Kwinkslag op maandag de 13e

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Kwinkslag op maandag de 13e

Bericht door Ellen »

Mijn gedachten gingen als een kwinkslag door mijn hoofd. Wat zal ik doen...hieronder mijn verslag.

Het was mega druk toen ik probeerde mijn kluisje te bereiken ik was later als de rest. Eerst lekker douchen scherm dicht. Tot mijn grote verrassing zocht Rick mij op in de douche. Heerlijk kon ik hem hier ongestoord pijpen.

Zondag 12 mei kenden we elkaar 1 jaar turbo noemde ik hem de 1e keer. Inmiddels turbo-diesel met juiste injectie. We zochten even een rustig plekje om met elkaar te zijn. Dat was alleen nog de gay bios maar die was toch leeg. Net op tijd want buurman en juicy hadden dit zelfde plan. Buiten een kusje om neukte hij me direct. Hij weet dat ik geen voorspel nodig heb om nat te worden. Daarna moest hij vrij snel weg. We vieren het vast nog eens intiemer. :P

Snel kennis gemaakt met P en Naat.
Daarna even moeite met de drukte maar M en Benno hebben mij vrij snel laten wennen. Ik mocht heerlijke pikken pijpen en werd geneukt. Buurman en nog meer lieten mij weer bizar squirten. Tussendoor kuste ik met Juicy maar die werd zo gebeukt dat we stopten met kussen. Zo raar bij de tandarts komen met paar missende voortanden. Gelikt door stel Roos en Mich was ook bijzonder lekker.

Vanaf dit moment is alles minder helder. Sandman en Sem neukten me Sem kwam bijna dus even lekker pijpen. R heeft me heel lang en heel lekker geneukt ik pijpte diverse mannen. Wat een power. Blacko nam zijn plekje over en ik mocht R nog pijpen. Geweldige pik. Heerlijk hoe ze mijn heupen ook naar zich toe trokken iets met erogene zone volgens mij bij mij. Blacko maakte er een geile bedoeling van en dwong me klaar te komen, en nog een keer,en nog een keer. R spoot zich leeg over mijn tieten. Naat kuste me. Niks lekkerders als de zachte lippen van een vrouw en de harde pik van een man. Man man en dan denk je dat het feestje af is....Nee hoor we gaan nog lange niet naar huis.

Sem liet zich heerlijk overhalen en deze cowgirl weet daar wel raad mee. Iedereen zat alleen beetje uitgeteld op de bank naar ons te kijken. Mijn knopje was om en ik ging heerlijk in mijn spel op.

Het liep al beetje leeg maar overal lagen zwepen. Roos moest oefenen en ik plaagde haar met een zweep vanaf de matras. Dat heb ik geweten. Ik ben blij met mijn hoge pijngrens.
Daarna nog tegen het wandrek en zelfs mijn tieten hebben hoge pijngrens :lol: heerlijke geile kusjes kreeg ik van Roos. Ik pijpte Blacko en nog een lekkere pik.

Voor mij ook bijna tijd om te gaan douchen maar ik had nog 10 minuten daar was nog die laatste lekkere pik. S kroop nog even voor maar die laatste mocht de dag afsluiten....denk je op dat moment.

Lekker douchen. Brave setje aan. Zit die Blacko me weer te stangen met dat grote apparaat van hem. En hop weer condoom om en staand word ik nog even langs mijn brave string geneukt. Ik voel 2 vingers en spring weg. Nee niet nog eens squirten. Ik ben net schoon.

Sorry dat er niet voor iedereen tijd was om persoonlijk te groeten maar iedereen bedankt weer voor dit geile feestje
Jasper Dereck
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2019 17:07
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Kwinkslag op maandag de 13e

Bericht door Jasper Dereck »

Geil verhaal Ellen!
Jammer dat ik er niet bij was. Had graag een rol gespeeld in dit lekkere spel!
Groetjes,
Jasper
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten