MR ALEX EN SLETJE JOYCE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

MR ALEX EN SLETJE JOYCE

Bericht door Benno »

Via KIK heeft Mr. Alex laten weten dat hij vandaag van plan is met zijn sletje Joyce naar EC te komen. Ik heb haar eerdere twee verslagen gelezen over een bezoek aan EC Amersfoort en EC Arnhem en ben daardoor erg nieuwsgierig geworden. Wat wel lastig is: Alex zegt dat hij Joyce om half 5 van het station gaat halen en dat ze dan naar EC toe lopen. Dat maakt dat ze er pas vrij laat kunnen zijn. Maar de nieuwsgierigheid wint het toch, dus ik ga laat in de middag naar EC en ben er helemaal klaar voor. Laat Mr. Alex aar komen met zijn sletje.

In EC is het niet druk en tijdens het wachten verdwijnen er nog enkele mannen. Er blijven er zo'n 4 over, waaronder Henkie, die Alex en Joyce al in Arnhem heeft ontmoet. "Ze is het wachten waard", zegt hij, "Ze is echt heel lekker". Ook al tikt de klok door en is het al na 5 uur, ik blijf wachten, want na zo'n aanprijzing wil ik dit natuurlijk niet missen. Om kwart over 5 komen ze binnen en Henkie heeft niets teveel gezegd. Joyce is echt een mooie meid. Ze heeft kort blond haar en prachtige blauwe kijkers, waarmee ze je (zo blijkt later) heel sexy aan kan kijken. Ze is jong, slank en mooi gevormd, zelfs met kleren aan. Die kleren blijven overigens nog even aan, want Alex en zij verdwijnen eerst in het toilet en gaan daarna uitgebreid roken, het geduld van een paar erg geile mannen behoorlijk op de proef stellend. Als ze uiteindelijk terugkomen, gaat haar vest uit en blijft de rest aan. Alex en Joyce gaan op de achterste rij in de heterocinema zitten. De 4 mannen staan of zitten er omheen.

Na even film te hebben gekeken, doet Alex zijn broek open. Joyce gaat op haar knieën voor hem zitten om hem te pijpen. Ze doet een shirtje uit, maar daar blijkt nog een topje onder te zitten. Ze pijpt door en neemt de pik van haar meester diep in haar keel. Zo diep dat ze even later haar neus moet snuiten. Ze schaamt zich er bijna voor, maar mij maakt het niet uit, want zelfs dat ziet er sexy uit bij haar. Ze doet nu ook haar topje uit en er komen een paar fraaie tietjes te voorschijn, waar Alex lekker in kneed terwijl zij hem verder pijpt. Hij houdt haar hoofd af en toe vast zodat ze zijn pik helemaal in haar keel een tijdje moet vasthouden.

In de stoel aan de andere kant van het gangpad naast hen zit Henkie met zijn pik uit zijn short. Sletje Joyce krijgt opdracht hem te gaan pijpen. Ze gaat gedwee op haar knieën voor hem zitten en begint hem met veel verve te pijpen. Ze neemt er de tijd voor en doet echt moeite om het goed te doen, sensueel en diep. Na een tijdje kijkt ze hem diep in de ogen aan en zegt: "Ik wil je zaad". Henkie gaat staan om het intenser te maken. Hij laat haar zijn ballen likken en trekt zichzelf naar een hoogtepunt. Net voor hij moet komen steekt hij zijn pik in haar mondje, waardoor ze al zijn zaad kan opvangen. Dat doet ze heel zorgvuldig, zodat er geen druppel verloren gaat en daarna blijft ze door sabbelen totdat het laatste restje eruit is. WOW. Daarna bedankt ze Henkie. Zo netjes opgevoed!
Mr Alex zet met een stift een streepje boven haar borst.

Zo'n behandeling zie ik ook wel zitten, maar dit mooie meisje neuken lijkt me ook fantastisch. Ik vraag aan haar meester of dit mag, maar hij zegt: "Vandaag niet".
Ik ben daarna aan de beurt. Ik sta er al de hele tijd vlakbij, dus ze schuift op om op haar knieën voor mij te zitten. Ze neemt mij pik in haar mond en het voelt heerlijk zacht daar binnen. Ik voel haar borsten en knijp in haar tepels, terwijl ze me begint te zuigen. Met enige regelmaat gaat ze lekker diep, om daarna weer langzaam op en neer te gaan met haar hoofd. Het mag van mij wat harder. In plaats van dat te zeggen, pak ik haar hoofd met beide handen beet en neuk ik haar in haar mondje, alsof het haar kutje was. Ik beweeg mijn heupen op en neer richting haar gezicht totdat ze het uitproest. Dan laat ik haar weer even zelf begaan.

Het is inmiddels al laat geworden en ik weet dat ik weg moet. Maar dit is zo lekker. Te weten dat je zo direct mag klaarkomen in dat mooie zuigende mondje, maar er nu nog even een tijdje van te genieten voordat het zover is. Ik herhaal het mondje neuken nog een paar keer. Dan heeft ze op een gegeven moment de goede slag te pakken. Ze gaat op en neer met haar mond en ook met haar hand doet ze iets lekkers. Ze kijkt me aan met die mooie blauwe kijkers. Zaadvragende ogen noemen ze dat. Ik voel dat ik ga komen, maar laat het langzaam opbouwen tot uiteindelijk een heel heftig orgasme, dat ik brullend onderga. Ook daarna gaat ze lekker door met sabbelen totdat ook bij mij de laatste druppel eruit is.
Hierna krijgt Joyce een welverdiend tweede streepje boven haar borst.

Het is 10 voor 6 en hoog tijd om te vertrekken. Joyce en Alex nemen een rookpauze en ik kleed me snel aan. Voordat ik vertrek vraagt Alex: "En? Was het het wachten waard?" Nou en of. Ook al had ik Joyce heel graag uitgebreid geneukt. Als je haar eigen verslagen leest, weet je dat ze heel geil wordt van dit soort sessies en dat ze haar kutje er nat van voelt worden. Dat natte kutje zou ik een volgende keer graag eens nader bestuderen.
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: MR ALEX EN SLETJE JOYCE

Bericht door Plumberjack »

Super verhaalt Benno

Scheelt me 100 km rijden , en ik zag het zo voor me
Haar geile blauwe ogen , die je aankijken
En je brullende zaadlozing in haar mond .
Haar meester moet maar eens vaker komen met joyce
Kan hij wat meer streepjes zetten

Gr Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten