Mijn lingerie niet overdreven sexy maar stijlvol, als mijn leren broek over mijn benen naar boven glijd loopt er een siddering door mijn lijf van geiligheid. Bij elke stap vandaag kom ik dichter bij de uitvoering van mijn fantasieën.
Ik moet er even voor rijden en op het laatst nog getwijfeld toch niet te gaan omdat mijn partner in crime afhaakte. Maar ik had me zo verheugd en de geiligheid heeft zich zo opgebouwd. Ik ga het gewoon doen. Doordat ik vooraf al contact had gelegd op het forum en een aantal lieve welkomstberichtjes kreeg heb ik er wel vertrouwen in. B heeft beloofd me op te wachten en rond te leiden.
En inderdaad vlak voor binnenkomst loopt hij me tegemoet. Ik geef hem een kus nog wat onwennig. De geiligheid giert door mijn lijf als we naar beneden lopen. Het is extreem donker dat maakt het alleen maar nog spannender omdat ik slechts wat contouren van blote mannen kan onderscheiden.
Ik laat mijn leren broek over mijn kont naar beneden glijden. Als ik na een kort toilet bezoek terug de gang in loop zie ik toch mijn partner in crime (meester) en dat maakt de opwinding nog groter.
B staat in de gang en inspecteert mij door zijn handen over mijn lijf te laten glijden. Hij wil zoenen en ik zoen hem ongeremd en passievol terug als ik al snel overal over mijn lijf handen voel glijden. Ik sidder, wat een heerlijk gevoel. En als er gevoeld wordt of ik er klaar voor ben door met vingers in mijn broekje te inspecteren kreun ik zachtjes. Ik ben er wel klaar voor....
De mannen nemen mij mee naar het grote bed en ik voel overal om me heen mannen, mijn handen vinden wat heerlijke stijve pikken en ik wordt zelf gelikt en er glijden vingers naar binnen. Ik kronkel en kreun dit is al een fijne opwarmer. Ik draai mijn hoofd en neem een grote pik in mijn mond.
Ik lik en zuig en hoor gekreun van genot.
De houding is niet optimaal dus helemaal diep lukt (nog) niet en door het genot van mezelf pijp ik nog niet optimaal. Dat maak ik straks goed. Ik ben wel opgewarmd en voel de eerste pik naar binnen gaan terwijl ik er twee vast heb en er eentje pijp. Holy fuck dit is wel echt geil. Zoveel mannen met mij bezig. Ik wordt lekker geneukt door B en hij wordt afgewisseld voor een maatje groter. WoW supergeil, hard en diep. Ik moet de pik in mijn mond loslaten als ik stevig geneukt wordt terwijl er in mijn borsten geknepen wordt en mijn clit met beleid wordt gestimuleerd Kom ik al heerlijk klaar. De eerste van zovele keren zoals later zal blijken.
Ik heb inmiddels geen idee meer wie wat doet en door hoeveel mannen ik wordt geneukt maar geil is het wel als de volgende pik mij ook weer diep en hard neukt. Ik kronkel en span mijn spieren aan. In de verhalen lees ik dat de mannen dat een heerlijke knijpkut vinden.
Ik wil Variatie en mijn meester grijpt in en neemt me even mee naar de filmzaal. Al is dat niet voor lang. Hij checkt of ik ok ben en wat mijn wensen zijn. We zoenen en ik ga voor hem op mijn knieën om ook hem te pijpen....
Op het bed had ik al een halsband en boeien om gekregen.
Ik wordt supergeil van leer, het is sexy stoer en ik voel me mooi en sterk.
Nu lopen we naar de darkroom. Ik sidder en ik voel het geil langs mijn benen loopt. De mannen maken me vast aan het kruis maar doen nog erg voorzichtig met mij. Dat mag best wat pittiger. Ik buk wat voor over en daar maken wat mannen gebruik van. Ik kreun van genot als ik een pik naar binnen voel gaan. Diep en hard terwijl ik vast sta aan het kruis.
Dan is de Jack de man met de zweep er klaar voor en ik zeker. Hij begint voorzichtig maar ik ontvang graag en laat dat zien door mijn kont naar achter te steken en de boodschap wordt ontvangen. Ik kreun diep en vraag om meer. Vooral op mijn rug. Jack laat me aftellen van 10 naar 0 en ik span mijn rug en vraag om de zweep op mijn rug.
De mannen komen weer dichterbij en ik wordt overal gestreeld voor Ze me in de sling leggen. Ik wordt weer door meerdere mannen wordt geneukt en in de houding kan ik dieper pijpen. Het is supergeil en de olie wordt erbij gehaald om mijn sterretje glad te maken. Ik kronkel van genot. Hij wordt met vingers voorbereid de vingers overal zorgen ervoor dat ik alweer voor de zoveelste keer klaar kom. Als er ook een pik in verdwijnt kreun ik van genot.
Tussen mijn benen zie ik een jongere lekkere kerel. Hij bewerkt me met zijn vingers maar het is nog zo gevoelig dat ik dat even niet trek we moeten lachen naar elkaar en hij past het aan. Mijn meester last even een pauze in. Dit keer jammer want die lekker kerel had wel even verder mogen spelen.
Er zijn al veel fantasieën uitgekomen maar na een korte pauze gaan we naar het grote bed. Ik wil wel een dp beleven. Er ligt een man klaar en ik moet hem eerst stijf pijpen. Ik zit op mijn knieën en wordt spontaan tegelijkertijd op zijn hondjes geneukt. Heerlijk. Ik kruip op de pik maar het kost de mannen eerst wat moeite om ook een pik in mijn sterretje te krijgen. Er gaat een ander man onder. Hij ziet er goed uit en zijn pik is hard en groot. Dat gaat beter... nu voel ik ook dat het wel lukt. Eerst rustig maar als het goed Zit wordt ik echt keihard geneukt. Dit is zo geil en lekker en dat laat ik horen ook. De mannen wisselen elkaar af en ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel mannen en hoeveel keer ik ben klaar gekomen. Mijn meester vind het genoeg en ik moet op het bed gaan liggen zodat de mannen mij onder kunnen spuiten. Ik pijp er een paar heel diep met mijn hoofd naar achter op de bedrand. Ze spuiten me vol en ik slik hun zaad. Wat is dit ongelofelijk geil. Geen idee van hoeveel mannen ik zaad heb gekregen.
Als ik even onder de douche sta komt er een lekkere (jonge) man bij me staan. Hij komt net binnen en en heeft het feestje net gemist. Als ik niet weg had gemoeten was ik nog even met jou verder gegaan. Volgende keer misschien terwijl ik nog niet kan geloven dat ik dit gedaan heb.
Mannen bedankt voor deze heerlijke en geile ervaring en de mooie verhalen op het forum. Bedankt ook de mannen die respectvol hun beurt afwachten of alleen meekijken zoals acrossbi. Als er een vervolg komt zijn jullie misschien wel aan de beurt

Bedankt ook meester voor het helpen mijn fantasieën uit te voerten En er te zijn voor mijn veiligheid
X