagd recht hebben op elke vrouw die EC komt binnenlopen? Uiteindelijk zie ik kans om haar binnen te dringen en het voelt meteen heerlijk. Wat een fantastisch knijpkutje heeft Geile Naat (geile naad zou ook een goede naam zijn, want ik zweer je, die heeft ze!). Ik geef de beurt aan Jurgen. Jack en Peter zijn aan het hoofdeinde bezig. Ze kneden haar borsten en Jack heeft zijn grote pik diep in haar mondje.

Paul is de vriend, waarvan Naatje vooraf gezegd heeft dat hij mee zou komen. Paul neemt na verloop van tijd stukje bij beetje de regie over. Het is niet vreemd dat een andere bezoeker (die toevallig met z'n neus in de geile boter valt, zie viewtopic.php?f=7&t=46004) het heeft over haar meester. Ik heb daar geen problemen mee, maar ik had het niet verwacht en het verandert de verhoudingen enigszins. Het wordt er niet minder geil van, want we vervolgen het feest in de darkroom, waar we Naatje vastzetten aan het kruis, met haar gezicht er naartoe. Jurgen en ik neuken haar nog even snel voordat Jack met de zweep arriveert. Naatje heeft vooraf aangegeven geil te worden van leer en zwepen en ze wil graag ruw aangepakt worden, dus heb ik Jack gevraagd de nodige attributen mee te nemen. Hij is het ook die de zweep hanteert en klappen laat vallen op rug en billen. Rake klappen, maar Naatje kan het hebben. Ze steekt haar kontje naar achter om de klappen op te vangen. Jack laat haar terug tellen van 10 naar 1 en dan houdt hij op. Ik zoen haar weer en ze zoent passievol terug. Dan maken we haar los. Paul vindt het tijd voor een pauze en neemt haar even mee om uit te rusten. We laten ze even alleen. Ze komt vast wel terug.

Inderdaad, na 5 minuten zijn ze terug en gaat Naat in de sling. Ze valt er eerst bijna uit, dus we helpen haar even en leggen haar goed in positie. Ik neuk haar en laat dan anderen haar ook neuken. Peter neukt haar zelfs in haar kontje. Dat probeer ik ook even, maar als het niet meteen lukt, ga ik voor haar lekkere kutje. Ze schreeuwt het uit van genot. Ze heeft van te voren gezegd dat ze expressief kan zijn en nu begrijp ik wat ze bedoelt. Verschillende mannen worden door Naat fanatiek gepijpt en vaak heeft ze er ook nog 1 of 2 in haar handen. Jack laat haar flink spuiten en daarna last Paul weer een pauze in.

Een wens van Naat is om een DP te krijgen en als ze weer terugkomen is het daar tijd voor. Jack gaat liggen en ze gaat hem eerst stijf pijpen. Haar kontje steekt daarbij verleidelijk naar achteren en ik neem het er van. Balancerend op de rand van het matras neuk ik haar heerlijk op z'n hondjes, waarbij ik een duim in haar kontje laat gaan, bij wijze van voorproefje op de DP. Ze kreunt het uit. Kennelijk vindt ze dit al heerlijk. Naatje neemt daarna plaats op de pik van Jack en ik probeer mijn pik in haar kontje te steken, wat niet meteen wil lukken. Jack vraagt Jurgen te gaan liggen en ze neemt plaats op zijn pik. Dan penetreert Jack haar kontje. Eerst voorzichtig, maar al snel helemaal niet zo rustig. Naatje vindt het geweldig. "Niet stoppen! Ga door!", roept ze. Ik doe nog een poging maar het lukt weer niet. DP-en is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik vraag aan Jurgen of ik zijn plaats onder Naat mag innemen en dat hij het dan kan proberen. Het lijkt me vooral lekker om haar heerlijke lichaam op me te voelen. En dat is het ook. Ze begint me te berijden als een amazone en schuurt haar clitje hard tegen me aan. Dan komt ze voorover liggen en wordt ze hard in haar kontje genomen door Jack. Ik wordt er vrij snel uitgeduwd, maar ik geniet van haar genotskreten vlak bij mijn gezicht. "Waar zit ik in?", vraagt Jack. "In mijn reet", kreunt ze.

Paul zegt dat het tijd is om Naat onder te spuiten. Ze gaat op haar rug liggen met haar hoofd over de rand. Sommigen spuiten over haar buik en borsten, maar de slimmerds onder ons spuiten in haar openstaande mondje. Daarna wordt er gedoucht, waarbij Naatje het geen probleem vindt als er heren bij haar in de douche komen staan. Zij en Paul vertrekken tegelijk met mij. Wat een heerlijke vrouw en wat een leuke, geile middag. Geile Naatje, je bent een topper. Ik hoop dat je vaker zult komen. En met mij inmiddels vele anderen.
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door gezell »

Sommige dagen zijn heel bijzonder zoals gisteren. Een berichtje van de altijd goedgemutste Benno zorgde ervoor dat ik op tijd aanwezig was. Na een uurtje in mijn blote kont in de hetero cinema te hebben gezeten ging de deur open en zag een bekend gezicht, Benno.
Naar de lockers gelopen en daar stond Naat, wat een heerlijke verschijning en ondanks haar degelijke slip en bh een genot om naar te kijken. Zoals het hoort hielden we gepaste afstand en tijden de rondleiding werd ook de ruimte met de gynaecologenstoel aan gedaan en vertelde Paul, haar watcher, dat we haar flink mochten aanpakken dat kan ze prima hebben. Dit was niet tegen dovenmans oren en al snel kreunde ze van genot door alle handen, daarna vertrokken we naar het bed in de grote ruimte.
OP het bed gingen we met z'n vieren genieten van Naat. Heerlijk nam ze mijn paal in haar mond en werden mijn ballen en schacht niet vergeten. Ik heb nog geprobeerd haar te laten squirten maar dat was nog iets te vroeg voor het juiste resultaat maar wat een heerlijke knijpkut. Wat kon ze heerlijk pijpen echter het betere deepthroat werk lukte niet helemaal maar daarover zo meer. Daarna gingen we naar het kruis waar ze werd aangelijnd intussen kon ik heerlijk met haar zoenen (en dat kan ze erg goed) en genoot ik nog van haar heerlijk kutje. Nu was het de beurt aan Harrie en ging zich even uitleven met de zweep wat ze erg kon waarderen, nadat haar kont genoeg had gehad moest Harrie haarrug nog even bewerken voordat we naar de sling gingen.
Eenmaal in de sling ging Benno gelijk aan de gang wat hij erg goed kan, neuken, wij gingen op de verhoging staan om weer goddelijk gepijpt te worden en het was goddelijk. Kennelijk lag Naat nu echt ontspannen en in de juiste houding en ging het deepthroaten helemaal geweldig en wat een ervaring als je je pik zo lekker achter in die keel voelt gaan, Naat je bent een topper.
Na wat neuk werk van mijn collega's was het mijn beurt en heb ik Naat heerlijk in haar sterretje geneukt en dit werd door haar maar ook door mij meer als gewaardeerd. Weer werd er even een pauze ingelast maar na 5 minuten nam Naat plaats op het bed voor een heerlijke DP en dit is niet altijd even gemakkelijk wat later bleek. Tenslotte kwam de Bukkake zoals door Paul was aangekondigd.
Toen Naat op het bed ging liggen heb ik haar iets naar achteren getrokken zodat ze met haar hoofd over de rand hing zodat ze nog beter kon pijpen en ik kon genieten van haar heerlijk deepthroat. Op het laatst heb ik mijn sperma heerlijk in haar geile mondje laten lopen wat toch altijd weer de kers op de taart is.
Lieve en geile Naat wat heb ik genoten en jij ook hoop want ik hoop jullie nog vaker te zien en van je te mogen genieten.
Bedankt en tot een volgende keer.

Een dikke zoen
masseur1231
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2012 22:55
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door masseur1231 »

Wat een heerlijke ervaring gisteren. Het eerste bezoek van Naat(je) aan EC. Benno had mij en een aantal anderen uitgenodigd om haar heerlijk in te wijden. En dat hebben we gedaan :).

Naat was net binnen toen ik bij de kluisjes aankwam. Alhoewel het vrij donker was in de ruimte zag ik haar geweldige lichaam. Ze moest ook nog even wennen, maar Benno stelde haar snel op haar gemak en leidde haar rond. Met de aanwezige mannen begonnen we haar rustig te verleiden. Haar begeleider werd al wat ongeduldig en gaf aan dat ze wel stevig gebruikt mocht worden. Alhoewel we geen haast hadden namen we haar mee naar het grote bed, waar ze heerlijk begon te pijpen. Mijn paal diep in haar mond, terwijl Benno haar lekker begon te likken en te vingeren. En niet veel later zijn paal diep in haar kutje. Daar had ik ook wel zin in en wisselende Benno lekker af. Wat heeft die Naat een heerlijk kutje, zo lekker krijpend als ze diep wordt geneukt. Naat genoot er duidelijk van. Uiteraard moesten we ook de andere ruimtes ondekken. In de SM ruimte werd Naat vastgebonden, zodat ik haar lekker achterlangs kon neuken. Net voordat ze de zweepslagen van Plumberjack mocht ondergaan. HIj wist wel wat Naat lekker zou vinden en ze genoot overduidelijk van de pijn. Na een korte pauze mocht ze in de sling plaats nemen. Net te hoog om te pijpen, maar met een opstapje gleed mijn paak lekker diep in haar mondje. Tussendoor heerlijk zoenen en dat kan Naat echt lekker. Haar kontje werd met massageolie klaargemaakt voor gebruik, maar ik heb eerst nog even haar kutje lekker geneukt. Natuurlijk wilde we ook haar DP fantasie waarmaken en daarvoor toch maar verhuisd naar het grote bed, waar ze lekker op mij paal ging zitten terwijl een aantal van de andere mannen haar om de beurt in haar kontje neukten. Wat genoot ze van twee pikken in haar heerlijk lichaam. En uiteraard nog een paal in haar mondje. Haar fantasie kwam uit en wij genoten er des te meer van. Alhoewel ze volgens mij nog niet voldaan was, liet haar begeleider haar op het bed liggen voor een heerlijk bukkake. De eerste mannen spoten over haar geile lichaam. Ik wilde haar mondje wel lekker volspuiten en liet mij heerlijk gaan met krachtige stralen over haar tong. Het smaakte haar heerlijk en ze slikte mijn warme zaad lekker door. Net als dat van een paar van de andere mannen. Na een lekker douche kwam daarmee een einde aan een heerlijke middag. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Wanneer weer Naat?
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door Student »

Heerlijke verslagen. Benieuwd naar het verhaal van Naat zelf...
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door Benno »

Peter en Jurgen, bedankt voor jullie verhalen.
Uiteraard hoop ik ook op een verslag van Naatje.
Kan niet wachten om te lezen hoe ze het gevonden heeft.
Hoewel ze al heeft laten weten dat ze het een bijzondere en geile ervaring vond.
Toch is het erg bijzonder om in haar eigen woorden terug te lezen hoe zij het beleefd heeft.
OnlyDP

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door OnlyDP »

Helaas ik lees dit nu pas en was op vakantie, maar lekkere verhalen weer;-)
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door Benno »

Hier het verslag van Geile Naat:
geile naat schreef:Het lijkt een gewone donderdagochtend in maart maar dat is het niet. Vandaag heb ik geile snode plannen waar ik al een tijdje mee rondloop. Ik ga douchen, scrub mijn huid en scheer alles lekker glad. Als ik mijn natte huid met een handdoek afdroog smeer ik me in met olie. Vandaag doe ik meer make-up dan op een normale donderdag en gebruik mijn favoriete luchtje waar ik me mooi en geil bij voel.
Mijn lingerie niet overdreven sexy maar stijlvol, als mijn leren broek over mijn benen naar boven glijd loopt er een siddering door mijn lijf van geiligheid. Bij elke stap vandaag kom ik dichter bij de uitvoering van mijn fantasieën.
Ik moet er even voor rijden en op het laatst nog getwijfeld toch niet te gaan omdat mijn partner in crime afhaakte. Maar ik had me zo verheugd en de geiligheid heeft zich zo opgebouwd. Ik ga het gewoon doen. Doordat ik vooraf al contact had gelegd op het forum en een aantal lieve welkomstberichtjes kreeg heb ik er wel vertrouwen in. B heeft beloofd me op te wachten en rond te leiden.
En inderdaad vlak voor binnenkomst loopt hij me tegemoet. Ik geef hem een kus nog wat onwennig. De geiligheid giert door mijn lijf als we naar beneden lopen. Het is extreem donker dat maakt het alleen maar nog spannender omdat ik slechts wat contouren van blote mannen kan onderscheiden.
Ik laat mijn leren broek over mijn kont naar beneden glijden. Als ik na een kort toilet bezoek terug de gang in loop zie ik toch mijn partner in crime (meester) en dat maakt de opwinding nog groter.
B staat in de gang en inspecteert mij door zijn handen over mijn lijf te laten glijden. Hij wil zoenen en ik zoen hem ongeremd en passievol terug als ik al snel overal over mijn lijf handen voel glijden. Ik sidder, wat een heerlijk gevoel. En als er gevoeld wordt of ik er klaar voor ben door met vingers in mijn broekje te inspecteren kreun ik zachtjes. Ik ben er wel klaar voor....
De mannen nemen mij mee naar het grote bed en ik voel overal om me heen mannen, mijn handen vinden wat heerlijke stijve pikken en ik wordt zelf gelikt en er glijden vingers naar binnen. Ik kronkel en kreun dit is al een fijne opwarmer. Ik draai mijn hoofd en neem een grote pik in mijn mond.
Ik lik en zuig en hoor gekreun van genot.
De houding is niet optimaal dus helemaal diep lukt (nog) niet en door het genot van mezelf pijp ik nog niet optimaal. Dat maak ik straks goed. Ik ben wel opgewarmd en voel de eerste pik naar binnen gaan terwijl ik er twee vast heb en er eentje pijp. Holy fuck dit is wel echt geil. Zoveel mannen met mij bezig. Ik wordt lekker geneukt door B en hij wordt afgewisseld voor een maatje groter. WoW supergeil, hard en diep. Ik moet de pik in mijn mond loslaten als ik stevig geneukt wordt terwijl er in mijn borsten geknepen wordt en mijn clit met beleid wordt gestimuleerd Kom ik al heerlijk klaar. De eerste van zovele keren zoals later zal blijken.
Ik heb inmiddels geen idee meer wie wat doet en door hoeveel mannen ik wordt geneukt maar geil is het wel als de volgende pik mij ook weer diep en hard neukt. Ik kronkel en span mijn spieren aan. In de verhalen lees ik dat de mannen dat een heerlijke knijpkut vinden.
Ik wil Variatie en mijn meester grijpt in en neemt me even mee naar de filmzaal. Al is dat niet voor lang. Hij checkt of ik ok ben en wat mijn wensen zijn. We zoenen en ik ga voor hem op mijn knieën om ook hem te pijpen....
Op het bed had ik al een halsband en boeien om gekregen.
Ik wordt supergeil van leer, het is sexy stoer en ik voel me mooi en sterk.
Nu lopen we naar de darkroom. Ik sidder en ik voel het geil langs mijn benen loopt. De mannen maken me vast aan het kruis maar doen nog erg voorzichtig met mij. Dat mag best wat pittiger. Ik buk wat voor over en daar maken wat mannen gebruik van. Ik kreun van genot als ik een pik naar binnen voel gaan. Diep en hard terwijl ik vast sta aan het kruis.
Dan is de Jack de man met de zweep er klaar voor en ik zeker. Hij begint voorzichtig maar ik ontvang graag en laat dat zien door mijn kont naar achter te steken en de boodschap wordt ontvangen. Ik kreun diep en vraag om meer. Vooral op mijn rug. Jack laat me aftellen van 10 naar 0 en ik span mijn rug en vraag om de zweep op mijn rug.
De mannen komen weer dichterbij en ik wordt overal gestreeld voor Ze me in de sling leggen. Ik wordt weer door meerdere mannen wordt geneukt en in de houding kan ik dieper pijpen. Het is supergeil en de olie wordt erbij gehaald om mijn sterretje glad te maken. Ik kronkel van genot. Hij wordt met vingers voorbereid de vingers overal zorgen ervoor dat ik alweer voor de zoveelste keer klaar kom. Als er ook een pik in verdwijnt kreun ik van genot.
Tussen mijn benen zie ik een jongere lekkere kerel. Hij bewerkt me met zijn vingers maar het is nog zo gevoelig dat ik dat even niet trek we moeten lachen naar elkaar en hij past het aan. Mijn meester last even een pauze in. Dit keer jammer want die lekker kerel had wel even verder mogen spelen.
Er zijn al veel fantasieën uitgekomen maar na een korte pauze gaan we naar het grote bed. Ik wil wel een dp beleven. Er ligt een man klaar en ik moet hem eerst stijf pijpen. Ik zit op mijn knieën en wordt spontaan tegelijkertijd op zijn hondjes geneukt. Heerlijk. Ik kruip op de pik maar het kost de mannen eerst wat moeite om ook een pik in mijn sterretje te krijgen. Er gaat een ander man onder. Hij ziet er goed uit en zijn pik is hard en groot. Dat gaat beter... nu voel ik ook dat het wel lukt. Eerst rustig maar als het goed Zit wordt ik echt keihard geneukt. Dit is zo geil en lekker en dat laat ik horen ook. De mannen wisselen elkaar af en ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel mannen en hoeveel keer ik ben klaar gekomen. Mijn meester vind het genoeg en ik moet op het bed gaan liggen zodat de mannen mij onder kunnen spuiten. Ik pijp er een paar heel diep met mijn hoofd naar achter op de bedrand. Ze spuiten me vol en ik slik hun zaad. Wat is dit ongelofelijk geil. Geen idee van hoeveel mannen ik zaad heb gekregen.
Als ik even onder de douche sta komt er een lekkere (jonge) man bij me staan. Hij komt net binnen en en heeft het feestje net gemist. Als ik niet weg had gemoeten was ik nog even met jou verder gegaan. Volgende keer misschien terwijl ik nog niet kan geloven dat ik dit gedaan heb.

Mannen bedankt voor deze heerlijke en geile ervaring en de mooie verhalen op het forum. Bedankt ook de mannen die respectvol hun beurt afwachten of alleen meekijken zoals acrossbi. Als er een vervolg komt zijn jullie misschien wel aan de beurt ;-)
Bedankt ook meester voor het helpen mijn fantasieën uit te voerten En er te zijn voor mijn veiligheid
X
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: EERSTE DP VOOR GEILE NAAT

Bericht door Benno »

Voor de volledigheid zet ik hier onder ook nog even het verslag van Plumberjack:
Plumberjack schreef:Benno stuurde een berichtje , ik heb een nieuwe dame , ze komt donderdag
Is 48 jaar en heeft de fantasie om een dp te krijgen , ze houdt van de stevige aanpak , en vind het ook geil als ze met de zweep krijgt .
Komt ze alleen vraag ik , ja volgens mij wel , haar vriend heeft geen tijd
Oke , ik ben er om 1 uur
Half 2 is vroeg genoeg zegt hij , kan ik haar vast opwarmen .
Benno bedoelt natuurlijk , neuk ik ze vast even .
Ik kwam de straat inrijden toen zag ik Benno met haar lopen , zo , lekker wijf dacht ik gelijk
Blond slank , mooi koppie .
Ik ging mn auto parkeren , en was tegen half 2 in de cinema
Ze stonden al bij de gynekologenstoel , met wel 10 man erom heen
Ze had het naar haar zin aan het geluid te horen ,wat ze maakte .
Ik deed mn kleren in de locker en ging me even wassen , toen ik terug kwam , lag het sletje al op het grote bed , met haar benen in de lucht , en zeker een man op 8 bijna boven op haar .
Rustig aan mannen zei ik ze is voor de eerste keer .
Het mag van haar meester zeiden ze , we moeten haar hard aanpakken .
Ik wist tot dan niet dat haar vriend /meester er bij was
Dus bemoeide ik me er niet meer mee
Ik had handboeien en collar en een ketting meegenomen , wand ze wilde aan het kruis
Die deden we haar vast om voor later.
Ze lag te genieten op het grote bed , ze werd gevingerd en gelikt , en had 2 pikken die ze om beurten pijpte
En in iedere hand een pik , Benno neukte haar , en daarna nog een paar mannen
Er kwam plek op het bed , en ik kroop naar haar hoofd , gelijk had ze mn pik te pakken , en zoog of haar leven er van af hing .
Ze probeerde mn pik diep in haar keel te stoppen , wat nog niet meeviel voor haar .
Toen we haar allemaal geneukt hadden , laste Paul een pauze in , en verdwenen ze naar de heterozaal
Ze waren snel terug
We gaan naar de darkroom zei Paul , oke zet haar maar vast , ik kom zo .
Ik pakte mn zweep uit de locker , en ging naar de darkroom .
Ze stond met haar gezucht naar het kruis toe , met haar prachtige kont naar achteren .
Ik had 2 tepel klemmen , en zette die op haar tepels , het kettinkje wat er tussen zat stopte ik tussen haar tanden ,
Ik pakte de zweep , en begon langzaam op haar rug , en zakte af naar haar kont .
Uitdagend stak ze haar kont naar achteren , met andere woorden , kom maar op .
Ik voorde de klappen op over heel haar lichaam .
Je krijgt nog 10 flinke klappen , tel ze mee van 10 naar 1
Benno hield de sling opzij , zodat ik goed kon uithalen , ze gaf geen kik , en ik raakte haar toch flink
Mn rug zei ze , dus ik verplaatste de slagen naar haar rug
De laatste 2 klappen waren weer voor haar kont
Je zag niets aan haar , geen streepje te zuen van de klappen
Toen ze los was van het kruis , wilde ze in de sling , jullie mogen haar ook in haar kont neuken , zei haar meester en ze moet pijpen en zaad slikken
Ik zette het bankje bij haar hoofd , jurgen klom erop en liet zich pijpen .
Benno neukte haar , heeft er iemand glijmiddel , ik had het al klaar gezet , en smeerde wat op haar anus .
Super strak , 1 vinger erin , na verloop van tijd een 2e
Peter stond klaar en neukte haar geile ster , ze genoot , en reageerde , door lekker veel geil geluid te maken .
Toen Peter uit haar kont ging , stak ik 2 vingers in haar kutje , en vond haar G spot , Benno stond klaar om haar te neuken , ze spoot hem helemaal onder , en hij stond met zn voeten in haar squirt geil
Om de beurt neukte we haar , in beide gaatjes , en ze had continu een pik in haar mond
Haar meester vond dat ze weer even rust nodig had , en nam haar weer even mee naar de hetero cinema
Hij kwam alleen terug , nu een dp mannen zei hij , oke ik ga wel op mn rug liggen , ik was al klaar gekomen , dus hoopte dat ze er snel weer leven ik zou krijgen
Ze pijpte me hard , en klom boven op me , toen de eerste zn pik in haar kont duwde , schoot mijn pik uit haar kutje , toch niet hard genoeg .
Jurgen neem jij het even over , ze klom boven op jurgen , en Benno probeerde zn pik in haar kont te krijgen
Dat lukte maar half , zal ik het overnemen vroeg ik hem .
Hij was inmiddels weer goed hard , en het maakte me geil om haar in haar kont te neuken
Ik zette hem tegen haar sluitspier , en drukte er een stukje in ze schoot iets naar voren , teken voor mij dat ik het rustig aan moet doen , en haar meester zei het ook al , rustig aan
Langzaam ging het beter , totdat ik er helemaal inzat , en dat is toch bijna 20 cm
Ik begon haar te neuken en ze neukte terug , niet stoppen kirse ze , ga door
Waar neuk ik je , vroeg ik haar , in mn kont zei ze , zo lekker , ga door
Ik neukte voor wat ik waard was , ik hoirde en zag haar klaarkomen
Na mij neukte , nig een man haar , tot Paul zei , genoeg , ga op je rug liggen .
Mannen spuit haar onder , al snel zaten de eerst klodders zaad op haar geile lijf
Benno , peter , jurgen en ik stonden bij haar gezicht , mond open en slikken zei haar meester
Ze deed wat hij zei , we spoten haar mind vol en ze slikte het netjes weg .
Toen ik stond te douchen , kwam ze bij me in de douche , en hoe vond je het
Heerlijk zei ze heb echt genoten .
Paul en Naatje bedankt voor deze geile middag .
Hoop dat je nog eens terug komt

Gr. Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten