ZATERDAG ORGIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ZATERDAG ORGIE

Bericht door Benno »

Het is al weer even geleden, maar hier dan toch mijn verslag over afgelopen zaterdag.

Ik heb om 14 uur met E afgesproken in de winkel. Ik ben iets eerder en terwijl ik op haar wacht komt er een leuk jong stel binnen. Ze willen een kijkje gaan nemen in de cinema en worden naar binnen gelaten. De jongen achter de balie vraagt hen of ze een handdoek mee willen, omdat dat verplicht is als je uit de kleren gaat. "nee, dat hoeft niet", zegt de jongen "dan gaan we gewoon niet uit de kleren". Hmmm, jammer, denk ik, want zijn blonde vriendin wil ik best zonder kleren zien.
E komt eraan en zonder verdere omhaal gaan we naar binnen, waar al vele bekenden zijn. Allereerst Jack en Kiana, maar ook Plumberjack, Blackco, HeteDonder, Rick, Eddie en vele anderen. Het is erg warm buiten en binnen dus ook. Terwijl E eerst aan de koffie gaat, besluit ik Kiana achterna te gaan. Ze loopt richting de ruimte tussen de twee cinema's. Daar loopt ze wel vaker heen, zogenaamd zonder bijbedoelingen, en dan verschanst ze zich in een gloryhole hokje. Ik laat er geen gras over groeien en duik er meteen achteraan. Kiana giechelt als ik haar beetpak en begin te zoenen in het krappe hokje. Mijn handen gaan wellustig over haar wulpse lijf. Ik druk haar tegen de zijwand van het hokje terwijl ik haar begin te vingeren. "He, wie zit daar aan mijn kont?", zegt ze. Een man in het hokje ernaast heeft kennelijk een hand door een gloryhole gestoken. Als ik even later haar billen beet heb voel ik dat er niet alleen een hand door de hole heen steekt.

Ik stel Kiana voor in de gynaecologenstoel te gaan liggen en ze zegt: "Als u dat wil dokter Benno". Als ze in de stoel ligt lik ik eerst even haar kutje. Niet dat het nodig is om Kiana op temperatuur te krijgen, maar het is gewoon lekker. Vervolgens begin ik haar te neuken. Het duurt niet lang voordat ze een eerste keer begint te squirten. Ze tilt haar heupen op en werpt mijn pik eruit en trakteert me op een golf van haar vocht. Er volgen nog een aantal van deze golven. Ik neuk me een slag in de rondte totdat ik buiten adem en oververhit ben. Al enige tijd staan Eddie en Rick er bij te kijken en wat mij betreft nemen zij het even over. "Oh, nog meer dokters!", zegt Kiana. Wie ook staan te kijken is het nieuwe stel, dat nog steeds aangekleed is. Ze vinden het allemaal kennelijk wel interessant, maar gaan toch even later weg. Jammer, maar helaas.

Als ik bij het grote matras kom zie ik hoe Blackco bij E een spreidstang heeft aangebracht. Ze ligt op de rand van het matras en wordt ongenadig door hem geneukt. Ondanks dat een spreidstang een martelwerktuig lijkt, vindt E het verrassend comfortabel voor deze bezigheid. Haar benen hangen er lekker in. Ik ga bij haar hoofd zitten en leg mijn pik in haar mond. Ze hapt hem flux naar binnen. Blackco is wel even bezig, maar ook hij krijgt last van de warmte.

Na een korte pauze neem ik E mee naar de sling, waar ik haar lekker onder handen neem. Ik laat haar een keer de vloer onder spetteren en neuk er flink op los. Dan komen Mich en Roos binnen ter verhoging van de feestvreugde. Ook Mich kan het niet laten om E even flink te laten spuiten. Ik ga Roos begroeten en terug naar de algemene ruimte. HeteDonder is inmiddels bezig met Kiana. Ze zit bovenop hem en berijdt hem in amazonezit.

Inmiddels zijn Milou en Hans binnengekomen. Ik maak een babbeltje met ze. Ze gaan eerst rustig acclimatiseren (helaas, want ik heb al zin in haar). Als ik even later een keer de heterocinema binnenloop zit ze op haar knieën Blackco te pijpen. "Bijt er maar in... jaaa lekker!"", hoor ik hem zeggen. Weer even later wordt ze staand van achteren genomen door Blackco. Op het grote matras is Roos op haar knieën een man aan het pijpen. Haar kontje steekt verleidelijk naar achteren. Ik kruip erachter en misbruik haar schaamteloos en langdurig totdat ik brullend klaarkom.

Er gebeurt nog veel meer op deze warme, geile middag, maar ik heb weinig tijd voor dit verslag, dus hou het even bij deze korte samenvatting.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten