Applaus voor Anna

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Anna en Niels
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Applaus voor Anna

Bericht door Anna en Niels »

Anna ging met haar zus shoppen, dus ik kon wel in de tuin gaan rommelen. Om halfdrie zie ik haar al thuis komen. Ik stuur haar van uit een appje. “trek iets makkelijks aan” snel douchen en snel in de auto naar Amersfoort. We hoorde al dat het rustig was alleen maar mannen. Dit vinden wij niet erg we zijn toch alleen maar met elkaar bezig. we kwamen binnen zeiden Patricia even gedag, wat zit haar haar leuk. Ik dacht bij me zelf dat is ook een mooie vrouw zeg. We kregen een paar koffiemuntjes mee. Snel naar binnen.

We hoorde door de gordijnen al het geluid van kletsende mannen Ik kwam een aangeklede Gerie tegen bij de lockers en dat is een zeldzaamheid. niet dat hij er is maar aangekleed.

We kleden ons snel uit Anna had een heerlijk pakje aangetrokken, had ik een tijdje geleden voor haar gekocht. Ze had het in december aan in de berghut. Waar we voor het eerst samen de eerste stapjes zetten richting ons tweede leven. Ik nam haar mee naar de Darkroom waar we innig zoenden. Doordat Anna hoge hakken droeg moest ik iets op mijn tenen staan. Ik maakte een rolletje van mijn handdoek en zetten Anna op haar knieën ik trok haar hoofd iets naar achteren en duwde mijn stijve Pik diep in haar keeltje. Ze vind dat reuze geil wanneer ik mijn lul een tijdje diep in haar laat zitten en er witte draden bij het terug halen aan haar lippen blijven hangen. Prachtig gezicht is dat ook, we doken samen een hokje in voor wat meer privacy. ik dacht we moeten de sling maar niet gebruiken, Anna heeft nog steeds blauwe plekken onder haar armen van de vorige keer.

Ik nam haar mee naar de bioscoopzaal en gingen links vooraan zitten. ze gin op haar knieën voor mij zitten om mijn pik diep te kunnen pijpen. Ik wilde mijn lozing nog even uit stellen en vroeg of ze weer naast me kwam zitten . ik pakte wat glijmiddel en haar roze Anna, je gelooft het niet maar er is een g-spot dildo die haar naam draagt.ze let zich helemaal gaan in haar genot zeker nadat ik de magic wand erbij had gepakt. schokkend en trillend kwam ze klaar. nu wilde ik haar hard neuken.

Op naar het grote bed, ik liet haar op haar rug op de handdoek liggen. en trok Anna naar mij toe nu kon ik de handdoek stevig pakken een haar staand neuken. dat bed heeft echt de juiste hoogt voor dit standje. ik ramde heerlijk mijn pik in haar kutje steeds harde en harder. af en toe nam ik een adem pauze om haar weer verder te neuken ze weet dat ik zo het diepst kom en weer kwam ze klaar. haar benen waren week.

nu klom ik op het bed en duwde mijn pik in haar mond enen begon haar kutje stevig te vingeren mer twee vingers. Ze gaf zich helemaal over haar kitje werd nattee en natter een hard soppendgeluid klonk door de cruising ruimte haar vocht spoot alle kanten op ik zag twee mannen bij de lockers een stapje opzij doen. Nu ging ok er eens heerlijk voor liggen zo dat mijn meisje mijn lul kon klaar zuigen. eerst diep in haar keel en toen met haar hand omsluitend om mijn pik snel en diep in haar mondje, met een heerlijk soppend pijp geluid als gevolg. ik voelde mijn orgasme aankomen en pakte haar hoofd vast en spoot mijn zaad in golven in haar. Het was een heerlijk klaarkomen de schokken bleven maar komen en ze bleef maar door zuigen. Heerlijk deed ze dat.

we keken elkaar aan en kuste elkaar innig. opeens hoorde we vanaf het wandrek een voorzichtig applaus opkomen. we moesten er beide een beetje van blozen. we hadden niet door dat er een aantal mannen rond het bed stond te kijken.

het was tijd om even te gaan douchen en aan te kleden. nadat we beide zijn aangekleed zit Anna een mooie jongen binnen komen, ze vraagt aan me mag ik die pijpen, ik stem toe en ze gaan samen naar de ruimte met de stoel. ik kom iets later achter haar aan en zie haar op haar knieën tussen een tiental mannen de jongen pijpen. een super geil gezicht.

het is nu tijd om naar huis te rijden. we lopen de bios uit en zegen Patricia gedag.

Mr.Gomi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gino1, kinkygast, Peekaboo en 11 gasten