DRIE BLONDE TOPPERS

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door Benno »

Plumberjack had contact gelegd met een leuk nieuw jong stel: Erwin en Jennifer. Vandaag zouden ze naar EC komen en om de feestvreugde te verhogen zou Naatje ook komen. In de Kik-groep zei Juicy vanochtend tegen Leukstebuurman: "zullen we gaan partycrashen? ". Buurman moest eerst werken, maar je weet nooit. Al met al genoeg reden to get my ass over to EC.

Om half 2 kom ik binnen. Er zijn al een aantal mannen (Jack, Sem, Martijn, Rick, Nick, Jurgen en Ferry), maar iedereen is nog aangekleed. Terwijl we bezig zijn ons uit te kleden komen Paul en geile, blonde Naat binnen. Op de gang krijgt ze al een eerste vinger-beurt. We kunnen haar horen voor we haar zien. Naat is al in vol ornaat (dat wil zeggen: in lingerie) en dus meteen klaar om te beginnen. Het duurt dan ook niet lang of ze wordt betast en gevingerd en gezoend. O.a. door mij. De andere dames laten nog even op zich wachten, dus Naat krijgt de aandacht van alle mannen over zich heen. Binnen de kortste keren ligt ze op het grote matras en wordt ze geneukt. Ik ben niet de eerste, maar de tweede of derde die haar neukt. En als ze even later bovenop een man gaat zitten, ben ik de eerste die zich vrijwillig aanmeldt voor een DP. Jack smeert haar kontje in met glijmiddel en ik kruip erachter. Na wat gestuntel (een DP is echt niet zo makkelijk als het lijkt), glijdt ik naar binnen. Naat is er dol op en laat zich goed horen. Ik ga er vol voor en neuk haar hard in haar holletje. Totdat ik volkomen buiten adem moet pauzeren. Teveel gewerkt de laatste tijd en te weinig geneukt, waardoor mijn conditie wat minder is. Gelukkig zijn er meer dan genoeg mannen om het stokje over te nemen.

Dan komen Erwin en Jennifer binnen. Jennifer is geblinddoekt en moet begeleid worden tussen alle naakte lijven. Onder haar jas heeft ze een mooi strak pakje aan waarin haar prachtige slanke lijf fantastisch omhuld wordt. Maar het pakje is al snel uit en vele handen gaan over haar lichaam. Ze heeft heerlijke borsten, lange benen en halflang blond haar. Plumberjack vraagt haar zich voor te stellen en te vertellen wat ze komt doen. "Ik ben Jennifer", zegt ze, "ik kom om goed uitgewoond te worden en veel zaad te krijgen". Jack zet haar op haar knieën om haar te laten kennismaken met de vele pikken die ze vandaag te verwerken zal krijgen. Ze pijpt er lustig op los en ook Naat komt haar even betasten. Als het tijd is om te gaan neuken, wil Jennifer meteen naar de sling, want dat is favoriet bij haar. Ik help mee haar erin te leggen en sta dan - hoe verrassend - vooraan om haar als eerste te neuken, na eerst even ter kennismaking kort haar kutje te likken. Haar lekkere lijf ligt wellustig voor me in de sling en ze geniet ervan om geneukt te worden. Dit is waar ze voor komt. Er zijn genoeg mannen om haar te geven wat ze wil. Dus ik sta mijn plek af aan de volgende in de rij.

In de heterocinema wordt Naat op de rand van het matras geneukt door Sem. Ze ligt op haar rug, terwijl hij haar kontje neukt. Dat lijkt me ook erg lekker. Even later krijg ik de kans om het ook uit te proberen. Naatje kirt van plezier. Op dat moment komen Juicy en Buurman binnen. Wat een heerlijke verassing. Terwijl zij zich uitkleden, ga ik nog eens kijken bij Jennifer in de sling. Die heeft inmiddels haar blinddoek af, waardoor we haar prachtige ogen ook kunnen zien. Alle reden om haar nog eens te neuken en haar daarbij in de ogen te kunnen kijken.

Daarna ga ik kijken bij Buurman en Juicy die op de eerste rij van de heterocinema zitten. Als ze zich verplaatsen naar het bed, zegt Buurman: "Zo, nu ga ik eerst een half uur met haar bezig". Ik denk dat hij een grapje maakt, maar hij gaat er echt vol voor. Hij beft en vingert, laat Juicy squirten en neukt haar afwisselend. Ik sta er met een stijve pik naar te kijken, hopende dat ik zo mee mag doen, maar Buurman weet van geen ophouden. Ik ga even rondkijken en neuk samen met Jack Naat nog een keer in de bijna lege algemene ruimte. Als ik terugkom is Buurman nog steeds bezig met Juicy.

Uiteindelijk voegen ze zich bij het gezelschap in de darkroom, net op het moment dat ik daar Jennifer weer eens aan het neuken ben. Buurman maakt Juicy vast aan het kruis en ze wordt door diverse mannen geneukt. Elke keer als ik wil, staan er anderen in de rij en ik wil niet voorkruipen. Erwin is ook wel geïnteresseerd in Juicy en hij gaat haar neuken. Jennifer wil dat ook graag zien. Dus verplaatsen Juicy en Erwin zich richting de sling, waar Juicy zich over Jennifer heen buigt, terwijl ze van achteren wordt genomen door Erwin. Ik ben Jennifer aan het neuken en Juicy helpt een handje door Jennifer's clitje te vingeren. Fijne samenwerking Juicy.

Even later op het grote matras is Buurman Juicy weer aan het likken. Ik ga naast haar zitten en ze pakt me bij mijn pik en zuigt erop. Dan zegt Buurman dat ze op haar knieen moet gaan zitten met haar kontje in mijn richting. Terwijl ze hem pijpt neuk ik de mooie blonde Juicy in haar overheerlijke, sappige kutje en hou me daarbij vast aan haar bevallige kontje. Met flinke stoten neuk ik mezelf naar een brullend orgasme.
Als ik gedoucht ben en wil vertrekken, zijn Naat en Erwin en Jennifer ook bezig weg te gaan. Juicy is Buurman op het bed aan het berijden als een volleerde cowgirl. Ik zeg iedereen gedag en vertrek volledig voldaan met een glimlach op mijn gezicht.
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door Plumberjack »

Ik kreeg 3 weken geleden een vraag van stelrond30 of ik een gangbang wilde regelen voor jennifer
Mooie blonde jonge dame van 33 jaar ze wilde eens goed doorgeneukt worden , het liefst in de sling
Als het ging wilde ze ook haar eerste dp , ze woonde niet zo ver bij mij vandaan .
Ik kocht voor haar een buttplug , en legde die bij een pompstation in haar woonplaats .
7 uur haalde ze hem op , en 10 minuten later kreeg ik fotos dat ze hem had , ze kuste hem als een trofee
Savonds fotos , toen zat de plug al in haar kontje , ze moest hem regelmatig dragen , om vast te wennen aan de DP
5 juni om 14 uur liepen ze de EC in , ik had kluisjes geregeld , dus kleding erin , even naar het toilet
En daar stond ze , op hoge hakken , en verder niets aan
Ik denk bijna 180 lang , slank , blond haar , mooie kont door het paard rijden , en 2 super mooie tieten
Een mooi gezichtje , met een grote glimlach
Erwin haar man , moest in de buurt blijven , en hield haar handje vast
Naatje wist dat er een dame zou komen , en vroeg of ze er bij kon zijn
Prima zei ik , ze was er al om half 2 samen met Paul , en had al heel snel een paar pikken te pakken
Martijn liet haar al spuiten , en daarna werd ze hard geneukt door de mannen .
Ze wist dat jennifer kwam , en dat die veel mannen wilde , dus snel op het bed , en de eerste dp voor haar .
De rest staat in het verslag van Benno tot hij wegging .
Toen Benno wegging zat jennifer biven op jurgen op het grote bed
Ze wilde 2 pikken in haar kutje tegelijk , haar man Erwin kroop achter haar en duwde zijn pik naar binnen over die van Jurgen
Ze kreunde en steunde , ze was gevuld , en Erwin neukte haar klaar
Buurman lag ernaast met juicy boven op hem
Daar na was het tijd voor de bukake , ik zette haar op haar knieen bij de douche
Automatisch ging haar hoofd achterover mond open en tong eruit
Ze wilde het zaad , en het liefst veel
Zeker 8 man spoten hun zaad op het gezicht van deze mooie dame , en in haar mond , wat er naast zat droop naar beneden , en liep over haar borsten
Toen iedereen klaar was , had ze een flinke mond vol , en slikte ze het met plezier weg
Jesus wat zag ze er geil uit zo onder het sperma
Daarna gingen ze douchen
Ze komen zeker nog eens terug , en , ze heeft nog een leuke vriendin die ook gek is op zaad .

Erwin en Jennifer bedankt , ik vond het leuk het te regelen voor jullie
Paul en Naatje , buurman en juicy
Fijn en geil dat jullie erbij waren

Gr. Jack
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 08 jun 2019 07:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frinz
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 jun 2014 09:58
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door Frinz »

Wat een geweldig verhaal jongens!
Ik moet echt wat vaker naar Amersfoort komen.
Het is iets verder, dus Jack: Hou me op de hoogte en ik doe mijn best :D

Groeten en tot gauw allemaal,

Frinz
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door Benno »

Dank voor de aanvulling, Jack.
Ben benieuwd naar het verslag van Jennifer :D
Stelrond30
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2016 15:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door Stelrond30 »

Afgelopen woensdag had mijn man als verrassing voor mij een geile gangbang gepland. Aangezien ik dol ben op zaad en veel pikken verheugde ik me hier al erg op. Vooraf was er door Plumberjack een buttplug voor mij afgeleverd, waarmee ik vast lekker mijn kontje kon oprekken voor een dp.

Geblinddoekt en wel werd ik woensdagmiddag de cinema binnen geleid en behulpzaam uit mijn kleding geholpen. Direct voelde ik al stijve pikken om me heen en overal handen die aan me zaten. Nog een beetje gedesoriënteerd mocht ik op mijn knieën gaan zitten voor een eerste kennismaking met die heerlijke pikken. Eén voor één nam ik ze in mijn mond.

Vervolgens mocht ik naar de sling en eenmaal in de sling geholpen werd ik heerlijk door de ene na de andere man genomen. Ze stonden al in de rij en wisselden elkaar steeds af. Mijn kutje droop van het vocht.

Na een kleine pauze was ik toch wel nieuwsgierig geworden naar de mannen en mocht mijn blinddoek af. Blij verrast door het aantal mannen en de heerlijke pikken, begaf ik me nogmaals naar de sling toe. Inmiddels waren Juicy en buurman ook aangeschoven en zag ik hoe zij, vastgebonden, door meerdere mannen werd genomen. Ook Erwin vond Juicy wel erg lekker en terwijl hij haar lekker van achteren nam, hing ze lekker over mij heen in de sling en vingerde ze mij klaar, terwijl ik ondertussen nogmaals heerlijk genomen werd.

Doordat Erwin iets te wild met mijn kontje was omgegaan de week vooraf aan de gangbang, besloten we, nadat ik bovenop één van de mannen was gekropen, een dp in mijn kutje te doen. Dit was even een gedoe, maar toen ze er beiden in zaten, kreunde ik van genot. Wat heerlijk intens was dit! Nadat ook Erwin tot een hoogtepunt was gekomen en mijn kutje lekker vol zaad had gespoten tegen die andere lekkere pik aan, wilde ik nog veel meer zaad. Daar was ik tenslotte voor gekomen!

Zittend op mijn knieën verzamelden zich steeds meer mannen om mij heen. Mijn mondje werd keer op keer volgespoten met zaad. Zoveel zaad dat het van mijn gezicht af heerlijk over mijn borsten droop. Zoveel zaad tegelijkertijd had ik nog nooit gehad. Bedankt mannen, ik voelde mij geil en heerlijk slutty!

Helaas was het na dit hoogtepunt voor de meeste mannen tijd om weer huiswaarts te keren. Na een douche en nog een gezellig gesprek vertrokken wij ook weer huiswaarts.
Met een gevoelig kutje heb ik nog heerlijk een paar dagen na kunnen genieten van deze geile gangbang, welke zeker niet de laatste zal worden in de EC!
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door arnhemse teaser »

Het was een top middag.

Bij naatje lag ik heerlijk onderop terwijl ze dp kreeg ze kreunde heerlijk in mijn oor en we tongden elkaar stevig. Als afsluiter ook voor mij een heerlijk analride zeg maar
Jennifer lag heerlijk in de sling en meermalen mogen nemen en genieten. Leuk stel, heerlijkeborsten. Haar al neukend nog opgetild in de sling zodat ze kon kijken hoe haar mannetje juicy nam.
Juicy deze keer alleen naar je gekeken, ook heerlijk.
Een heerlijke middag
Plumberjack en dames dank
Gr Sem
Gebruikersavatar
Paulmetser
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2019 11:27
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: DRIE BLONDE TOPPERS

Bericht door Paulmetser »

Wat een geweldig geil verhaal! Zo af en toe ben ik in de buurt (nu di & do) en hopelijk
een keer als er nog een keer een of meerdere toppers zijn!

Groeten, Paul
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten