VOORDRINGEN BIJ E EN JUICY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

VOORDRINGEN BIJ E EN JUICY

Bericht door Benno »

Vanmiddag weer eens afgesproken met E. Ik ben deze keer net iets eerder binnen dan zij, maar dan ook slechts 5 minuten ofzo. Juicy heeft in de kikgroep aangegeven dat ze vandaag rond 13.00 uur haar collar zal dragen, maar er niet bijgezet waar dat zal zijn. Ik hoop op EC Amersfoort, maar ik zie haar en Leukstebuurman niet, dus het zal wel ergens anders zijn. Jammer, denk ik, want het is al weer even geleden dat ik ze heb gezien.

Enfin, E komt binnen. Ik ben al helemaal ready to go, maar zij wil eerst koffie drinken. Ook niet erg, hoewel ik bijna niet kan wachten om te beginnen. Als de koffie op is gaan we van start. "De knop is nog niet helemaal om", zegt E, "maar goed, kom maar op". Ik vraag haar waar die knop zit. Misschien dat ik er even op kan drukken. Ze zegt dat ik wel weet waar die knop bij haar zit. Dus ik druk er even op en E gaat aan. Ik ga achterover liggen en ze begint me heerlijk te pijpen. Op het scherm in de hoek is een film bezig waarin een dame zeer luidruchtig kokkend aan het pijpen is met luide slobbergeluiden. E vindt het maar afleidend en als ze probeert om synchroon met het geluid mee te pijpen, wordt het al gauw te komisch voor woorden.

E gaat op haar knieën zitten bij de rand van het matras, zodat ze eventuele aangeboden pikken te grazen kan nemen, terwijl ik haar op z'n hondjes neuk. Mijn conditie is de laatste tijd weer opperbest, dus ik kan tamelijk lang doorgaan in een flink tempo. Af en toe ga ik even kort wat langzamer en dan voer ik het tempo weer op. E pijpt er intussen lustig op los.

Het lijkt rustiger dan je op een dag als dit zou verwachten en als we even later een korte rustpauze inlassen wordt al snel duidelijk hoe het komt dat dat zo lijkt. Want opeens komen daar een naakte man en een naakte vrouw binnengelopen in de algemene ruimte met een schare mannen achter hun aan. Het zijn Buurman en Juicy. Ze blijken zich schuil te hebben gehouden in de gay cinema, de enige plek waar ik niet heb gekeken toen ik binnenkwam. Daar zijn ze al een uur lekker bezig geweest. Mooi is dat. Ik kus Juicy en boks Buurman. Ik heb net daarvoor E beloofd samen te gaan schommelen in de sling, maar dat schuift even op. Naast de matras gaat Juicy op haar hurken bij Buurman zitten en ze begint hem te pijpen. Ik ga er naast op de bank zitten en voel aan haar kutje dat uitnodigend openstaat en heerlijk sappig aanvoelt. Er komt een jongeman bijstaan die vraagt: "Can I join in?". Buurman begint in zo goed mogelijk Engels te antwoorden, maar dan blijkt de jongeman gewoon Nederlands te zijn, wat tot de nodige hilariteit leidt. "Juicy wordt er helemaal droog van", zegt Buurman. Juicy zegt: "Volgens mij niet, of wel Benno?" Ik kan volmondig beamen dat ze allerminst droog is geworden, maar dat ze - zoals altijd - heerlijk nat is. Ze heet tenslotte niet voor niets Juicy.
Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik Juicy heb geneukt en als Buurman op het matras gaat liggen en zij er op haar knieën bij gaat zitten om hem te pijpen kan ik haar naar achter gestoken kontje niet weerstaan. Ik streel haar eerst en zet er dan even zachtjes mijn tanden in. Daarna kruip ik achter haar en steek mijn pik lekker in haar sappige kutje. Terwijl zij Buurman blijft pijpen neuk ik haar stevig. Er zijn nog een hoop andere mannen die ook wel mee willen doen, maar ik ben zonder me daar wat aan te trekken gewoon als eerste begonnen.

Aan de rand van het matras is E intussen bezig met wat mannen. Ze pijpt en wordt gevingerd en misschien nog meer, maar ik let even niet zo goed op. Buurman legt zijn meisje op haar rug en steekt zijn pik in haar kutje. Hij begint haar behoorlijk ruig te neuken. Juicy hangt met haar hoofd over de rand en als ik mijn pik in haar mond steekt begint ze me heerlijk te pijpen. Daarbij bonkt haar achterhoofd echter tegen het hout onder het matras. Een beetje oncomfortabel. Als ze dit laat weten pakt Buurman haar op en tilt haar moeiteloos (ze is een XS dame) naar een andere rand waar het matras een beetje overhangt. "Beter", zegt ze en neemt mijn pik weer in haar mond. Buurman neukt er flink op los en ik kneed haar tietjes en knijp in haar tepels, afgewisseld met wat clitorale stimulatie. Kortom, een geile boel.

Daarna kom ik terug bij E, die ik eerst staand tegen het matras aan wil neuken, maar E zegt: "Nee, belofte maakt schuld". En ze neemt me mee naar de sling. Als ze erin ligt ga ik haar meteen even neuken, maar ik merk dat ik nog even moet bijkomen van de inspanning van zojuist. Daarom laat ik eerst mijn vingers het werk doen. Binnen enkele seconden spuit het squirtvocht er met grote golven uit. Er moet meteen worden gedweild en gedept. Daarna zet ik mijn tong aan het werk, daarbij kirrende geluiden ontlokkend aan E. Al snel ben ik al weer helemaal geil en klaar voor een volgende neukronde. Ik neuk E zo hard als ik kan in de sling, maar dat wordt toch al snel een beetje vermoeiend, aangezien ik op mijn tenen moet staan.

Vanuit de algemene ruimte horen we Buurman hard schreeuwend klaarkomen. Ik ga even kijken en zie dat Juicy hem net klaar heeft gereden. Dat ziet er geil uit zeg. Helaas gaan ze hierna meteen douchen. Zoals te doen gebruikelijk laat Buurman Juicy nog even goed squirten onder de douche.

In de darkroom zit E op haar knieën mannen te pijpen. Ik kom er plompverloren bijstaan en swaffel mijn pik tegen haar gezicht voor komisch effect. Ze moet erom lachen maar ik heb wel weer haar aandacht en als ik voorstel om weer terug te gaan naar het grote matras gaat ze meteen mee. Op haar knieën zit ze op de matras en ik laat me gewillig pijpen. Buurman heeft zin om even te kutten. "Hoe doe je dat altijd met dat voorkruipen?", vraagt hij, "Doe je dat zo?" Hij gaat op het matras staan tussen mij en Esther in en duwt zijn pik in haar richting. "Zo dring je toch voor, of niet?", vraagt hij. Enfin we liggen allemaal dubbel van het lachen. Toegegeven, ik sta altijd vooraan als er geneukt kan worden, maar in mijn beleving de ik dat niet zo opdringerig zoals Buurman het nu uitvergroot. Maar lachen is het wel. Ik krijg er de "slappe lach" van en kan even niet actief meedoen. Als ik dat even later wel weer probeer, gaat hij door met lollige opmerkingen maken, waardoor ik keer op keer een valse start maak. Pas als ze de deur uit zijn kom ik weer op stoom. Op z'n hondjes neuk ik E hard en best lang totdat ik brullend klaarkom. "Die moest van ver komen", zegt E nog. Maar goed, wat je van ver haalt is lekker, zeggen ze toch.
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: VOORDRINGEN BIJ E EN JUICY

Bericht door CenE »

Ik zeg, we hebben nu al de winaar van mei te pakken.
Super geschreven Benno.

Bedankt Cor.
Nee heb je......
erix69
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2009 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: VOORDRINGEN BIJ E EN JUICY

Bericht door erix69 »

Heerlijk beschreven weer Benno,

Ik ben nog niet heel vaak in de cinema geweest, maar de keren dat ik er was heb ik het heerlijk naar mijn zin gehad...
Voor E heb ik grote bewondering, de laatste keer op een zaterdagmiddag dat ik er was, maakte ik ook kennis met E, een heerlijke dame.
Het was super geil om te zien hoe ze zich door meerdere heren(waaronder Benno) in de sling liet neuken.

Na een tijdje zaten we op de matras waar ze mij heerlijk begon te pijpen, terwijl ik prachtige borsten en tepels kon strelen.
Toen ik voelde dat ik het niet lang meer zou houden probeerde ik haar te waarschuwen, maar ze ging alleen maar steviger zuigen...
Oh wat kwam ik toen lekker klaar, ze zoog mijn zaad echt met kracht uit mijn eikel, zoals ik nog niet vaak ervaren had....

Mmm...ben haar nog steeds dankbaar!

Groetjes
Erix
xsjuicyxs
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: VOORDRINGEN BIJ E EN JUICY

Bericht door xsjuicyxs »

Ik heb erg gelachen Benno en Esther afgelopen donderdag!

Maar daarnaast was het gewoon weer heerlijk geil hoor. Wij waren begonnen in de hetero cinema waar Buurman mij echt helemaal gek maakte met zijn vingers. Ik mocht niks bij hem en moest eerst maar laten zien hoe graag ik pik wilde. Hij gaf mij de opdracht een stoeltje naar voren naast een andere man plaats te nemen. Ik gehoorzaamde, nam plaats in het stoeltje een rij naar voren en begon de pik van de man naast mij te trekken. Even proeven, maar hij gaf aan dat ik rustig aan moest doen, anders zou hij klaarkomen. Toen werd ik even flink verwend. Stevig stootten zijn vingers in m'n kutje, hij likte en beet in m'n tepels. Erg geil en lekker.

Na een tijdje nam Buurman mij mee naar de Gay cinema met een handjevol mannen achter ons aan. Daar werd ik uitgebreid gelikt door Buurman en stevig geneukt. GEK maakte hij mij.
Ik hoorde jullie wel binnenkomen en moest toen al in mijzelf lachen dat je ons misschien niet direct zou vinden/zien. En dat klopte. Des te leuker was het om even later naar de algemene ruimte te gaan en jullie daar te zien.

Xx
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: VOORDRINGEN BIJ E EN JUICY

Bericht door Benno »

Het maffe was dat ik echt verwacht had jullie aan te treffen. Ik keek alle ruimtes in (behalve de homozaal :roll: )
En ik herinner me nog dat ik dacht: waarom zijn er zoveel lockers bezet als er toch niet zoveel mensen zijn.
Die bleken dus allemaal om jullie heen te staan waarschijnlijk.

Hoe dan ook, leuk dat jullie er waren. Ik heb erg van je genoten... zoals altijd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten