DATE MET FETISJGIRL

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DATE MET FETISJGIRL

Bericht door Benno »

A had gezegd dat ze misschien vanmiddag zou komen. Vanochtend zei ze dat er wat tussen was gekomen. Jammer maar helaas. Ik besloot toch even langs te gaan. Je weet maar nooit toch.

Om half 4 kom ik binnen en er zit een aangekleed stel op de bank. Kijk dat is al veelbelovend, denk ik. Ik kleed mij uit en stop mijn kleren in een locker. Er is geluid te horen uit de darkroom. Hmmm, het zal toch niet? Ik ga kijken en met ogen die nog niet helemaal aan het donker zijn gewend zie ik een dame in de sling liggen. Er staan een stuk of 3 mannen omheen. Als ik dichterbij kom, steekt de dame haar hand uit richting mijn pik. Ik leg hem in haar hand en ze zegt: "Ik ben toch gekomen". Verrek, het is A! Mijn ogen beginnen aan het donker te wennen en nu zie ik het ook. Ze ligt met haar heerlijke lijf in de sling en wordt geneukt door een man die ik niet ken. Ik kus haar en kneed haar borsten met handen die nog koud zijn van buiten. Geeft niks, want A is al lekker opgewarmd.

Even later sta ik tussen A's benen en steek ik mijn pik in haar natte kutje. De sling hangt de laatste tijd te hoog voor mij en ik moet op mijn tenen staan. Op zich geen probleem, maar mijn kuiten zijn dan de beperkende factor, waardoor ik het niet al te lang volhoudt. Beffen gaat daarentegen uitstekend op deze hoogte. Met twee vingers in haar kutje lik ik A een flinke tijd. Daardoor word ik weer zo geil dat ik haar toch weer even wil neuken. Totdat... kuiten... kramp... etc.

Ik ga even een praatje maken met het stel op de bank. Ze zijn nog steeds aangekleed. Ik vraag of ze geen zin hebben om mee te spelen, maar ondanks dat ze wel even aan elkaars geslachtsdelen zitten, gaan ze niet verder. Jammer, want het lijkt me best een leuke vrouw. A komt uit de darkroom en neemt een korte pauze. Twee van de mannen zijn weggegaan en het is vrij rustig als we even op de bank zitten te praten. Het stel houdt het voor gezien en vertrekt. Los van 1 andere man die er nog is, heb ik A nu helemaal voor mezelf. Ik pak haar lekker beet en begin haar te zoenen. De andere man en ik strelen haar lichaam. A begint me heerlijk te pijpen. Het lijkt wel of ze daar elke keer dat ik haar zie beter in wordt. Na een tijdje pak ik haar op en leg haar op het matras. We neuken langdurig. De andere man komt klaar in haar hand en nog een andere man die er ook nog bleek te zijn ook. Er komt nog een man binnen en terwijl ze diens grote pik pijpt, lik ik heel uitgebreid haar kutje. Daarna neuk ik haar verder. Er is nu helemaal geen ander meer die meedoet en het neuken wordt steeds intiemer. Ik lig dicht op haar en zoen haar nek en sla mijn armen helemaal om haar heen terwijl ik haar intens neuk. Het is echt heerlijk en ik hou het tamelijk lang vol, maar uiteindelijk komt er een heftig orgasme aanrollen. Met een brul kom ik klaar.

Op de bank hijgen we uit en praten wat na. Havalo is binnen gekomen. Altijd gezellig. Zowel A als ik houden het daarna voor gezien. Het is al wat later in de middag en tijd om naar huis te gaan. Zoals meestal is A ongrijpbaar en onafhankelijk. Ze wil bewust geen vastigheid, zodat ze altijd kan gaan en staan waar ze wil. Dat is iets wat ik bewonder in deze donkerharige, 24-jarige schone. Een volgende keer komt er vast wel.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten