Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Beste heren,

Vandaag onwijs genoten van de aanwezige heren. In de sling...op matras..staand..GEIL!!!
Heerlijk geneukt...lekker gekomen...jullie horen en zien komen. Goed sfeertje. Bedankt!
Verslagen/reactie zoals jullie weten lees ik met heel veel plezier en reageer altijd. Benno..Hete donder en Peter in ieder geval gezien en gevoeld...zo lekker!! De rest weet ik niet van naam.

X Sanne
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Bericht door bi44 »

Mijn verslag van een geweldige, geile ochtend:
Iets voor elf uur liep ik naar de cinema. Een krap scherma vandaag, uiterlijk 12 uur moet ik echt weg, maar ik had wat berichtjes uitgewisseld met Sanne en Kevin en ik had erg veel zin om dit stel (stelletjealtijdgeil) te ontmoeten. In het halletje voor de shop staat een stel. Het zal toch niet...., ik vraag of ze Sanne en Kevin zijn en dat bevestigen ze. Wat een leuk stel! Een hele sexy, jonge wulpse vrouw met rood lang haar en een iets oudere vlotte kerel. Een girl next door, maar wel zo een waar je elke keer dat je haar ziet over fantaseert. Ik stel me voor (Peter) en we kletsen wat. Opwinding in heel mijn lichaam, de berichtjes van tevoren hebben weinig te raden (en te wensen) over gelaten: Sanne wil geneukt worden, veel en vaak en stevig. De gedachte dat we dat zo gaan doen maakt me erg geil.
Het lijkt alsof we alledrie wat gespannen zijn. De deur gaat open en Sanne en Kevin gaan als eerste de cinema in, gevolgd door mij en nog drie (?) mannen. Het is érg donker bij de lockers en we grappen wat, ik zoek nog een lichtschakelaar, maar daardoor floepen tl balken aan, weinig romantisch. Dan maar donker...
Ze gaan even in de heterocinema zitten, maar daar draait niet echt een leuke film en het is er weer erg licht dus ze gaan op de bank bij de matras zitten. Ze beginnen wat te voelen en te zoenen en Kevin doet Sanne haar bh uit. Ondertussen komen er nog 2 (?) mannen binnen. Eén lange, knappe man met een verzorgde baard (maar daar over later meer...). Na enige tijd vraag ik of ik Sanne mag betasten en dat mag zeker, ik streel haar over haar prachtige borsten en welgevormde lichaam en ik lik haar tepels. Kevin en Sanne zoenen hevig en ook de man met het baardje betast Sanne. Kevin brengt de hand van Sanne naar mijn stijve pik en ze begint me af heerlijk af te trekken. Na een tijdje pak ik een condoom en ga ik voor haar staan. Gretig neemt ze mijn lul in haar mond en begint me heerlijk te pijpen. De man met de baard doet ook volop mee en het is een heerlijke kluwen van vier wellustige lichamen. De andere mannen kijken een beetje toe maar nemen niet echt deel aan het spel, het is ook wat krap zo op de bank. De man met het baardje en Sanne zoenen en ze fluisteren wat, ik vang: 'zou hij het erg vinden?' op, kan het niet helemaal plaatsen, maar ineens pijpen ze me samen en nemen Sanne en de man met het baardje omwisselend mijn lul in hun mond en zoenen, likken en pijpen, hmm, dat had ik niet verwacht, maar het is een hele geile ervaring en smaakt naar meer! Het lijkt me leuk om de rollen om te draaien en de man samen met Sanne te pijpen, maar daar komt het helaas niet meer van (misschien een volgende keer?). Sanne gaat op Kevin zitten en ze neuken stevig en gepassioneerd. Ik vraag of ik ik Sanne mag neuken en Kevin vraagt haar tegen het bed aan te gaan staan en zo neuk ik haar stevig voor de eerste keer. Ze heeft een heerlijk strak knijpkutje en ik moet al uitkijken dat ik niet te snel kom. Het neuken gaat verder en Kevin, de man met de baard en ik neuken haar op haar rug, op haar knieën en staand, ondertussen pijpt ze de anderen en/of trekt ze af. Wat een heerlijke, geile, aantrekkelijke vrouw die weet wat ze wil en vrij is! Op een gegeven moment vingeren de man met de baard en ik haar, ik stimuleer haar diep, haar ademhaling wordt steeds dieper en ineens trekt ze mijn hand weg. Ik schrik en vraag of ik haar pijn deed...? Nee, maar anders spuit ze de hele boel onder. Wij moedigen haar aan en geven aan geen enkel probleem te zien, maar we besluiten weer te gaan neuken. Alle geilheid en de hele atmosfeer maken dat ik erg snel klaarkom. Kevin vraagt of ik over haar heen wil spuiten, maar het is al te laat en ik spuit in haar mijn condoom vol. Ik moet even plassen en als ik terug kom heeft de man met het baardje wel zijn zaad over haar heem gespoten. Jammer dat ik dat gemist heb. Kevin en Sanne gaan even douchen en ik ook, ik moet er vandoor, ik bedank Sanne en Kevin hartelijk voor de ge-wel-dige ochtend. Ik hoop ze vaker te ontmoeten!
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Wauw Peter! Wat een geweldig verslag. Ontzettend bedankt dat je die moeite neemt. Vind dat zo gaaf om te lezen en beleef je beschreven momenten zo weer. Wat was het geil hè? Hoop je nog eens te treffen!

Kus Sanne
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Bericht door Benno »

Mijn verslag staat hier: viewtopic.php?f=22&t=49308
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Benno schreef:Mijn verslag staat hier: viewtopic.php?f=22&t=49308
Super Benno ...beleef t zo weer...genoten !!!
X Sanne
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 92
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Woensdag 17 juli Stelletjealtijdgeil

Bericht door bi44 »

Stelletjealtijdgeil schreef:Wauw Peter! Wat een geweldig verslag. Ontzettend bedankt dat je die moeite neemt. Vind dat zo gaaf om te lezen en beleef je beschreven momenten zo weer. Wat was het geil hè? Hoop je nog eens te treffen!

Kus Sanne
Vanzelfsprekend, Sanne (en Kevin)! Kleine moeite en ook erg opwindend om je herinneringen te ordenen en zo her te beleven. Oproep aan de andere heren: schrijf een verslag! Zeker voor Sanne, die dit erg waardeert! Hulde aan Benno, die vrijwel altijd (of altijd, Benno?) een uitgebreid en sfeervol verslag van zijn belevenissen schrijft!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Arthur71 en 8 gasten