Donderdagochtend,
Na een leuke chat wissel met Juicy besluiten wij samen af te spreken om naar de EC Amersfoort te gaan.
Aan alles merk ik wel een beetje dat ze in een boefjes bui is, en alles in mij weet dat zo een bui veel plezier gaat betekenen.
Als wij aankomen in Amersfoort en gaan parkeren, zegt ze tegen mij je krijgt een extra opdracht............
Ik moet de linker stoel in de hetrobioscoop vooraan zien te veroveren.
Bij binnenkomst in de shop , staat er een nieuw stel om ook de bioscoop in te gaan (leuk om jullie te ontmoeten), echter neemt Juicy mij mee door de shop om die mensen wat privacy te gunnen, iets wat ik in mijn opwinding bijna vergeet.
Eenmaal in de bioscoop krijgen de nieuwelingen een rondleiden en wij kleden ons om of eigenlijk ik mijzelf uit en Juicy kleed zich om.
Het blijft zo een snoepje om naar te kijken, alleen dat is al heerlijk en mijn ogen blijven op haar gericht.
Het is gezellig druk en als wij klaar zijn en besluiten om naar de hetero bioscoop te gaan is het nieuwe stel ons voor geweest en de man is al uitgebreid van deze prachtige dame haar kutje te bewerken.
Rechts voorin is nog plaats vrij en daar gaan Juicy en ik zitten, we zoenen wat en het plekje links blijft bezet door een man.
Dan fluistert Juicy in mijn oor dat het hier wel erg licht is (idd dat mag wel iets meer gedimd worden), en dat ik maar moet volgen naar het grote bed.
In die ruimte aangekomen moet ik maar gaan zitten op de bank, en ik luister dan ook braaf.
Wel zegt ze mij dat ik moet kijken maar niet mag aanraken.................
Dan begint ze aan een show, waar ik in mijn stoutste dromen veel van heb gedroomd, in haar lingerie gaat ze voor mij op het matras zitten en begint haar heerlijke kutje strelen en te vingeren, wauw. Mijn pik is zo stijf als een staaf ijzer.
Wat is ze lekker, wat is ze mooi, wat is ze geil gaat er door mijn hoofd. maar er gebeurd meer, ze pakt er mooie butt plug en steekt die rustig in haar geile kontje. de mooie diamant steen lacht mij tegemoet en uiteraard ik nog geiler.
Ze is stout en nog lang niet klaar, ze pijpt mij en gaat dan weer verder met haar show, ze heeft een dildo bij haar en ook daar speelt ze lekker mee en laat hem recht voor mijn neus in dat geile kutje verdwijnen. Wat heerlijk zeg om first row dit te mogen bekijken.
Als ze ook nog tepelklemmen met een touwtje er aan op haar tepels zet, kan ik alleen maar denken "te lekker dit"
Juicy speelt nog heerlijk verder, velen mannen kijken mee e genieten.
Dan pakt ze een chuppa chup, vaak zeg ik ze moete een chuppa chup lolly maken van je pussy vocht want dat smaakt zo lekker.
deze lolly gebruikt ze voor mijn neus als dildo en ze likt hem heerlijk af....... IK WIL OOK.
Gelukkig leest ze mijn gedachte en duwt de lolly nogmaals in haar geile kutje en deelt hem met mij.
Dan neemt ze mij mee het bed op en speelt met mijn pik met haar mondje en neukt mij even en bied haar kutje aan om te likken.
Deze smaakt nog een beetje naar de lolly en is zoals altijd heerlijk.
Het is rondom het bed heerlijk druk geworden en het 2de nieuwe stel dat in de bios is wil ook actie en komt op het bed liggen.
Om ze wat ruimte te geven besluiten Juicy en ik naar de sling ruimte te gaan.
Eerst laat ik Juicy in een glory hole plaats nemen en steek mijn pikkie heerlijk door het gat die ze heerlijk pijpt.
Stiekem denk ik stoot je kutje er tegen aan ik wil je voelen, maar geniet ook van het heerlijke zuigen.
Ik hoor Juicy kreunen en wil haar dan ook, dus ik ga naar Juicy toe en vinger haar in de glory hole en al snel komt ze spuitend klaar.
Dit ruimen wij netjes op en dan zet ze mij tegen het wandrek aan en zuigt op haar knieen aan mijn pik.
Ik trek haar omhoog anders kom ik klaar en dat wil ik nog niet.
Dan klimt ze op het rek en neukt mijn pikkie door haar kutje er lekker overheen te schuiven.
Ook dit is te heerlijk maar kost de nodige inspanning. om haar wat te laten rusten neem ik haar mee naar het kruis.
Ze had al boeien om dus een goede reden om haar vast te zetten.
Als ik lekker met Juicy speel denk ik aan 1 van de nieuwe dames, misschien wil die wel met een dame spelen, dus ik blinddoek Juicy en vraag een man om op haar te letten maar niet te neuken, uiteraard doet deze dat graag.
Als ik de dame vraag of ze met een vrouw wil spelen geeft ze aan dat nog niet te willen, uiteraard respecteer ik hun keuze en keer terug.
De man die zo lief was op haar te letten vraag ik om Juicy te neuken, iets wat hij graag doet.
Als de man gekomen is speel ik even met Juicy en leg haar dan in de sling.
Eenmaal in de sling speel ik wat met Juicy en laat haar weer een keer spuiten en daarna vinger ik haar klitje.
Als Juicy het lekker gaat vinden mag ze mij meneer noemen voordat ik verder ga, ze komt dan ook heerlijk klaar in is ready om goed geneukt te worden. Ik laat haar dan ook lekker neuken door een aantal mannen die zichtbaar genieten.
Dan word zie ik dat het bijna tijd is om te gaan dus ........Ik ga komen.
Als mijn voorganger klaar is neem ik het over en neuk Juicy hard en pest haar een paar keer maar dan houd ik het niet meer ik moet komen. Net voor ik kom trek ik mijn lul uit haar kutje en spuit mijn zaad op haar klit.
Daarna neuk ik haar nog heel even, en moeten wij helaas gaan douchen.
We praten nog even met de nieuwelingen en douchen ons om vervolgens volledig voldaan de EC weer te verlaten.
Het waren weer 2 heerlijke uren die ik niet had willen missen.
Dit is precies wat ik graag verzamel..........Heerlijke momenten die ze mij nooit meer afpakken.
Tnx Juicy voor een fijne dag.
En mannen en Juicy ik hoor graag jullie bevindingen.
Verassing door Juicy
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Verassing door Juicy
Wow!! Buurman! Lekker om te lezen, en zo precies zoals het gegaan is. Wat is het geil om jou lekker te teasen en jou met je harde pik te zien spelen. En nog lekkerder om hem daarna in mijn natte kutje te voelen stoten of dat eerste lekkere geil van je eikel te kunnen likken.
Wanneer wij de EC binnenlopen staat een nieuw stel bij de balie. We lopen even een rondje omdat ik eigenlijk nog iets wilde toevoegen aan mijn dildo-showtje. Ik wilde Buurman alvast vooruit de cinema insturen, zodat ik even iets extra's kon kopen. Maar het nieuwe stel kreeg een rondleiding en ik dacht 'dat komt dan een andere keer wel'.
Wij lopen de cinema in en het valt mij op dat het aardig druk is zo vroeg al. Dat had ik niet verwacht eigenlijk! Later blijkt dat het andere nieuwe stel een oproep had geplaatst, dus vandaar. Maar leuk juist hoor. Behalve dat ik Buurman de opdracht gaf zich uit te kleden en op het meest linkerstoeltje vooraan in de hetero cinema plaats te nemen, dat nu 'bezet' was. Ik zou dan precies voor zijn neus op het matras hem kunnen gaan teasen.
Dat loopt even anders, ook al wilde Buurman netjes aan de man vragen of hij daar mocht zitten hahaha. Dat vind ik nu ook weer niet nodig, dus neem mijn lekkere naakte buurman mee naar de andere ruimte. Hij volgt mij zo braaf dat ik nog lekkerder in mijn rol kom.
Buurman zit op de bank en neemt zijn stijve pik vrijwel gelijk in zijn handen. Ik neem plaats recht voor zijn neus op het matras en begin mijzelf te strelen. Ik heb massageolie meegenomen en glijd ermee over mijn buik. Moeiteloos glijden mijn vingers langs mijn string over mijn schaamlippen en de gladde olie laat mijn lichaam glimmen. Ik schuif mijn string opzij en glijd rustig een vinger in mijn kutje. Al snel doe ik mijn string uit, zodat ik meer ruimte heb om met twee handen mijn kutje en alles eromheen te masseren. Naast Buurman en rond het matras schuiven de andere mannen wat dichter naar elkaar om lekker mee te kijken. In mijn ooghoeken zie ik alleen maar stijve pikken die nu nog rustig getrokken worden en verder is het stil.
Ik heb een butt plug meegenomen en pak een beetje olie. Ik masseer mijn kontje en duw eerst een vinger naar binnen. Dan zet ik de punt van de buttplug tegen mijn kontgaatje en duw hem door tot hij vastplopt. De mannen kijken aandachtig en ik spreid mijn benen extra om ze het goed te laten zien. Dan maak ik mijn beha los en masseer mijn borsten en tepels. Mijn handen glijden over mijn hele bovenlichaam en ik maak ondertussen een kettinkje vast rond mijn tepels. Ik draai mijn vingers over mijn tepels om ze lekker hard te maken, zodat ik de touwtjes goed strak om mijn tepels kan trekken. Wanneer je nu aan het kettinkje trekt voel ik mijn tepels tintelen. Zo lekker, zo gevoelig. Ik kus Buurman tussendoor en lik zijn pik, maar neem al gauw weer plaats op het matras.
Dan wordt het tijd voor de dildo. Ik maak hem vochtig met mijn mond en glijd met de dildo over mijn lichaam. Ik duw hem op mijn klit die al lekker gevoelig en opgezwollen is. Eerst vinger ik mijzelf met twee en later drie vingers en dan duw ik de dildo naar binnen. Het is een geil gevoel, omdat de butt plug er ook nog inzit. Ik moet flink doorduwen en ik sluit mijn ogen om hier even van te genieten. Wanneer ik mijn ogen weer open kijken de mannen nog steeds aandachtig toe en trekken sneller en meer aan hun pik dan net lijkt wel.
Dan haal ik een chupa chup lolly tevoorschijn. Natuurlijk als geintje, want Buurman zou graag een limited edition Juicy-smaak op de markt brengen, maar ik vind het wel mega geil eigenlijk. Ik vraag (of sommeer) Buurman het papiertje eraf te halen en ik neem de lolly in mijn mond. Heerlijk zoet. Dan stap ik van het matras en ga pal voor Buurman staan met een been op de bank. Ik laat hem zien hoe ik de lolly mijn kutje inbreng. Ik duw hem erin en eruit en erin en eruit en het geluid klinkt ontzettend geil. Een lolly in mijn duidelijk hoorbare soppende kut. Daar moet haast wel lekker veel juicy-vocht op komen. Ik breng de lolly naar mijn mond en lik al mijn eigen geil af. Buurman kijkt smachtend. Ik duw opnieuw de lolly in mijn kutje en draai hem rond. Dan geef ik de lolly aan Buurman en ik zie hoe hij hem heerlijk aflikt.
Dan is het tijd voor meer. Ik laat Buurman op het matras liggen en ik ga hem heerlijk pijpen. Ik voel andere handen over mijn kontje en lekker mijn natte kutje ingaan. Ik masseer met mijn handen over Buurman zijn hele lichaam, zijn ballen, zijn pik en neem die lekkere harde paal dan opnieuw in mijn mond. Dan glijd ik even over hem heen en voel hoe makkelijk zijn pik mijn kutje in glijdt. We neuken even, Buurman geniet hoorbaar. Dan ga ik met mijn kutje op buurman zijn mond zitten en voel ik hoe zijn heerlijke tong mijn kutje leeg slurpt.
Naast ons is inmiddels het stel met vollevrouw komen staan. Ze geniet op haar beurt van diverse mannen die haar verwennen. Ze neemt plaats op het matras naast Buurman en we besluiten zelf even naar een andere ruimte te gaan, ook om hen wat speelruimte te gunnen.
Buurman neemt mij mee naar de darkroom. Ik neem plaats in een gloryhole en Buurman steekt zijn pik door het gat. Ik pijp hem, terwijl ik met mijn klitje speel en een andere man lekker met mijn handen verwen. Buurman hoort mij kreunen en komt eens kijken waarom. Het is natuurlijk supergeil om een pik in je mond te hebben, een pik in je hand en ondertussen je eigen klitje flink te verwennen. Buurman helpt een handje, het echte werk. Al het geile natte vocht spuit uit mijn kutje, de grond is zeiknat.
Dan duw ik Buurman richting wandrek en zak onderdanig door mijn knieën. Ik kijk omhoog, zo'n geil gezicht. Ik pijp hem vol overgave, zo lekker. Buurman trekt mij omhoog en ik bedenk mij dat dat wandrek ideaal is om op te klimmen. Ik klim iets omhoog en kan zo op die manier precies met mijn kutje over buurman zijn pik zakken en ik neuk hem. Het is een echte workout zo, dus heel lang houd ik dat niet vol.
Buurman neemt de leiding over en zet mij vast aan het kruis. Hij maakt van een handdoek een blinddoek en ik voel verschillende handen die mij betasten. Buurman blijkt even weg, maar al gauw hoor ik zijn stem die vraagt of de man mij wil neuken. Ik wil niets liever, want ik wil pik voelen. De man neukt me lekker en komt al gauw heerlijk klaar.
Buurman legt mij in de sling en gaat mij overheerlijk vingeren. Mijn klitje is keihard en ik voel hoe zijn vingers steeds wegschieten over dat gevoelige knopje. Ik word gek en wil dat hij doorgaat. Maar hij plaagt me en ik moet smeken. 'Alsjeblief' zeg ik..' Alsjeblieft meneer' en na die toverwoorden gaat hij nog lekkerder door. Steeds weer opnieuw tot ik echt smeek door te gaan en niet meer te stoppen. Ik kom keihard en superlekker klaar.
Daarna word ik flink doorgeneukt. De mannen wisselen elkaar af, de kettingen rammelen wat af, condooms worden vol zaad gespoten tot uiteindelijk Buurman mij flink neukt en zijn zaad over mijn klitje spuit als grande finale.
Wat een heerlijk geil spel vandaag. Ik heb genoten!
Wanneer wij de EC binnenlopen staat een nieuw stel bij de balie. We lopen even een rondje omdat ik eigenlijk nog iets wilde toevoegen aan mijn dildo-showtje. Ik wilde Buurman alvast vooruit de cinema insturen, zodat ik even iets extra's kon kopen. Maar het nieuwe stel kreeg een rondleiding en ik dacht 'dat komt dan een andere keer wel'.
Wij lopen de cinema in en het valt mij op dat het aardig druk is zo vroeg al. Dat had ik niet verwacht eigenlijk! Later blijkt dat het andere nieuwe stel een oproep had geplaatst, dus vandaar. Maar leuk juist hoor. Behalve dat ik Buurman de opdracht gaf zich uit te kleden en op het meest linkerstoeltje vooraan in de hetero cinema plaats te nemen, dat nu 'bezet' was. Ik zou dan precies voor zijn neus op het matras hem kunnen gaan teasen.
Dat loopt even anders, ook al wilde Buurman netjes aan de man vragen of hij daar mocht zitten hahaha. Dat vind ik nu ook weer niet nodig, dus neem mijn lekkere naakte buurman mee naar de andere ruimte. Hij volgt mij zo braaf dat ik nog lekkerder in mijn rol kom.
Buurman zit op de bank en neemt zijn stijve pik vrijwel gelijk in zijn handen. Ik neem plaats recht voor zijn neus op het matras en begin mijzelf te strelen. Ik heb massageolie meegenomen en glijd ermee over mijn buik. Moeiteloos glijden mijn vingers langs mijn string over mijn schaamlippen en de gladde olie laat mijn lichaam glimmen. Ik schuif mijn string opzij en glijd rustig een vinger in mijn kutje. Al snel doe ik mijn string uit, zodat ik meer ruimte heb om met twee handen mijn kutje en alles eromheen te masseren. Naast Buurman en rond het matras schuiven de andere mannen wat dichter naar elkaar om lekker mee te kijken. In mijn ooghoeken zie ik alleen maar stijve pikken die nu nog rustig getrokken worden en verder is het stil.
Ik heb een butt plug meegenomen en pak een beetje olie. Ik masseer mijn kontje en duw eerst een vinger naar binnen. Dan zet ik de punt van de buttplug tegen mijn kontgaatje en duw hem door tot hij vastplopt. De mannen kijken aandachtig en ik spreid mijn benen extra om ze het goed te laten zien. Dan maak ik mijn beha los en masseer mijn borsten en tepels. Mijn handen glijden over mijn hele bovenlichaam en ik maak ondertussen een kettinkje vast rond mijn tepels. Ik draai mijn vingers over mijn tepels om ze lekker hard te maken, zodat ik de touwtjes goed strak om mijn tepels kan trekken. Wanneer je nu aan het kettinkje trekt voel ik mijn tepels tintelen. Zo lekker, zo gevoelig. Ik kus Buurman tussendoor en lik zijn pik, maar neem al gauw weer plaats op het matras.
Dan wordt het tijd voor de dildo. Ik maak hem vochtig met mijn mond en glijd met de dildo over mijn lichaam. Ik duw hem op mijn klit die al lekker gevoelig en opgezwollen is. Eerst vinger ik mijzelf met twee en later drie vingers en dan duw ik de dildo naar binnen. Het is een geil gevoel, omdat de butt plug er ook nog inzit. Ik moet flink doorduwen en ik sluit mijn ogen om hier even van te genieten. Wanneer ik mijn ogen weer open kijken de mannen nog steeds aandachtig toe en trekken sneller en meer aan hun pik dan net lijkt wel.
Dan haal ik een chupa chup lolly tevoorschijn. Natuurlijk als geintje, want Buurman zou graag een limited edition Juicy-smaak op de markt brengen, maar ik vind het wel mega geil eigenlijk. Ik vraag (of sommeer) Buurman het papiertje eraf te halen en ik neem de lolly in mijn mond. Heerlijk zoet. Dan stap ik van het matras en ga pal voor Buurman staan met een been op de bank. Ik laat hem zien hoe ik de lolly mijn kutje inbreng. Ik duw hem erin en eruit en erin en eruit en het geluid klinkt ontzettend geil. Een lolly in mijn duidelijk hoorbare soppende kut. Daar moet haast wel lekker veel juicy-vocht op komen. Ik breng de lolly naar mijn mond en lik al mijn eigen geil af. Buurman kijkt smachtend. Ik duw opnieuw de lolly in mijn kutje en draai hem rond. Dan geef ik de lolly aan Buurman en ik zie hoe hij hem heerlijk aflikt.
Dan is het tijd voor meer. Ik laat Buurman op het matras liggen en ik ga hem heerlijk pijpen. Ik voel andere handen over mijn kontje en lekker mijn natte kutje ingaan. Ik masseer met mijn handen over Buurman zijn hele lichaam, zijn ballen, zijn pik en neem die lekkere harde paal dan opnieuw in mijn mond. Dan glijd ik even over hem heen en voel hoe makkelijk zijn pik mijn kutje in glijdt. We neuken even, Buurman geniet hoorbaar. Dan ga ik met mijn kutje op buurman zijn mond zitten en voel ik hoe zijn heerlijke tong mijn kutje leeg slurpt.
Naast ons is inmiddels het stel met vollevrouw komen staan. Ze geniet op haar beurt van diverse mannen die haar verwennen. Ze neemt plaats op het matras naast Buurman en we besluiten zelf even naar een andere ruimte te gaan, ook om hen wat speelruimte te gunnen.
Buurman neemt mij mee naar de darkroom. Ik neem plaats in een gloryhole en Buurman steekt zijn pik door het gat. Ik pijp hem, terwijl ik met mijn klitje speel en een andere man lekker met mijn handen verwen. Buurman hoort mij kreunen en komt eens kijken waarom. Het is natuurlijk supergeil om een pik in je mond te hebben, een pik in je hand en ondertussen je eigen klitje flink te verwennen. Buurman helpt een handje, het echte werk. Al het geile natte vocht spuit uit mijn kutje, de grond is zeiknat.
Dan duw ik Buurman richting wandrek en zak onderdanig door mijn knieën. Ik kijk omhoog, zo'n geil gezicht. Ik pijp hem vol overgave, zo lekker. Buurman trekt mij omhoog en ik bedenk mij dat dat wandrek ideaal is om op te klimmen. Ik klim iets omhoog en kan zo op die manier precies met mijn kutje over buurman zijn pik zakken en ik neuk hem. Het is een echte workout zo, dus heel lang houd ik dat niet vol.
Buurman neemt de leiding over en zet mij vast aan het kruis. Hij maakt van een handdoek een blinddoek en ik voel verschillende handen die mij betasten. Buurman blijkt even weg, maar al gauw hoor ik zijn stem die vraagt of de man mij wil neuken. Ik wil niets liever, want ik wil pik voelen. De man neukt me lekker en komt al gauw heerlijk klaar.
Buurman legt mij in de sling en gaat mij overheerlijk vingeren. Mijn klitje is keihard en ik voel hoe zijn vingers steeds wegschieten over dat gevoelige knopje. Ik word gek en wil dat hij doorgaat. Maar hij plaagt me en ik moet smeken. 'Alsjeblief' zeg ik..' Alsjeblieft meneer' en na die toverwoorden gaat hij nog lekkerder door. Steeds weer opnieuw tot ik echt smeek door te gaan en niet meer te stoppen. Ik kom keihard en superlekker klaar.
Daarna word ik flink doorgeneukt. De mannen wisselen elkaar af, de kettingen rammelen wat af, condooms worden vol zaad gespoten tot uiteindelijk Buurman mij flink neukt en zijn zaad over mijn klitje spuit als grande finale.
Wat een heerlijk geil spel vandaag. Ik heb genoten!
- Ellen
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Buurman en Juicy
Wat mooi jullie verhalen..
Ik zie het helemaal voor me.
Wat heerlijk lekker en geil schrijven jullie over elkaar.
Ik hoop jullie snel weer eens te zien
Kus Ellen
Wat mooi jullie verhalen..
Ik zie het helemaal voor me.
Wat heerlijk lekker en geil schrijven jullie over elkaar.
Ik hoop jullie snel weer eens te zien
Kus Ellen
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Hoi Ellen,
Wij hopen je ook snel weer eens te zien.
En wij hebben het heel lekker gehad.
X
Wij hopen je ook snel weer eens te zien.
En wij hebben het heel lekker gehad.
X
-
- Leeftijd: 1
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Ik dank u zeer voor de meest verbazingwekkende van de verbazingwekkende. We zijn heel mooi geweest en hebben er heel erg van genoten nogmaals bedankt
Groetjes
Hani
Groetjes
Hani
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 13 gasten