Niet poetsen maar soppen

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Niet poetsen maar soppen

Bericht door CenE »

Eigenlijk doe ik dit nooit, mijn EC ervaring delen op deze manier. Hoop dat ik de juiste woorden kan vinden.
Ik had eigenlijk besloten om vandaag niet naar de EC te gaan maar thuis eens lekker mijn badkamer te soppen. Maar ik kreeg 2 uitnodigingen die ik niet kon weerstaan. Dus vanmiddag, na mijn werk, in de auto richting Amersfoort. Alhoewel ik er regelmatig kom, is het elke keer weer een beetje spannend.
Bij binnenkomst is de ruimte met de lockers helemaal leeg. Ietsje ongerust kijk ik rond. Maar dan hoor ik geile geluiden uit de darkroom komen. Gerust gesteld kleed ik me om. Terwijl ik daarmee bezig ben komt HD de gang inlopen en begroet me. Ik leg mijn vinger op mijn mond om het spel in de darkroom niet te storen. Snel kleed ik me verder om, bakkie koffie, even de knop om. Ik loop door de gang en steek mijn hoofd door het gordijn. Daar zie ik een dame in de sling liggen die duidelijk van Benno zijn neukkunsten geniet. Er omheen een groepje heren die deze dame onder goedkeurend gekreun aftasten. Uiteindelijk kijkt Benno op en ziet me staan. Ik loop terug naar het grote bed. Al snel volgen enkele heren. waaronder HD en Benno. Ik heb er zin in. Ik neem HD zijn pik in mijn mond en begin te pijpen. Toch echt wel iets wat ik heel erg graag doe. Ik word er alleen maar geiler van. Het begin is gemaakt. Vanaf hier ben ik de volgorde een beetje kwijt......maar het genieten was begonnen. Eerst HD en toen Benno. Ook nog een andere heer van wie ik de naam niet ken. Ondertussen was Tess ? uit de sling geklommen om even te pauzeren. Benno zegt:"de sling is vrij". Nou, dat hoef je geen tweede keer te zeggen. Ik klim erin. En laat me heerlijk nemen door pikken, vingers en tongen. Natte Esther = natte vloer. Sinds Benno zijn spuitdiploma heeft behaald heb ik daar regelmatig de vruchten van kunnen plukken.
Na de sling en een korte pauze terug naar het grote bed. HD gaat op de rand van het bed zitten en ik pijp hem weer. Terwijl achter mij vingers met mijn klitje spelen. Deze vingers, bleken van R te zijn, verdwenen in mijn kutje en lieten me, naar mijn idee veel te lang, op het randje van klaarkomen zweven. Eindelijk de natte verlossing. Ik ben maar weer op het bed geklommen om vervolgends door Benno, HD, een naamloze heer en R verschrikkelijk lekker geneukt te worden terwijl ik ondertussen met mijn hoofd op het rand van het bed met 2 pikken speel. Benno neukt zichzelf nog even lekker en vol overgave klaar. En dan is het voor hem echt tijd om te gaan.
Ik blijf achter met voornamelijk HD en R. Oh, moet nog wel even vermelden dat R een joekel van een Prince Albert heeft. Ik was er helemaal door geffacineerd. Ik had zoiets eigenlijk nog nooit van dichtbij gezien. Zo zie je maar, nooit te oud om te leren. Het was een andere ervaring om zo te pijpen. Kon niet zo diep als ik zou willen. Maar geloof wel dat ik het er aardig vanaf gebracht heb. R heeft niet geklaagd in ieder geval. En geneukt worden met zo'n ding heeft echt veel toegevoegde waarde. Zo verschrikkelijk lekker. En steeds maar op dat randje van klaarkomen hangen. Ik werd er gek van. Maar oh zo heerlijk. Dus kortom, het was een geile natte heerlijke bedoening vanmiddag. En hoe je het ook bekijkt...….ik heb gesopt. Heren bedankt en sorry dat ik het allemaal niet meer zo precies weet. Ik weet alleen dat het heel erg lekker was!!
Nee heb je......
LustForEver
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jul 2018 13:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Niet poetsen maar soppen

Bericht door LustForEver »

Wat een heerlijk verhaal, fijn dat je besloten hebt het eens te delen en de woorden waren wat mij betreft allemaal raak... Nu spijt dat ik niet toch even m'n werk gebeld heb om te zeggen dat ik de rest van de middag ook vrij zou nemen, had ik je misschien nog kunnen helpen met soppen... En zo'n enorme Royal Albert zou ik trouwens ook wel eens in het echt in bedrijf willen zien (anders dan in de film zeg maar). Wat moet dat een geil spektakel zijn! Lekker dat je zo genoten hebt, misschien komt er een volgende gelegenheid...
Beertje033
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 feb 2017 21:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Niet poetsen maar soppen

Bericht door Beertje033 »

Ook dat schrijven gaat je goed af E.
Wat ik uit ervaring ook weet van dat soppen van jou.
Laatste tijd weer een beetje druk, maar ik laat je graag weer eens van die "torpedo" van mij genieten, en ik van jou ;-)

Groetjes, motormuis B.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Niet poetsen maar soppen

Bericht door Benno »

Gefeliciteerd E met het winnen van het verslag van de maand.
XXX
Benno
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Niet poetsen maar soppen

Bericht door Plumberjack »

Lieve Esther gefeliciteerd

Onze pijpkoningin , ( niemand kan dat beter ) en tegen woordig ook spuit koningin

Zulke verslagen willen we meer

Kuss Jack
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Niet poetsen maar soppen

Bericht door Ellen »

Gefeliciteerd Esther

Inmiddels herken ik je verhaal helemaal na R ook gezien en gevoeld te hebben.

Was een geile middag met o.a.jou Marcel en R.

Kus
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten