SANNE NEUKEN VOOR DE VAKANTIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SANNE NEUKEN VOOR DE VAKANTIE

Bericht door Benno »

Best al weer een tijd geleden heb ik kennis gemaakt met Sanne en Kevin (of nou ja, Kevin kende ik daarvoor al, maar Sanne dus nog niet). Dit heerlijke stel bezoekt bij tijd en wijle alle drie de EC's, maar Amersfoort hebben ze sindsdien niet meer aangedaan. Vorige week las ik de aankondiging dat ze dat vandaag weer wel gingen doen en ik reageerde meteen enthousiast: eindelijk weer in Amersfoort!

Ze zijn er al om 11 uur, maar vanwege werk red ik het niet eerder dan iets na twaalven. Als ik binnenkom, lijkt de hele EC leeg. Heterocinema leeg, algemene ruimte leeg... hé maar wat hoor ik daar? Her geluid van rammelende kettingen. Snel uitkleden. T-man komt naar buiten en moet zich kennelijk haasten naar een verplichting elders. Het is buiten stralend zonnig weer en de overgang naar de donkere darkroom maakt dat dat ik de eerste minuten vrijwel niets zie. Er ligt een dame in de sling en ik ben er zeker van dat het Sanne is. Ik word begroet, dus kennelijk ziet men mij wel. Even later komt er wat beeld door. Ik herken Kevin en Sanne natuurlijk en ook Hete Donder en Materazi. Sanne is uit de sling gekomen en ik voel haar heerlijke lijf tegen het mijne. Ik pak haar lekker vast, maar zie nog steeds heel weinig. Ze pakt me bij mijn pik en begint hem te trekken. Ik betast haar lijf en voel haar kutje. HD zet haar voorover en begint haar te neuken, terwijl ze voorover tegen mij aan leunt. Daarna draaien we die positie om en neuk ik haar staand. Ik geloof dat ik pas 5 minuten binnen ben en ik ben al in de zevende hemel.

Hierna neemt Sanne nog even opnieuw plaats in de sling en neuk ik haar terwijl mijn ogen zich inmiddels hebben aangepast aan het donker. Nu kan ik tenminste de geile blik in haar ogen zien als ik haar hard neuk. Heerlijk! Daarna gaan we richting het grote matras, waar HD, Materazi en ik haar om beurten neuken in diverse houdingen. Als ik haar voor de tweede keer op z'n hondjes neem kan ik mijn orgasme niet meer inhouden. Het is zo lekker dat ik brullend klaarkom, me stevig vasthoudend aan haar lekkere kontje. Er volgen meerdere hoogtepunten van de andere heren. En dan nemen Kevin en Sannne een rookpauze.

Na de pauze gaan we vrolijk verder. Sanne zoent me vol op de mond en pakt mijn pik beet, die al gauw weer wakker wordt. HD neemt Sanne van achter terwijl ze mij pijpt. Dan komt Kevin eraan met een vibrator, die hij tegen Sanne's kutje zet. Daar geniet ze duidelijk van. Ik vraag of het een goed idee is om dat met een pik erin te doen en Kevin knikt bevestigend. Sanne is al zover met genieten dat haar benen wat strak gespannen zijn, wat het enigszins lastig maakt om haar te penetreren, maar het lukt toch en ik neuk haar zo goed en zo kwaad als het kan terwijl zij keihard richting een schokkend hoogtepunt gaat. Daarbij stuwt ze haar kutje omhoog en duwt mijn pik eruit. Het is erg geil om haar zo te zien en voelen klaarkomen, dus ik steek mijn pik er onmiddellijk weer in en neuk haar fanatiek verder. Enzovoort enzovoort. Het is lekker rustig en de aanwezigen hebben alle tijd en ruimte om te genieten van deze heerlijke vrouw.

Als het tegen 2 uur loopt wordt het tijd voor mij om weer aan het werk te gaan. Vlak voor ik weg ga wil Sanne net weer een pauze inlassen. Ik heb eerst nog andere plannen. Ik leg haar op de rand van het matras en pak haar benen vast en neuk haar nog eenmaal. Daarna is het echt tijd om te gaan. Het is voor velen bijna vakantie en ook Sanne staat op het punt om met vakantie te gaan. Vlak daarvoor wilde ze nog even goed geneukt worden. Ik hoop dat ik daar een bescheiden bijdrage aan heb kunnen leveren.
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: SANNE NEUKEN VOOR DE VAKANTIE

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Geweldig omschreven weer. Bedankt! Vind het super om te lezen. Ontzettend van je genoten Benno!! Wat heb je me heerlijk geneukt. Het was echt een hele geil dagje vandaag. Hoop je na de vakantie nog eens te treffen.

Kus Sanne
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 3 gasten