ORGY met 8 Bi Dames

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door Plumberjack »

Een week of 3 terug vertelde Naatje me , Paul wilt dat ik een kutje likt in de EC .
Heb jij een vrouw waar ik dat bij kan doen ?
Die heb ik wel ja , geef me maar een datum , dan ga ik die dame regelen .
Paar dagen later stuurde Naat , 13 mei dan kunnen wij .
Wij , dat zijn Naat en haar Meester Paul .
Ik heb van Paul , Naat al een paar keer mogen begeleiden in de Ec .
Ik stuurde juicy een berichtje , die wilde wel , ze zou even met buurman overleggen , maar zij kon wel
Ik dacht , voor de zekerheid vraag ik er nog een paar , Roos en Eva konden ook .
En toen ging het balletje rollen , ik kreeg een berichtje van Elke , wanneer is er weer een feestje , we missen de berghut
Laat ik er nog maar een paar vragen , Brenda , Heidie , Esther , mop ik had er 9
En vorige week had ik Sofie leren kennen , mooie vrouw heel onderdanig , en wilde wel eens keihard aangepakt worden door een stuk of 6 dames
Ze mochten alles met haar doen .
Dat komt mooi uit dacht ik . Ik zet Sofie vast aan het wandrek , dan mag ze kijken hoe Naatje haar eerste kutje likt , daarna mogen de dames los op sofie .
Jammer genoeg belde sofie een maandag morgen op , haar maandelijkse periode was eerder begonnen dan dat ze gedacht had
Ze baalde verschrikkelijk .
Dus ik moest mn scenario aanpassen
10 minuten voor 12 liep ik de cinema binnen, ik had aan patricia gevraagd 9 lockers vrij te houden .
Dat was maar goed ook , want ik liep naar binnen en alle mannen waren er al , en alle kluisjes waren al bezet .
Ik had de mannen verteld , dat het eerste uur voor de dames zou zijn .
Dat vinden ze allemaal super geil om te zien .
De enigste die er niet was , dat was de Neus .
Juicy was er Met Buurman , brenda en Kees , Roos en Mich , Elke en Marco en Eva
Om 12.20 kwam Naatje binnen met haar meester , naat in mooie zwarte lingerie
Zwarte kousen , garetel en cubloze zwarte bh , waar haar tieten mooi opliggen met haar grote lange tepels
Ze is een mooie vrouw met een sterk afgetraind lichaam .
Paul ging eerst met haar de meiden langs om even gedag te zeggen , bij juicy moest ze op haar knieen en het kutje vast likken .
Daarna bracht Paul hasr bij mij .
Ik nam haar mee naar het wandrek en zette haar vast met haar rug tegen de want , juicy ze is van jou zei ik tegen haar , juicy begon met haar te vrijen en haar te betasten , en aan Naat te horen vond ze haar bi ervaring geil .
Ik zei tegen de andere dames dat ze mee mochten doen , ze vielen aan op naat , of dat het een lekker stuk vlees was , ze werd overal betast , aan haar tepels gezogen , vingers op haar klit , vingers op haar kutje , Elke tongde haar minuten lang
En Naat kwam de eerste keer al klaar .
Na 10 minuten maakte ik haar los , en ze moest van mij languit op het bed gaan liggen , de dames mochten verder spelen met naat
Juicy zat al snel met haar kutje op haar gezicht , Brenda likte haar kutje samen met Roos en Elke nam haar borsten te pakken
Naat likte aan het kutje of ze nooit meer op wilde houden
Heb je wel een bi ervaring , vroeg ik Naatje 2 weken terug
Toen ik 14 was heb ik 1 x gekust met een meisje vertelde ze .
Dus was ze nu goed bezig
Ik gaf Roos wat glijmiddel , en zei fist haar maar
Roos ging gelijk aan de slag , en binnen een minuut zat haar hand in haar kutje
Jesus wat geil , jesus wat geil kreunde naat , niet te diep , maak een vuist zei ik tegen Roos en neuk haar voor in tegen haar G spot
Gillend kwam Naat klaar , juicy zat nog op haar gezicht met haar kutje , buurman kwam erbij , en liet juicy squirten over Naatje heen , kan het nog geiler
Inmiddels waren Elke en Eva al druk aan het neuken met de mannen , die zich al die tijd keurig hadden gedragen tijdens het spel van de dames
Nu was het hun beurt , wand de dames zijn ook allemaal gek op pik
Ik zette naat juicy , Rois en Brenda op hun knieen naast de douche
25 mannen liepen langs de dames om zich even te laten pijpen door de dames , Benno de Neus was nu ook binnen , en ik weet niet hoe hij het flikte , maar hij stond opeens vooraan bij Naatje
Na dat de dames alle pikken stijf gemaakt hadden , mochten ze voorover op het bed gaan staan , zodat de mannen ze konden neuken
Het werd een groot neukfestijn door de hele cinema heen , in de sling , op het grote bed , op het bed voor in de cinema
iedereen genoot volop .
Rond half 2 kwam Ellen er nog bij , ze was speciaal snel uit haar werk komen rijden , met ellen erbij is het altijd gezellig en geil, ze zat al snel boven op Sem en bereed hem als een Amazone
Ik had Roos beloofd , dat ze Sofie met de zweep mocht bewerken
En dominant mocht zijn naar haar
Maar Sofie was er niet , maar Naat vind het ook heerlijk om met de zweep te krijgen .
Dus naar de cinema daar lag Naat op het bed , eb werd door dicerse mannen goed geneukt
Ik nog even zei Blackco , ik help je zei ik
Naat pijpte mij , en ik nam haar in de houtgreep , had haar armen en benen vast ze kon geen kant meer op , met haar benen omhoog en haar kutje vol open voor blackco
Hij neukte haar eerst rustig met diepe halen , dan trok hij hem er even uit , om zn pik met zn hand razend snel door haar kutje en langs haar klit te halen , Naat gilde en squirte Blackco onder , daarna weer neuken nu hard , en dan blackco s behandeling weer en squirte , naat bleef klaar komen
Hij zette zn pik nog even tegen haar kontje , en duwde hem naar binnen
O , wat geil , ga door man , neuk me , alsjeblieft neuk me hard
Paul bracht Naat even later bij me in de grote ruimte , ik zette haar met haar rug tegen de wand , haar handen vastgebonden aan het wandrek .
Ik gaf Roos de zweep , eerst kuste ze Naat
Toen begin ze met de zweep haar borsten te bewerken , naat genoot , toen de rest van haar lichaam , het was voor Roos even wennen , maar na een paar aanwijzingen , ging het steeds beter , ik heb de tepelklemmen nog aan Roos gegeven , die heeft ze op haar tepels gezet en het kettinkje in haar mond
Maar vanmiddag waren ze te heftig voor haar , dus die hebben we verwijderd
Ik heb naat omgedraait en weer vast gezet , Roos begon haar rug en kont te bewerken
Brenda kwam erbij staan en die wilde het ook weleens proberen
Dus ze nam de zweep over van Roos
Ze had goed gekeken , en de eerste klappen , kwamen gelijk goed aan , en hier en daar begon haat huid wat tekens te vertonen , nadat Naat aangaf dat het genoeg was , gaf Roos aan dat ze aan het rek wilde , we hebben haar vastgezet met haar kont naar achteren , en toen wilde Naatje de zweep wel eens proberen
Ze is een hele sterke vrouw , maar met de zweep gaf ze maar hele softe klappen
Ze ontvangt liever zelf , zoals de meeste dames .
Brenda heeft Roos nog even gemept , en toen was het tijd voor de bukake .
3 meiden naast elkaar op de knieen , en 15 rukkende mannen er omheen
Deze keer heb ik mn zaad heerlijk over Roos gespoten van haar nek , droop het over haar geile tieten
Naat zat ernaast met haar mond open , en al zaad op haar gezicht , brenda kreeg aan de andere kant diverse ladingen over haar heen
Don Roberto , spoot met een grote brul zn Zaad bij Naat in haar mond
Hierna gingen de dames met elkaar de douche in , waar ze nog niet van elkaar af konden blijven
Rois was al bijna aangekleed , toen Blackco haar nog een keer tegen het bed neukte

Het was een super geile spontane middag , met allemaal leuke mensen

Naatje , ik hoop dat je eerste bi ervaring je bevallen is

Paul bedankt dat ik het weer mocht regelen voor Je mooie dame

Roos , Brenda , eva , juicy , elke ,Ellen , Mop , naat en alle mannen , bedankt voor de gezellige middag
Patricia bedankt voor de goede zorg , en het gebruik van de ruimtes

Gr. Jack
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door Benno »

Helaas lukt het me niet om er al om 12 uur vanaf het begin bij te zijn. Als ik binnenkom komt de vochtige warmte me al in de gang tegemoet. De algemene ruimte is barstensvol met dampende naakte lijven. Naat ligt op haar rug op bed en Juicy zit met haar sappige kutje op Naat's gezicht. Roos is bezig Naat's kutje te fisten. Voordat ik me uitkleed en mijn kleren in een tas doe (de lockers zijn al vol natuurlijk), kijk ik even in de darkroom, waar Elke al door een paar mannen geneukt wordt. Onder de mannen zie ik vele bekenden, teveel om op te noemen. Ik steek alvast 3 condooms bij me, maar weet nu al dat ik er meer nodig ga hebben.

Geil is het om te zien dat Buurman Juicy laat squirten boven het gezicht van Naat, die kreunend de spetters opvangt. Tegelijk roept ze: "Niet zo diep, niet zo diep!" tegen Roos die haar vuist naar binnen duwt. Als er even later 5 dames op een rijtje geknield zitten sta ik natuurlijk vooraan om lekker gepijpt te worden, maar er zijn zo gigantisch veel mannen dat iedereen maar een paar seconden per dame heeft. Als Jack even later Naatje gebogen over het matras zet heb ik als eerste mijn pik in haar kutje. Meteen op volle kracht van start.

Roos wenkt me vanaf het bed en ik ben er als de kippen bij om haar te komen neuken. Het is op dat moment bomvol op het matras, dus het is even zoeken naar een plekje en een positie. Als het paaltje bij het puntje komt wil het paaltje even niet meewerken, dus ik neem even een korte adempauze. Er zijn mannen genoeg om het stokje over te nemen. In de tussentijd ligt daar opeens Brenda zeer verleidelijk op de rand van het matras met haar benen wijd en haar kutje uitnodigend open. Daar weet ik wel raad mee en staand tegen de rand neuk ik haar hard. De meeste dames zijn vrijwel continu "bezet", in de zin van dat er een van de vele heren met hun bezig zijn. Met een schuin oog hou ik Juicy in de gaten, want ik wil niet weggaan zonder haar te hebben geneukt. Maar telkens als ik kijk is meestal Martijn met haar bezig. Wel zie ik nu dat Roos weer even vrij is. Ik ga voor een herkansing en neuk haar lekker intens.

Even later in de heterocinema tref ik Eva, die door een man geneukt wordt. Daarna mag ik. Eva ben ik al vaker tegen het lekkere lijf gelopen (of nou ja... lopen... de ontmoetingen waren vooral horizontaal) en dat was altijd aangenaam. Dat is het nu ook. Ook Mop is binnengekomen met haar vriend. Ze hebben extreem weinig tijd en die besteden ze (helaas!) alleen aan elkaar. Het is wel geil om ze bezig te zien, maar het was nog lekkerder geweest om Mop zelf even aan te mogen pakken.

Wie ook later binnenkomt is Ellen. Ze is echter al gauw lekker aan het meedoen op het grote matras, nadat ze eerst even een onderonsje heeft gehad met Rick. Als ik haar neuk, zegt ze:"Dat is lang geleden". En dat is het ook. Meer dan een half jaar geleden schat ik. Het voelt wel vertrouwd lekker met Ellen.Even later zie ik hoe Elke Ricardo aan het pijpen is. Ze staat voorover gebogen en ik kan vrij makkelijk achter haar gaan staan om haar te neuken terwijl ze Ricardo verder pijpt. Marco neemt haar even later mee naar de sling en daar neuk ik haar nog even verder.

Terug bij het grote bed zie ik eindelijk mijn kans schoon bij Juicy (Martijn laat haar even met rust pfff). Ik neuk haar eerst op z'n hondjes. Daarna legt Buurman haar op haar rug zodat ze hem over de rand van het matras kan pijpen. Ik neuk haar heerlijk in die houding. Juicy houdt het even niet vol om zo over de rand te hangen. Haar hoofd wordt ondersteund terwijl ik me brullend naar een hoogtepunt neuk.

Ja, ik weet het een kort verslag over een kort bezoek aan een fantastisch feestje wat natuurlijk veel langer duurde. Ik had een erg drukke dag en ben maar krap anderhalf uur geweest. Toch heb ik in die periode met 7 heerlijke vrouwen mogen spelen. Niet een doorsnee EC bezoek. Dank aan Plumberjack voor de perfecte organisatie. En dank aan alle prachtige dames en gezellige heren. Het was een feestje om later over aan je kleinkinderen te vertellen... of misschien beter maar niet.
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door xsjuicyxs »

Maandagmorgen, iets tegen 12 uur, komen Buurman en ik tegelijk met Plumberjack de cinema binnen. Rond het grote matras is het al 'gezellig' druk en ik zie gelijk Kees en Brenda en nog wat bekenden staan. Onze kleren zijn snel uit. Buurman is wat ongeduldig en wil eigenlijk wel een opwarmertje. Maar we hebben alle tijd, dus we gaan lekker zitten en kletsen wat.

Al snel komen Elke met Marco en Roos met Mich binnen. Nog iets later volgen dan ook Eva en Naatje. Ik ben heel nieuwsgierig naar Naatje en Plumberjack herhaalt nog maar even dat het haar eerste bi-ervaring zal zijn. Eigenlijk weet ik nu al dat dat er één is om nooit meer te vergeten. Buurman duikt even met zijn lekkere tong tussen mijn benen en likt kort mijn kutje. Oke, eerlijk is eerlijk, het is erg lekker en zeker wanneer Elke gaat liggen op het matras voor mij en met zichzelf begint te spelen. Maar ik laat Buurman toch maar weer even stoppen want Naatje wordt aan de dames voorgesteld.

Ze zoent ter kennismaking met Elke, Brenda en Roos en komt dan voor mij staan. Ik voel hoe ze mij zacht en teder zoent. Paul laat haar door haar knieën zakken en zegt: 'ga dat kutje maar eens likken'. Naatje doet wat haar opgedragen wordt en ik voel hoe haar tong net zo zacht en teder mijn andere lippen raken. Met iets meer kracht duwt ze haar tong over mijn klitje en het is net alsof ze dat al veel vaker heeft gedaan.

Na deze korte kennismaking maakt Naatje het rondje af en zet Plumberjack haar vast aan het rek. Nu mogen wij dames haar helemaal gek maken. Ik ga voor haar staan en ze geeft zich helemaal over, heel mooi om te zien. Ik zoen haar, want dat beviel mij wel. Het zoenen is zo intens dat het mij erg heet maakt en ik duw mijn borsten tegen die van haar aan. Ik vrij tegen haar aan en zak wat door mijn knieën om even haar tepels te likken. Dan komen ook Elke, Brenda en Roos erbij. Elke zoent heel geil en uitgebreid met Naatje terwijl Brenda en Roos haar hele lichaam strelen en kussen. Zo af en toe voel ik Brenda haar hand over mij heen gaan en Roos en ik zoenen even.

Dan maakt Plumberjack Naatje los en laat haar op het matras liggen. Ik kruip ernaast en begin haar opnieuw te zoenen. Ik zak langs haar nek al zoenend naar haar borsten als ook de andere dames op het matras gekomen zijn. Plumberjack helpt mij vervolgens met het voorbinden van een grote zwarte dildo. Ook Buurman en nog wat andere mannenhanden moeten er aan te pas komen om hem goed stevig om te krijgen. Naatje ligt met haar benen wijd te genieten en ik heb zin om deze dildo in haar geile open kut te stoten, iets dat ik nog nooit eerder heb gedaan. Ik ga tussen haar benen zitten en zet de dildo tegen haar kutje aan. Het is even wennen, maar dan voel ik hoe de dildo haar kutje in glijdt. Ik duw mijn onderlichaam naar voren en aan Naatje haar reactie te horen voelt dat goed. Dat spoort mij aan om met meer kracht te stoten.

Plumberjack zet Naatje op handen en knieën zodat ik haar doggystyle kan neuken met de dildo. Ik ga achter haar zitten, houd mij stevig vast aan haar lekker kontje en stoot opnieuw. De andere dames verwennen haar en er wordt gezoend en gelikt om mij heen. Na mij mag Naatje zelf de voorbinddildo omdoen en ons één voor één neuken. Het is enorm geil en we spelen zo een tijdje met elkaar, neukend, likkend, vingerend, perfect ook hoe de mannen ons dit spel laten beleven met elkaar.

Het gaat er steeds heter en natter aan toe en niet veel later ligt Naatje op haar rug te kreunen terwijl Roos haar hand ver in haar kutje duwt. Ze maakt een vuist en squirt stevig het geile vocht uit Naatje haar kut. Naatje kreunt het uit en Buurman en Plumberjack opperen dat ik maar met mijn kutje op haar moet gaan zitten om het geluid wat te dempen. Ik duw mijn juicy pussy op haar mondje wanneer ik zie dat ook Benno is binnengekomen. Naatje doet haar best om te likken en te kreunen tegelijk. 'Niet te diep, niet te hard' schreeuwt ze, maar wanneer Roos haar op het juiste plekje fist schreeuwt ze het opnieuw uit van genot. Buurman vindt dat ze te weinig likt en heeft een ander plan. Hij duwt zijn vingers mijn kutje in en laat mij flink spuiten vlak boven Naatje haar hoofd. De geile sappen spatten over haar gezicht en mondje.

Het wordt inmiddels tijd voor meer actie. Wij dames zijn ontzettend heet, nat en geil en willen meer. Plumberjack zet ons op een rijtje, Naatje, ik, Roos en Brenda en steeds verschijnen er pikken voor ons die we een aantal seconden pijpen. Het is een hele rij en de mannen moeten steeds met tegenzin hun plekje afstaan aan de volgende. Ik richt mij halverwege even op mijn lekkere Buurman voor een wat exclusievere behandeling i.p.v. die paar seconden.
Wanneer de meeste mannen even lekker gepijpt zijn bukken wij dames over het matras het wordt er al gauw stevig geneukt. Ikzelf ben een beetje de volgorde kwijt op dat moment, maar dan voel ik de pik van Martijn lekker in mij stoten. Snel erna heb ik ook een pik in mijn mond en is het neukfestijn officieel losgebarsten.

De stellen verplaatsen zich wat meer over de verschillende ruimtes als ook Buurman en ik even een rondje gaan lopen. Sexylexy haalt een bekertje water, heel attent en op het juiste moment! In de gaycinema treffen we Ellen en Rick, die even een momentje voor hunzelf willen. We spieken even in de hetero cinema en zien daar tot onze verrassing hoe mop flink door haar vriend geneukt wordt. We kijken even toe als Buurman mij over een stoel buigt en ook begint te neuken. Heerlijk.

We vervolgens onze tour en komen nadat we even bij Naatje in de sling hebben gekeken uiteindelijk weer bij het grote matras waar we gewoon weer verder gaan waar we even terug gebleven waren. Martijn neukt mij flink en wisselt af met Blackco, Dave en anderen. Ook sexylexy neukt me heerlijk en later kruip ik op Sem zijn geile pik. Ik zit bovenop hem en we zoenen, een heel lekker standje zo. Zo nu en dan klinkt er hard gekreun uit een andere ruimte wat me nog meer opgeilt. Iedereen geniet!
Dan is Benno daar ineens. Hij maakt van gelegenheid gebruik om mij lekker te neuken terwijl ik met mijn hoofd over de rand hang en Buurman met zijn pik mijn mondje neukt. Dit houd ik niet lang vol, mijn hoofd stoot tegen de rand en dus schuiven de mannen mij iets omlaag. Benno neukt in een lekker tempo door en ik merk dat hij steeds intenser gaat stoten. Ik vinger mijn klitje en voel hoe Benno met nog een paar harde stoten overheerlijk klaarkomt.

Het is wel een hete bedoening zo en ik ben toe aan wat tijd met mijn eigen Buurman. We nemen het er even van in een lege gay cinema. Buurman legt mij op mijn rug en laat zijn overheerlijk tong over mijn dikke klitje gaan. Ik ben even helemaal ontspannen en geniet ervan hoe Buurman mij gek likt. Tussendoor is er niet veel voor nodig om mij steeds lekker te laten spuiten, bloedgeil en glibberig nat. Eindelijk voel ik dan Buurman zijn geile pik mijn kutje inglijden. Hij neukt mij en ik voel me heerlijk met enkel twee toeschouwers in een 'koele' cinema. Nu kan ik mij zo goed ontspannen dat ik heerlijk klaarkom waarna ook Buurman al zijn geilheid van de 1,5u ervoor over mij heen spuit.

We ontspannen in de cruising ruimte, voldaan en relaxt. Voor ons op het matras neukt Ellen Sem. Alle ogen zijn op haar gericht, maar ze geniet en gaat helemaal los. Prachtig en geil!

Nog even douchen met Roos en Brenda. Brenda en ik soppen elkaar in en glijden met onze lichamen tegen elkaar aan. En zo komt er een eind aan een heel geil begin van de week. Wat een ervaring en wat een geil plezier. Bedankt iedereen voor dit genot.
geile naat
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 mar 2019 12:25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door geile naat »

Wat heb je het heerlijk geil beschreven juicy. Zo heerlijk geil was het ook. Bedankt. Ik heb genoten van jou en alle anderen
Xx naatje
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door Benno »

HIER OOK NOG EVEN HET VERSLAG VAN NAATJE

Het is maandagochtend en als iedereen eindelijk de deur uit is begin ik mijn voorbereiding. De instructie is helder, dus even later ga ik de deur uit met mijn zwarte kousen, jarretel en cuploze zwarte bh. Ik draag alleen mijn lange jas erover en stap in de auto. Heerlijke opwinding bouwt zich op als ik mijn meester ga ophalen. Hij stapt in en checkt even of ik er al klaar voor ben. Dat zit wel goed ik ben al lekker nat.

Als we bijna bij Amersfoort zijn stoppen we even zodat ik naar het toilet kan en in de EC meteen klaar ben voor de actie.
Terug bij de auto doet Paul mijn jas open en zet me tegen de auto en zijn vingers glijden bij me naar binnen. Ik kreun diep en wil meer maar we moeten verder in de EC is er meer, veel meer.....

Als we binnenkomen is het al megadruk. Ik laat mijn jas van me afglijden en ben meteen klaar voor de actie. Op het bed zie ik al een prachtige geile vrouw liggen en wil er al bij kruipen maar van paul moet ik eerst langs de andere vrouwen. Ik streel en zoen ze en kom dan bij juicy, ik zoen haar teder maar vol overgave als Paul mij op mijn knieën zet en ik haar moet likken.
Daar is geen moeten aan, ik wil het. Ze is prachtig en geil, ik pak haar benen en lik haar, mijn eerste kutje.
Dan begroet ik de dame op het bed (Elke ?) we zoenen heerlijk en ik wil er weer bijkruipen maar wordt vastgezet aan het rek. De vrouwen staan om me heen, en de mannen kijken toe, supergeil, ik geef me over. Overal voel ik handen en we zoenen, teder maar gretig en vol overgave. Mijn borsten en clit worden gelikt en de eerste vingers glijden naar binnen en het duurt niet lang voor ik voor de eerste keer deze middag klaarkom. Mmmmm
Jack maakt me los en ik moet op het bed liggen en ik vrij verder met de vrouwen, een geil idee dat het ondertussen vol staat met mannen om ons heen. Ik zie juicy boven me staan als ze geholpen wordt met de geile zwarte dildo en ik sidder van opwinding bij het idee.
Als ik even later op handen en knieën zit wordt ik door juicy geneukt terwijl ik op kijk en de mannen zie staan en vrouwenhanden over mijn lijf voel kom ik alweer klaar. Dan mag ik; Jack en black(co) helpen me met de dildo waarvan een deel in mij zit en als juicy voor me zit schuif ik de dildo bij haar naar binnen. WoW dit is echt supergeil, ik pak haar heerlijke heupen en stoot in haar. Door het deel in mij en doordat Jack hem moet vasthouden stimuleert het ook mijn eigen clit en ik stoot nog even wat gretiger door, pak juicy’s haar en voel een orgasme aankomen. Wat een heerlijke geile ervaring. Ik mag weer gaan liggen maar krijg nog geen rust als juicy me kust en ik voel dat roos me gaat fisten. Het is heerlijk geil maar net te diep, als roos Iets minder diep gaat en op aanwijzing van Jack haar hand tot een vuist balt roep ik oooo ja dit is geil wat door het aanwezige publiek wel gewaardeerd wordt.
Jack vindt het genoeg en de mannen mogen mee gaan doen.
We gaan op onze knieën en de mannen mogen langs komen voor een klein opwarmertje.
En ondanks dat de brullende leeuw benno de vrouwenvoorstelling heeft gemist krijgt hij het voor elkaar dat hij toch de eerste pik is die ik zuig

Na de opwarm ronde mogen de mannen los, ik buk voorover en voel al snel de eerste pik naar binnengaan, ongelofelijk maar waar in de drukte is het benno weer gelukt. Na benno volgen er meer, ik weet niet hoeveel, neem ik even een kleine pauze en neem Paul mee naar de cinema. Daar is het een stuk koeler. We zoenen lekker en ik zie de heerlijke spierbonk Frank achter me zitten, hij blijkt mij net al geneukt te hebben maar ik vind het heerlijk hem te zien. Ik wenk hem mee te gaan naar de darkroom en ga in de sling. Frank neukt me heerlijk en Jack en blackco en riccardo ook zo’n heerlijk verschijning. Het is heerlijk en ik krijg heel attent van sexylexy wat water.
Dan moet ik mee naar de grote ruimte. Ik wordt vastgezet en roos mag de zweep hanteren. Het is haar eerste keer en ze start veel te lief. ik fluister in haar oor wat aanwijzingen die ze heerlijk opvolgt. De uiteinden van de zweep zwiepen iets teveel door dus deze week maar even geen sauna. Jack sluit af en ik sidder, zo heerlijk. Dan draaien we de rollen om, roos aan het rek en Brenda en ik met de zweep. Ik bouw het rustig op en sluit af door mijn naakte lijf tegen haar aan te zetten en streel en zoen haar. Als ik op mijn knieën ga en haar lik glijden mijn vingers naar binnen. Als mijn hand zich in haar stoot voel ik haar knijpkut en het orgasme aankomen. Ze squirt heerlijk over mijn hand. Ik neem Paul weer even mee naar de cinema daar is het iets koeler, als ik even met Paul zoen zie ik riccardo. Ik wenk hem naar het bed in de cinema. Hij komt dichterbij en ik pijp hem even. Dan zeg ik dat hij zijn condoom om moet doen en buig ik voorover. Hij neukt me stevig en heerlijk. Inmiddels zijn er meer mannen bijgekomen en ik ga liggen op het bed als er een grote kerel tussen mijn benen staat en me neukt. Als ik zijn tepels pak reageert hij alsof hij door een wesp wordt gestoken. Ik moet er om lachen en plaag hem nog wat. Waardoor hij me met kracht vasthoud. Dan hoor ik jack naast mijn hoofd en ik neem zijn pik in mijn mond en pijp hem terwijl blackco tussen mijn benen staat en mijn benen omhoog doet voel ik het koude glijmiddel tussen mijn benen en als hij me eerst stevig neukt in mijn kut zet hij hem daarna tegen mijn kont en duwt hem voorzichtig naar binnen, rustaaagh zeg ik maar als hij eenmaal zit.... zo geil..neukt hij me stevig, ik pijp Jack en ze hebben me samen in de houdgreep, ik heb even niks in te brengen , ga door ga door... heerlijk

Dan is het tijd voor de afsluiter en mogen de mannen hun zaad over ons heen spuiten. Dan staat de grote sterke kerel met de gevoelige tepels weer voor me en als ik zijn tepel weer pak stel ik zijn orgasme weer even uit hahaha
Als laatste staat blackco met zijn goddelijke lijf voor me. Als hij klaar komt neem ik zijn pik in mijn mond en zuig de laatste restjes eruit. Hij brult het uit en gaat letterlijk om. Heerlijk.
Na een afsluitende douche is het tijd om te gaan.
Lieve vrouwen, heerlijke mannen bedankt voor een bijzondere geile middag.
Kees.Brenda.072
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2018 23:41
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door Kees.Brenda.072 »

Was een heerlijke dag. Iedereen bedankt voor de sfeer en organisatie. Leuk om de verslagen te lezen.

greetz Kees & X Brenda
Dave is oke
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door Dave is oke »

Hey EC vrienden,

Leuk om de verslagen van jullie in het weekend te lezen,
Zeker als je erbij bent geweest.....

De volgende keer schrijf ik ook weer een verslag, momenteel zowel prive als met het werk erg druk omdat ik 3 weken uit de running ben geweest zoals jullie weten.

Plumberjack het was weer perfecto geregeld, altijd top de nieuwe senarios die je bedenkt. Het kijken naar Naatje die verwend werdt is zeker zo geil als je zelf meedoet.

Heb kort genoten van Eva, ze moest eerder weg om een privé reden. Juicy, heb weer genoten van je op het matras, zoals altijd. Brenda met jouw kennis gemaakt, je was ook heerlijk geil op het matras en even later geil op je mooie borsten klaargekomen.

Naatje, ook met jouw vandaag voor het eerst kennis gemaakt. Je hebt me 2x gepijpt zeg je eerlijk, wat een passie heb je, waren momenten om niet te vergeten.

Wil de vaste EC vrienden bedanken voor jullie belangstelling, waardeer het zeker....

Ga Julie zien bij het volgende feestje.

Goed weekend......

Groeten,

Dave
felicenavidad
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mar 2019 18:55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: ORGY met 8 Bi Dames

Bericht door felicenavidad »

Was idd echt top, wat een feest, juist ook om die dames eerst zo met elkaar bezig te zien. Volgende keer maak ik uitgebreid verslag (te druk met werk).

felice
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten