ONGEDULDIG OM TE BEGINNEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONGEDULDIG OM TE BEGINNEN

Bericht door Benno »

Ik fiets naar EC met het geile idee dat E en C er zullen zijn en dat ik zin heb ze allebei te neuken. Als ik om half 2binnenkom zijn ze er allebei al, maar C is nog volledig aangekleed. Ik begroet de dames en ook de heren, waaronder C's man H en Couplelover en nog een paar andere bekende en mij onbekende mannen. In no time heb ik mijn kleren uit en ben ik klaar om te gaan, maar de dames maken geen haast. Ook als C eveneens haar speelkleren aanheeft blijft het alleen maar ouwehoe... ik bedoel: gezellig kletsen. In actie komen, ho maar. En als ik op een gegeven moment probeer E het bed op te trekken krijg ik een soort quasi metoo-beschuldiging. Allemaal gekkigheid natuurlijk, maar intussen is er wel zomaar 15 minuten waardevolle seks-tijd verstreken alvorens we beginnen. Ik heb er zin in. E begint me te pijpen en dat doet ze lekker. Couplelover gaat aan de slag met C en hij is nog eerder aan het neuken dan ik. C ligt op haar rug en wordt stevig door hem geneukt. Niet veel later ben ik E op z'n hondjes aan het neuken, terwijl zij haar pijpkunsten toont aan de mannen aan het bed.

Na een lange neuksessie neem ik even pauze. Couplelover is klaargekomen, evenals C. Ik drink even wat water en stort me vervolgens op C om ook haar lekker te neuken. Waar ik zojuist nog dacht al uitgeput te zijn, blijkt dat nu best mee te vallen en ik ga redelijk moeiteloos voort tot een volgend orgasme van C. Daarna tref ik E weer die al snel weer mijn pik in de mond steekt terwijl ze op haar rug op bed ligt en ik ernaast sta. Ik buig me over haar heen en steek twee vingers in haar natte kutje. Het is een wat moeilijke positie, maar het lukt me toch om haar binnen enkele seconden het bed onder te laten squirten.

Net als E mij op het bed verder aan het pijpen is, komt Niels binnen (dit keer zonder Anna). Die moet eerst begroet worden. Hij is al net zo ongeduldig als ik daarnet en kleed zich razendsnel uit. Hij gaat achter E staan en vingert haar kutje. Dan komt C binnen van een rookpauze en ook haar begroet hij. Terwijl ik E van achter neuk, neemt hij C in de missionarishouding. We neuken de beide dames gebroederlijk naast elkaar op het bed. Op een gegeven moment ben ik helemaal uitgeput van het neuken en plof neer op het matras. E neemt mijn pik in de mond en wekt hem weer tot leven en pijpt en zuigt en trekt vervolgens door tot al het leven er weer uit is. Ik ben dan wel eerst luid brullend klaar gekomen.
Het is inmiddels 3 uur en mijn tijd zit erop. Gelukkig is Niels er om de dames zoet te houden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten