Donderdag 4 april, tussen 11-15 ... wie heeft zin?

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Vollevrouw
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Donderdag 4 april, tussen 11-15 ... wie heeft zin?

Bericht door Vollevrouw »

Hoii, wij, stel, vrouw vol en man lang. Zij bi maar geen must, hij absoluut hetero. Wij zijn donderdag 4 april aanwezig tussen 11.00 en 15.30. Komen er nog meer stellen en vrouwen alleen? In voor veel geile spellen. Bdsm is leuk maar beslist geen must. Voorkeur is een stel of vrouw, maar mannen alleen is ook mogelijk...
Hij 44 en groot geschapen , zij 49 en squirt graag!
dirtyminds
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Donderdag 4 april, tussen 11-15 ... wie heeft zin?

Bericht door dirtyminds »

Ik heb een PB gestuurd.
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Donderdag 4 april, tussen 11-15 ... wie heeft zin?

Bericht door Benno »

Vollevrouw heeft aangekondigd vandaag onze EC met een bezoek te komen vereren en het leek me een goed idee om even een kijkje te gaan nemen. Ik kon er niet eerder dan 2 uur zijn en aangezien ze er al om half 12 waren, was er een kans dat ze al bijna uitgeneukt waren. Als ik binnenkom zitten P en C op de bank. P is een erg lange man (208 cm!) en C is zoals de forumnaam doet vermoeden een volle vrouw met fijne ronde vormen. Ik stel me voor en knoop een praatje aan. Ik begrijp dat ze al goed bezig zijn geweest vandaag. C vertelt over een man die haar heeft gefist en dat ze hoopt dat haar spiraaltje er nog in zit.

Het blijkt dat ze op het punt staan om er de brui aan te geven voor vandaag. "Oh wat jammer", zeg ik, "Ik wilde net aanbieden om te controleren of je spiraaltje er nog in zit". Er wordt in elk geval gelachen en het stel maakt nog geen aanstalten om te vertrekken. C begint met P's pik te spelen en weet hem hard te krijgen. Ze buigt zich voorover om hem op orale wijze verder te laten opstijven. Als hij op volle sterkte is, kruipt ze op hem en begint hem ontzettend lekker intens te berijden, waarbij het er alle schijn van heeft dat ze heerlijk klaarkomt. Ze hijgt en kreunt en het begint daaronder behoorlijk te soppen. Als ze even later afstijgt, is P's hele kruis nat van C's sappen.

P laat haar op het bed liggen en ik mag haar betasten en meer. Er komen nog wat andere aanwezige mannen omheen zitten. Ik gebruik eerst mijn vingers en daarna mijn pik die door het geile schouwspel van zojuist er al helemaal klaar voor is. Ik ga er vol voor en neuk haar hard en lang. Ik knijp in haar borsten en tepels en ik vinger haar clitje. Ze laat goed merken dat ze het waardeert en knijpt me er regelmatig uit met haar pulserende kutje. Ik ga door totdat ik buiten adem raak van de inspanning. Ik ga haar vervolgens verder neuken met twee vingers en verbaas me erover hoe bewegelijk ze van binnen is. De wanden van haar kutje knijpen en golven als peristaltische bewegingen. Wat een heerlijk gevoel. Ik sta op het punt om mijn pik weer bloot te stellen aan deze intense massage, als P besluit dat hij zijn partner wil neuken. Hij gaat bovenop haar liggen en neukt haar totdat hij klaarkomt en zijn zaad in haar spuit.

Daarna zegt C echt helemaal rauw te zijn en genoeg te hebben gehad. Ze gaat douchen. Als ze beiden staan zie ik pas het enorme verschil in grootte tussen hen beiden. Zelfs als C op de bank gaat staan zijn ze nog lang niet even groot. Het is een leuk, geil en gezellig stel en hopelijk komen ze vaker, ook al moeten ze er een behoorlijk eind voor rijden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, Peekaboo en 15 gasten