KIKGROEP MEETING

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KIKGROEP MEETING

Bericht door Benno »

Feestje in EC vandaag met een heleboel mensen uit een hele gezellige KIK-groep. Erwin en Linda komen voor het eerst en Jongstel voor de tweede keer. Roos en Mich, ook in de groep komen ook en ik heb nog een hele zwik mannen en E uitgenodigd om er een leuk feestje van te maken. Er zijn ook nog enkele andere heren uit de KIK-groep. Nieuwe gezichten en oude bekenden.

Als ik binnen kom is de algemene ruimte zo goed als leeg, maar ik hoor het gekreun van een genietende vrouw uit de darkroom. Snel even een kijkje nemen. Veel te donker, maar ik zie een vrouw met een blinddoek tussen de benen van Roos die in de sling ligt. Ik kan me dus een voorstelling maken waarom er gekreun te horen is. Snel uitkleden. Als ik mijn kleren in een locker heb opgeborgen komen alle mensen uit de darkroom en kan ik zien wie het zijn. Aanwezig zijn Martijn en Hete Donder, Blackco, Stefan en nog een aantal mannen, waarvan ik de namen niet weet.. (Later komen nog Rick, Jurgen en Plumberjack). Ik stel me voor aan het nieuwe stel, Erwin en Linda en begroet iedereen die ik ken. Linda heeft haar blinddoek nog om. Erwin legt uit dat dat is omdat ze nogal zenuwachtig was en door haar visuele input uit te schakelen kan ze zich concentreren op wat ze voelt. Op het grote matras gaat ze dat verder beleven.

Het duurt niet lang voordat Linda vele handen over haar lichaam voelt gaan van de aanwezige mannen. Maar ook van Roos, die tussen Linda's benen kruipt en haar gaat likken. Roos zit met haar kontje naar achter en ik kan het natuurlijk niet laten... Na Roos ontfermen de mannen zich over Linda. HeteDonder vraagt of ze zich wil omdraaien zodat hij haar op z'n hondjes kan nemen. Ze wordt goed geneukt. Dat was ook de bedoeling en aan haar kreten en de goedkeurende geluiden van Erwin te horen lukt dat uitstekend. Ik vergrijp me vervolgens verder aan de heerlijke Roos, die ik al even niet meer gezien heb. Het is een warm weerzien als ik haar kutje lik en haar daarna neuk. Ik wordt al gauw afgewisseld door andere liefhebbers. Linda krijgt inmiddels de Blackco treatment. Voor de mensen die hem kennen, die weten wat ik bedoel. Het is een harde aanpak, maar de meeste vrouwen zijn er dol op. Hard maar rechtvaardig, zou je kunnen zeggen. Zelf ga ik aan haar hoofeinde staan en houd haar borsten stevig vast terwijl ze mij pijpt. Daarna geniet ik ook met volle teugen als ik Linda neuk.

Dan komen ook L en Y binnen (Jongstel, ook in de groep). L heeft een nieuw setje gekocht en is even bezig het aan te trekken. Met diverse riempjes heeft ze haar lekkere lijf ingesnoerd en haar mooie borsten komen er fantastisch in uit. Ze zijn onlangs voor het eerst geweest en hebben nog lang niet alle ruimtes gezien, dus ik biedt aan ze een rondleiding te geven. De gynaecologenstoel hebben ze wel gezien, maar bijvoorbeeld niet dat er bedden in beide bioscoopzalen zijn en de darkroom is ze ook ontgaan. Die heeft beslist hun interesse. Y probeert de sling uit en besluit terplekke dat hij er thuis ook 1 wil. Ik stel voor dat L m ook even uitprobeert en bied aan haar daarin te verwennen. Puur eigenbelang natuurlijk, want ik word al bloedjegeil bij de gedachte aan lekkere L in de sling. Ze vindt het een goed idee en klimt erin. Ze geeft aan dat haar pakje met drukknoopjes open kan aan de onderkant. Erg praktisch. Haar kutje komt tevoorschijn en ik maak er uitgebreid kennis mee door haar te likken en te vingeren. Andere handen van mannen die inmiddels ook de darkroom in zijn gelopen gaan over haar mooie rondingen en al gauw ligt Lte kronkelen in de sling. Uiteraard wil ik haar ook graag neuken en dat doe ik met groot enthousiasme. Er zijn veel gegadigden die ook willen, dus sta ik met tegenzin mijn plek af.

Later is er een algemene rustpauze. Tijdens de slingsessie met Latoya zijn Linda en Erwijn vertrokken.. Ik wacht nog op E. Ik heb een kluisje voor haar gereserveerd zodat ze er in elk geval 1 heeft. Tegen 2 uur komt ze eraan. Ze wil eerst koffie gaan drinken, maar ik heb niet zoveel tijd meer, dus halverwege de koffie stel ik voor om snel te beginnen. Na een opwarmsessie tenmidden van wat wel een gezellige kroeg lijkt vertrekken we naar de sling, waar ik E eerst lik, vervolgens neuk en dan ook nog even goed laat squirten. "Zo, de kop is er af!", zegt ze.Ik neuk nog even flink door, maar voel de tijdsdruk. Ik kan niet langer blijven. E krijgt echter nog flink wat pikken te verwerken. Ze is gisteren ook even geweest en beklaagde zich erover dat ze toen helemaal niet geneukt werd. Dat wordt vandaag helemaal goed gemaakt.

Ik kijk nog even hoe L Y in de stemming aan het pijpen is in de heterocinema. Plumberjack komt met het voorstel om E eens vast te zetten aan het kruis. Hij blinddoekt haar provisorisch met een handdoek en laat L stiekem aan haar zitten. E die niet bi is laat het zich welgevallen en moet er om lachen. Ik ga met een glimlach naar buiten. Ben benieuwd hoe leuk het nog geweest is nadat ik ben vertrokken.
Laatst gewijzigd door Benno op 30 mar 2019 12:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Benno
Contacteer:

Re: KIKGROEP MEETING

Bericht door Benno »

VERSLAG VAN LINDA:

Spannende dag - Vandaag gaan we naar Erotic Cinema, spannend, eng, geil. De berichten op het forum liegen er niet om. Maar samen met mijn Meester zijn is al heerlijk. Ik ben erg blij hem weer te zien.
Verschillende dames in de groep stellen me wel gerust, een ander zegt mij haar verhaal op het forum te lezen en ook dat verhaal maakte het minder eng.

Mijn Meester komt me ophalen om 9.45 En daarna gaan we door naar Amersfoort. We komen daar om ongeveer half elf aan.
Eerst gaan we wat drinken op een terras, lekkere koffie met een stukje gebak.
We zijn even langs EC gelopen. Maar alles is nog dicht.
Na het afrekenen gaan we naar de auto om de spulletjes te pakken en dan begint het. De zenuwen gieren door mn lichaam.
Naar binnen bij de shop, mooie winkel, ze hebben er veel! Maar ook dat bracht me niet in de stemming.
We gaan naar de kassa, een heel vriendelijk meisje/dame helpt ons en daarna gaan we naar binnen.

Het is er een beetje donker, de geur van sex hangt er.
We gaan naar de ruimte met de lockers, een groot bed in het midden, banken rondom, rechtdoor is een ruimte met glas, later blijkt dat dit de douche is.
Nu eerst maar omkleden, spullen uit de tas, de lockers zijn wat klein voor de grote rugzak. Dus alles weer om, zodat ook de rugtas in de locker past.
Rokje en behaatje aan, mn Meester heeft vaker gezegd dat het mooi staat, dus ik voel me er prettig en sexy in.

We gaan een 'rondje' lopen. Het is wat stil, en nog blijft het lastig voor me, de gaycinma gekeken, een volgende kamer met een gyneacologenstoel, hier komen we mooie roosje-bloem en Mich tegen, een tijdje staan praten, het stelt me wat geruster. We lopen de andere cinema nog in en komen daarna weer terug in de grote ruimte, we lopen door naar de darkroom, er is een sling en er zijn glory holes.
Alles gezien, dus tijd voor actie. Maar zover was ik nog niet. Dus terug naar de grote ruimte, we staan er wat, ik ga op.het bed zitten.
Dan gaan roosje en haar Meester naar de ruimte met de sling, ik vraag om mijn blinddoek, dat helpt, mn blinddoek is om en ik kom in een andere, geilere stemming.
Ik word naar de ruimte met de sling geleid, mn Meester verteld wat er gebeurd, hij leidt mn hand naar het been van roosje.
Of ik haar wil beffen, vraagt hij. Ja dat wil ik wel, eigenlijk wel graag. Ik hoor verder weinig, ik ga op mn knieën zitten en mn tong zoekt een weg naar het kutje van roosje. Ik doe mn best, het is heel geil, ze kreunt, ik stop even ze wordt harder gevingerd en ik hoor dat ze squirt, de druppels vallen op de grond, intussen wordt ik ook gevingerd, dit is zo geil.

Ik mag opstaan, we gaan naar de ruimte met het grote bed, ik moet gaan zitten. Dan liggen, er komen handen, ik wordt nog meer gevingerd, links en rechts een harde pik in mijn handen, en ik wordt ook gebeft, wat een genot. Mn Meester is erbij en zegt dat ik het goed doe.
Ik lig achterover een man te pijpen, maar dan vraagt een ander aan mn Meester of ik mij kan omdraaien, op zijn woorden doe ik dat.
De man die ik aan het pijpen was maakt het mij makkelijker en komt onder mij liggen, en ik wordt in doggy houding geneukt, zo lekker.
Ik weet niet wie of hoeveel mannen mij neuken, ik hoor praten maar heb geen idee.
Dan draai ik mij weer op mn rug en wordt nog meer geneukt, meer harde pikken om te pijpen, het is echt actie. Geile actie!
Ik word zo hard geneukt, het gaat zeer doen, deze man zn pik is nogal groot waardoor het zeer doet in mn buik, dan wil ik toch wel graag een moment pauze, ik kom overeind, even mn blinddoek af, en daar zie ik Benno.
We praten met de mensen die ik wel heb leren kennen, een andere man met een baard, geef ik ook een handje.

Eigenlijk is het voor mij klaar. Ik ben moe, en heb een lekkere ochtend gehad.
We kleden ons aan, ondertussen wordt roosje nog meer geneukt, en wij vertrekken.
Benno
Contacteer:

Re: KIKGROEP MEETING

Bericht door Benno »

Zijn er nog andere bezoekers die er afgelopen vrijdag bij waren die hun ervaring hier misschien willen delen?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, Peekaboo en 12 gasten