Vanmiddag in de sling

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vanmiddag in de sling

Bericht door Geilstoutstel »

Mannen bedankt, we hebben vanmiddag gekozen voor Amersfoort ipv Arnhem en het was heel geil. A. Vond het heerlijk om in de sling te liggen en geblinddoekt betast te worden, geneukt te worden en daarna aan het Andreas kruis vast te staan en gevingerd te worden terwijl ze werd gespankd. Bedankt voor het onderspuiten van haar tieten en in de auto nog even nagenoten.

Tot de volgende keer
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag in de sling

Bericht door Benno »

Vanmiddag even naar EC. Kiana en Jack zouden komen, dus dat is altijd leuk. Bij binnenkomst zie ik dat Kiana goed geneukt wordt door HeteDonder. De vloer is al helemaal nat.
Na te zijn uitgekleed zie ik Geilstoutstel binnenkomen. Ze begeven zich naar de darkroom, waar A geblinddoekt in de sling wordt gelegd. Terwijl haar meester haar polsen vastzet aan de kettingen, leg ik haar benen in de beugels.
"Zeg maar eens waar je voor komt", zegt hij tegen haar. "Om geneukt te worden", antwoordt ze. Hij streelt eerst haar kutje en geeft er dan een ferme tik op. Auw!
De meester geeft mij een knikje en ik weet wat mij te doen staat. Ik doe een condoom om en begin haar te neuken. A reageert er goed op. Ze begint meteen te kronkelen. Ik voer het tempo op en stimuleer met mijn duim haar clit.
Haar meester begint af te tellen: "Over 5 tellen. 5, 4, 3", zegt hij. A hijgt en hij gaat verder: "2, 1, Nu!" Perfect op commando begint A klaar te komen. Hij herhaalt het nog een paar keer en elke keer dat hij tergug heeft geteld komt A - steeds heftiger ook - klaar. Op een gegeven moment knijpt ze mijn pik er zowat af. Bij de ik weet niet hoeveelste keer, begin ik even wat moe te worden en redt ik het bijna niet om de volgende ronde af te maken. Ik haal mijn pik eruit en gebruik mijn vingers.

Het blijkt dat Kiana vandaag niet de enige squirter te zijn die EC onveilig komt maken. A kan er ook wat van. Haar meester doet het eerst een keer en ik krijg meteen spetters in mijn ogen. Daarom ga ik even aan de zijkant staan en stop mijn vingers in A's natte kutje. Met een paar ferme bewegingen laat ik haar de vloer helemaal onder golven. Ik kan het een paar keer herhalen ook en steeds weer blijft ze komen. Daarna even kijken bij Kiana, die nu een jongeman met bril en tamelijk grote pik heeft gevonden. Daar is ze nog wel even zoet mee. Ze gaat hem staand pijpen terwijl Hetedonder haar van achteren neukt. Even later berijdt ze de jongeman op het grote bed.

Als ik even later terugkom blijken er geen andere neukers te zijn en aangezien A toch echt geneukt wil worden, meldt ik me vrijwillig aan voor een volgende ronde. Met hernieuwde energie begin ik haar stevig te neuken. Haar meester heeft zuignapjes, die hij op haar grote tepels zet. Vermoedelijk om deze nog groter te maken. Een harde aanpak is gewenst, merk ik, dus ik doe mijn best om daar mijn steentje aan bij te dragen. Terwijl ik haar op volle kracht neuk, pak ik A's clitje tussen duim en wijsvinger en laat m daar tussen rollen. Ik merk dat het in de smaak valt, dus probeer ik steeds harder te knijpen, terwijl ik doorga haar te neuken. Opgewonden als ik ben, merk ik dat er een orgasme aan zit te komen. Ik blijf op volle kracht verder neuken en kom keihard met een harde brul.

Hierna zet de meester A vast aan het Andreaskruis, waar ze klappen krijgt terwijl ze door Havalo vele malen tot spuitens toe gevingerd wordt. Hetedonder en de grootgeschapen jongeman zijn nog steeds bezig met Kiana. Kiana haalt uit haar tas een tandenborstel, maar dan met een speciaal opzetstukje. Ze gaat ermee op een bioscoopstoel zitten naast de jongeman. Ik ben al aangekleed en sta op het punt om naar huis te gaan als ik zie hoe effectief deze tandenborstel is. Kiana moet er echt keihard van klaarkomen. Het was een kort maar heet bezoekje en ik verlaat de cinema met een lichte blos en klamvochtige rug.
Laatst gewijzigd door Benno op 01 apr 2019 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vanmiddag in de sling

Bericht door Geilstoutstel »

Hoi Ben o,
Dank voor je hele uitgebreide verslag. Goed om te lezen dat je hebt genoten. Dat hebben wij ook gedaan
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag in de sling

Bericht door Benno »

Haha Ben O
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vanmiddag in de sling

Bericht door Plumberjack »

Eindelijk is hij bekent

De beruchte Ben O uit midden Nederland
Ruikt op 2 kilometer afstand wanneer de dames geil zijn
Je kan echt niet de Ec ingaan zonder dat Ben O dat opmerkt, eigenlijk noem ik hem de Neus
Hij is snel komt binnen likt je kutje , neukt je heel snel ,
en zegt dan
Ik heb eigenlijk weinig tijd , en weg is Ben O weer .

Hahaha gesnapt.
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vanmiddag in de sling

Bericht door Geilstoutstel »

Nou, dat klopt wel. Hij riep inderdaad “ ik moet weg heb geen tijd” wij denken dat dat komt omdat hij wel hele mooie uitgebreide verslagen schrijft. Het is raar maar ik merk dat het moment heel geil is, hoe ik zie dat A. Hard geneukt wordt en geniet en heel erg onderdannig kan zijn. Wanneer we lezen hoe anderen het ervaren en beschrijven hoe ze zien dat ze geniet, dat ze er geil van werden en dat ze zien dat A. Geniet van spanking en vast staan, dat ze het heerlijk vind om in haar keeltje geneukt te worden. Het lezen maakt het extra geil.

A. Heeft een fantasie om binnen kort op het matras te liggen en betast gaat worden door een man of 10 die haar ook echt gebruiken, ze wil door veel mannen geneukt worden en dat moet niet soft. Geen kijkers maar vooral actief

Wie durft
Geilstoutstel
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 jan 2014 17:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vanmiddag in de sling

Bericht door Geilstoutstel »

Nou, dat klopt wel. Hij riep inderdaad “ ik moet weg heb geen tijd” wij denken dat dat komt omdat hij wel hele mooie uitgebreide verslagen schrijft. Het is raar maar ik merk dat het moment heel geil is, hoe ik zie dat A. Hard geneukt wordt en geniet en heel erg onderdannig kan zijn. Wanneer we lezen hoe anderen het ervaren en beschrijven hoe ze zien dat ze geniet, dat ze er geil van werden en dat ze zien dat A. Geniet van spanking en vast staan, dat ze het heerlijk vind om in haar keeltje geneukt te worden. Het lezen maakt het extra geil.

A. Heeft een fantasie om binnen kort op het matras te liggen en betast gaat worden door een man of 10 die haar ook echt gebruiken, ze wil door veel mannen geneukt worden en dat moet niet soft. Geen kijkers maar vooral actief

Wie durft
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten