Naatjes Supergeile middag met gangbang

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
geile naat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door geile naat »

Nou vooruit dan mannen (n vrouwen) hierbij mijn verslag

Na het smeden van wat geile plannen in de afgelopen weken en het verzoek aan Jack voor het regelen van mooie mannen is het eindelijk zover. De opdracht van Jack was zwarte kousen, jarretel en cuploze bh. Dat is geregeld maar mijn meester vraagt mij op deze wijze met alleen mijn jas erover zo van huis te gaan. Dit zorgt al voor opwinding vanaf het moment dat ik van huis vertrek. Het voelt ongelofelijk geil zo zonder ondergoed in de auto te stappen en als mijn meester het even later in de auto controleert is duidelijk dat het geil al langs mijn benen loopt.

Als we vlak bij de ec zijn stoppen we even bij het tankstation zodat ik naar het toilet kan. Paul haalt koffie en als ik terug loop ziet hij dat de mannen aan het tafeltje mijn schaarse kleding zien. Het randje van mijn mijn kousen komen net onder mijn jas vandaan. Het zorgt ervoor dat ik mijzelf nog sletteriger voel en de opwinding neemt toe. Als we op weg naar de cinema lopen laat ik mijn jas ook ondeugend wat open waaien. Ik kom al helemaal in de stemming.
Als we de cinema binnen lopen neemt Paul de controle over en dirigeert mij de gang in en pakt mijn jas aan die ik van mijn schouders laat glijden in het bijzijn van de wachtende mannen en sta meteen in mijn lingerie.
Ik ben klaar voor de inspectie zoals mijn meester heeft opgedragen. Ik loop langs de mannen, Jack heeft heerlijke mannen geregeld en mijn hand glijd over de gespierde borsten van de mannen naar beneden en voel aan wat pikken. Ik kus er een paar, ze mogen van mijn meester nog niet aan mij zitten. Van mijn meester moet ik bij sommige op mijn knieën en neem een aantal pikken in mijn mond. Heerlijk sletterig. Het is wel duidelijk wie van deze mannen blackco is, ik heb al het een en ander over hem gelezen, tering wat ziet hij er lekker uit en dat zeg ik ook en zoen hem. Ik zou hem willen beklimmen maar mijn meester trekt mij terug. Verder langs de rest en dan draagt hij me over aan Jack en zegt dat hij met me mag doen wat hij wil.
Ik moet eerst op mijn knieën het rondje langs en iedereen pijpen maar er zitten wel hele grote pikken bij. Blackco is streng en dominant maar naar hem wil ik wel luisteren ik kan niet wachten tot hij mij neukt. Ik lik zijn schacht en neem zijn ballen in mijn mond terwijl ik hem aankijk. Ik moet hem in zijn pik bijten en begin wat aarzelend maar ik moet van hem echt mijn kaken op elkaar zetten en hij gromt van genot als ik dat ook echt doe. Bij de andere mannen neem ik ook hun pik maar ze zijn wel een beetje bang dat ik hen nu ook bijt. Een van de mannen verwend mij al wat met zijn vingers en ik hou het al niet droog. Als ik moet gaan staan bij het bed voel ik een eerste pik naar binnen gaan. Lekker groot en stevig. Het is Jack en er wordt flink doorgewisseld en echt droog blijft het niet.
Dan voel ik het koele glijmiddel maar ze willen iets te snel. Rustaaagh met beleid en veel glijmiddel. Mijn kontje is nog lekker strak maar als het eenmaal glad is dan is het heerlijk en ondertussen pijp ik de mannen voor me. En ook hier wordt er doorgewisseld tot ik merk dat blackco achter me zit. Hij doet voorzichtig, rustig komt hij in me, diep en dieper, tering wat is hij groot zeg ik hem en nu hij helemaal zit begint hij te stoten. O fuck wat geil en hard en diep. Ik kom ongelofelijk lekker klaar (alweer) en neem even een korte douche om alle sappen af te spoelen voor we naar de sling gaan.
Ook daar gaan de mannen achter elkaar door en met wat hulp van vingers blijf ik klaar komen en spuiten.
Als blackco weer voor me staat kijk ik hem uitdagend aan. Hij pakt mijn heupen en stoot diep en neukt dan in een niet bij te houden tempo. Variërend, diep en snel en nog sneller. Wat een neukmachine is dat. Ik knijp hem in zijn tepels en dat is een mooie aanmoediging. Tjesus wat is dit lekker, als hij zijn pik tegen me aanslaat en zijn vingers iets met me doen kom ik alweer spuitend klaar.
In de grote ruimte wordt ik aan het wandrek vast gemaakt met touw en ik sidder want ik weet dat ik nu met de zweep krijg van Jack.
Jack begint rustig en ik daag hem uit, dit is slappe hap, ik ben je moeder niet.
Nu krijg ik wel de volle laag, heerlijk en als ook mijn rug en billen onderhanden genomen worden kreun ik diep. Heerlijk geil, ik steek mijn kont verder naar achter en span mijn spieren. Jack heeft de smaak te pakken en hij heeft niks gehoord maar ik heb toch echt een paar keer gezegd dat we op oranje zaten en zelfs op rood maar eigenlijk heerlijk. Deze week maar even niet naar de sauna.
Na heel even een koude douche voor mijn huid hebben we het een na laatste slotstuk waarbij ik heerlijk Jürgen op het bed berijd. Geil idee dat de mannen kijken en als ik wat naar voren buig komt blackco er in het zelfde gat erbij. WoW een nieuwe ervaring maar wat is dit lekker. Twee pikken in mijn geile kutje. Tjesus wat lekker. Ga door, ga door moedig ik blackco en Jürgen aan tot ik alweer klaar kom. Dan mag ik op mijn knieën, ik kijk de mannen aan terwijl ze over me heen spuiten en hun opgebouwde geiligheid lozen. En na een korte douche voor de terugweg maar wel kleding aangedaan. Platgeneukt en voldaan naar huis en even bijkomen van dit geile avontuur. Bedankt mannen

Jammer dat de fantasie om een mooie geile vrouw te likken en te neuken niet is vervuld maar desondanks een heerlijke middag
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door Benno »

Lieve geile Naat,

Kijk, je hebt mij er helemaal niet bij nodig om een mooi verslag te schrijven.
Dat kun je net zo goed en mooi zelf. Wat een heerlijk geil verslag.
Ik was er alleen wel graag bij geweest om van jou te genieten en te mee te maken hoe jij geniet.
Volgende keer weer.

XXX
Benno
geile naat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door geile naat »

Hahaha benno bedankt voor het compliment. Schrijven lukt inderdaad prima zelf en ondanks dat jij er niet was genoeg heerlijke mannen ;-) x
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door Plumberjack »

He Naatje.

Bedankt voor je heerlijke verslag
Ik vond het heerlijk om het weer te regelen voor je
Juicy , Ellen en Roos willen heel graag jou helpen met je eerste bi ervaring , en gelikt worden door jou
naruurlijk .
We gaan datums plannen

Gr. Jack
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door gezell »

Lekkere Geile Naatje,

Ik blijf me verrassen eerst Jack en nu laat je ook zien een begenadigd schrijfster te zijn, top verslag.
Benno je krijgt zware concurrentie.

Naatje bedankt voor deze geweldige middag.
Peter
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door Benno »

[quote="gezell]
Benno je krijgt zware concurrentie
Peter[/quote]

Ik zie dat totaal niet als concurrentie. Hoe meer goede schrijvers op het forum, hoe beter.
gezell
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 nov 2011 14:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door gezell »

Benno natuurlijk is er geen concurrentie was ook niet letterlijk bedoeld. Zie het als een compliment voor alle schrijvers.
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door Ellen »

Geile naat,

Ik ben gek op nieuwe leuke verrassende dingen. Ik ga je binnenkort vast zien.

Wat een heerlijke ervaring heb je opgeschreven. Zo herkenbaar

Xxx Ellen
geile naat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door geile naat »

Klinkt goed Ellen en ben benieuwd of ik je snel ga zien en wat je voor spannende acties je in gedachten en de planning hebt.
xx
Naatje
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Naatjes Supergeile middag met gangbang

Bericht door arnhemse teaser »

Beetje laat
Maar geil verslag Naat...was ook erg geil

In de sling je heerlijk genomen
Terwijl ik je hard en diep probeerde te nemen had ik mijn hand om je borsten gelegd en had je tepels tussen mijn vingers...ik speelde ermee en kneep erin....zachtjes...beetje trekken..harder....mijn mond er op... er aan zuigen
Jou bood snel tegenspel..je hand zocht mijn borst en tepel en je kneep me heerlijk geil terug....terwijl ee beiden sneller bewogen...knepen we elkaar harder in de tepel(s) waarbij je ogen mij geil aankijken... super geil momento.....perfecto zouDave zeggen...
Paar dagen lang gevoeld dat jij me ook onder handen had genomen....
Lekker...kus Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten