GENIETEN MET FETISJGIRL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GENIETEN MET FETISJGIRL

Bericht door Benno »

"Morgen kom ik naar Amersfoort", laat Fetisjgirl me gisteravond weten.
Vervolgens zegt ze: "Er is een themadag Trans en Travo. Daar heb ik niets mee, dus ik ga naar Arnhem of Hilversum".
Ik zie de berichten pas in de loop van de ochtend vandaag.
"Er komen meestal niet heel veel Travo's op zo'n dag", zeg ik, "en je hebt daar helemaal geen last van".
"Oké, dan kom ik naar Amersfoort", zegt ze. Ze blijkt dan al naar Hilversum te zijn geweest, waar er niet veel aan is. Even na 2 uur komt ze binnen. Ik ben er ook pas net en ben nog aangekleed. Ik zoen haar en zeg dat ik blij ben haar te zien. We kleden ons uit. Onder haar kleding heeft ze een wit met zwart pakje aan, wat ze in EC Hilversum al heeft aangetrokken. Lekker snel gereed dus. Ik til haar even op, gewoon omdat ik er zin in heb. "Ik ben te zwaar", zegt ze, maar dat vind ik helemaal niet. Ik ben dol op haar lekkere lijf. Ik ga haar uitgebreid zoenen, waarbij ik haar overal betast. Haar kutje is al helemaal nat. Ze heeft er zin in en is al een tijd onderweg geweest en heeft in Hilversum een valse start gemaakt. Ik ben er al ook al helemaal klaar voor. Ze maakt de knoopjes van haar kruisje los en ik lik haar heerlijke kutje. Terwijl ik daar mee bezig ben haal ik een condoom te voorschijn en doe die om mijn pik. Ik ben er heel handig in geworden om dat op de tast te doen. Op die manier kan ik haar blijven likken totdat ik klaar ben om in een vloeiende beweging van beffen op neuken over te schakelen.

De laatste keer dat ik A zag was op haar verjaardag. Ze werd toen 24 en dat hebben we in EC gevierd met een fikse gangbang. Nu heb ik A even voor mij alleen, wat ook wel lekker is. Maar A is een geil sletje en ze komt hier niet alleen voor 1 man. "Er mogen wel anderen meedoen", fluistert ze. Terwijl ik haar verder neuk, kijk ik om me heen wat er aan mannen aanwezig is. Een stuk of 5 of 6 zie ik er, waaronder een in vrouwenlingerie en spectaculaire rode laklaarzen. Jeroen heet hij. Ook is er een man binnen, die net voordat A binnenkwam vertelde dat hij er voor het eerst was. Deze twee heren komen op verzoek naderbij en mee op het matras. Eerst voorzichtig, maar daarna voortvarender, strelen ze het lichaam van Fetisjgirl. De bovenkant van haar pakje heb ik al naar beneden gedaan, zodat haar borsten vrij voor het grijpen liggen. De mannen worden steeds gretiger en A ook, want ze pakt beide pikken beet en begint er gulzig 1 te pijpen. Jeroen, de travestiet pijpt graag mee en de andere man laat zich dat welgevallen. Niet my cup of tea, maar dat hoeft ook niet. Ik blijf lekker A neuken en lik tussendoor haar heerlijke kutje. Er zijn nog 1 of 2 andere mannen die haar ook even snel neuken, klaarkomen en vertrekken.

Ik wil A ook graag op z'n hondjes neuken en vraag haar op haar knieën te komen zitten. Ze draait zich om, maar met haar hoofd naar mijn kant, waarna ze mijn pik in haar mond neemt. Of ze heeft het verkeerd begrepen, of ze wilde me gewoon even pijpen. Mij hoor je niet klagen. Daarna neem ik alsnog achter haar kontje plaats om haar lekker achterlangs te neuken, terwijl zij de andere mannen pijpt. Ik ga daar lang mee door, maar moet op een gegeven moment echt even pauzeren. Dat doe ik door op mijn rug te gaan liggen, met mijn hoofd tussen A's benen, terwijl zij rustig verder pijpt. Zo zit ze met haar kutje op mijn gezicht en lik ik haar uitgebreid, terwijl ik mijn handen over haar kont en borsten laat gaan. Ik lig heel erg te genieten...

Er wordt door de andere mannen vooral gepijpt en laten pijpen. Geneukt wordt er niet echt, dus is het aan mij om dat te doen. Ik leg A weer op haar rug en kom op haar. Ik neuk haar lekker intens terwijl ik haar zoen en stevig tegen me aan druk. Ik ga door en door totdat ik mijn orgasme voel aanrollen en met een brul klaarkom.

A heeft hierna een pauze nodig en ik heb nog wel even tijd om wat te kletsen, maar moet daarna vertrekken. Als ik me ga opfrissen, neemt Jeroen plaats naast A op de bank en begint haar te strelen. A heeft al gauw zijn pik vast. Ik vertrek in de wetenschap dat A nog verder gaat genieten. Iets waarvoor deze prachtige jongedame met enige regelmaat naar EC komt. helemaal alleen, wat ik elke keer weer heel stoer van haar vind. A, ik heb weer enorm van je genoten. Tot de volgende keer.
XXX
Benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten