hier een berichtje van Kriske uit het verre zuiden des lands.
Afgelopen maandag ben ik voor de derde maal in Amersfoort geweest met meester jack, wist al van de vorige 2 maal dat het daar een geile bedoeling kan zijn maar deze keer was nog geiler.
Ik had aan meester Jack gevraagd voor veel mannen omdat ik best wel van neuken houd, nou ik kan je vertellen dat er best wel veel mannen waren, wat mij betreft hadden het er meer mogen zijn maar mag niet klagen. Ik had me een uitdagend pakje aangeschaft, alhoewel ik daar normaal niet zo van ben, en had dit thuis al aangetrokken. Moet zeggen dat het niet echt comfortabel zat in de auto maarja ik moest er iets voor over hebben nietwaar?!
De reis begon voor mij om even over negen uur smorgens, is toch een dille twee uur rijden en stel je voor er zou file zijn

De autorit verliep spoedig en even voor half 12 was ik op de afgesproken plek en meester Jack arriveerde ook vrij snel. Achter hem aangereden naar de bioscoop, auto geparkeerd en werd begroet met een kus en klap op mijn billen, jammie...kutje werd al nat!!
Wandelend naar de bioscoop en naar binnen, Meester Jack kocht nog wat condooms en vroeg voor een masker. Vervolgens door de deur naar binnen, mijn ogen pasten zich vrij snel aan aan het weinig licht, net genoeg licht om te zien dat er al een aantal mannen zaten te wachten. Kluisje gekregen en ik vertrok even richting toilet om me uit te kleden, te fatsoeneren en beetje op te frissen, ik verlang het van de mannen dus moet ik zelf ook lekker fris zijn natuurlijk

Terug bij de kluisjes hoor ik Jack tegen de mannen zeggen dat ik een slet ben die van ver komt om goed geneukt te worden, JUIST, I LOVE IT!!! The more the better

Jack verdwijnt ook in het toilet en ik ga hem na om even iets te vragen, hij begint mijn kutje lekker te vingeren en we kussen even heel vurig, ik word bloedje geil en zeiknat....let's start the party!!
We gaan terug de ruimte in en ik krijg de boeien en halsband om en hij doet me het masker voor, vervolgens gebied hij me om naar het rek te volgen en ik word vastgebonden. De mannen mogen me beginnen te vingeren en te betasten, ik weet van geiligheid niet meer hoe ik op mijn benen moet blijven staan, volgens mij druipt mijn kut ondertussen...heerlijk.
De volgende opdracht luid dat ik op mijn knieën op de mat moet gaan zitten om de mannen om beurten te pijpen, dit is niet mijn hobby maar ik krijg altijd complimenten over mijn pijpkunsten, het schijnt dat ik heerlijk kan pijpen, nou da's mooi meegenomen dan

Hierna krijg ik het commando om tegen het grote bed aan te gaan staan en mogen de mannen me neuken, de opdracht van jack is : Jongens neuk haar maar af, ze komt ervoor helemaal naar hier!! En of ik geneukt werd, heerlijk. Nou ben ik niet bepaald een vrouw die veel kreten slaagt maar ik meen me toch te herinneren dat ik wel een aantal keren behoorlijk hard gekreund heb

Jack is ondertussen op het bed gaan liggen en beveelt me om bovenop hem te komen zitten, heerlijk weer even kunnen laten zien dat ik heel veel paardgereden heb, wat heeft hij toch een geweldige lul! 1 man krijgt d opdracht om me in mijn kontje te neuken terwijl de best wel dikke lul van Jack in mijn kutje zit, beetje glijmiddel erbij ..please .smeek ik bijna ….En daar schiet een tweede pik in me....heerlijk...een DP....wat ik ooit nog eens zou willen is 2 pukken tegelijk in mijn kutje dat heb ik nog nooit mogen meemaken, misschien ooit

Daarna nog een aantal andere pikken in mijn kontje mogen ontvangen en toen werd me koffie aangeboden, moest en mocht even op adem komen.
Na de koffie moest ik Jack pijpen, DIEP pijpen, nou dat viel ff tegen met die koffie vers in mijn lijf, ik kokhalsde de koffie omhoog maar Jack beveelde me om door te gaan...dus dan ga je door

Vervolgens vertrokken we naar de sling, daar ben ik behoorlijk afgeneukt geworden, soms tussendoor nog ff wat gepijpt en zelfs gefist geworden, dat is toch wel zo heerlijk!! Volgens mij heb k zelfs gespoten...
Na flink geneukt te zijn vond Jack het genoeg en moest ik op de mat gaan zitten voor een spermadouche, die van Jack heb ik ontvangen gedeeltelijk in mijn mond en de rest van de mannen spoot over mijn gezicht en borsten, daarna heerlijk een douche genomen en me aangekleed en vervolgens weer de rit van 2 uur richting het zuiden des lands en verder met de verplichtingen des dags….alsof er niets gebeurd was

Hoop dat jullie mannen genoten hebben...IK in ieder geval wel en misschien tot snel xx
geile groetjes Kristel alias Kriske