KAAT KAN KEER OP KEER KLAARKOMEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KAAT KAN KEER OP KEER KLAARKOMEN

Bericht door Benno »

Als ik om een uur of 2 EC binnenkom zie ik in de heterocinema een stel zitten, dat ik niet ken. Ze zitten film te kijken op rij 2. Snel kleed ik mij uit en stop mijn kleren in een locker. Als ik terugkom is de dame (Kaat heet ze) al een man aan het pijpen. Het lijkt er dus op dat ik precies op het goede moment ben binnengekomen. Kaat is samen met Frank, een vriend, die haar al een keer eerder heeft meegenomen. Vandaag zijn ze er voor de tweede keer. Kaat komt uit België (hoewel je dat nauwelijks hoort), heeft een ontzettend leuk en ondeugend gezicht, ze is behoorlijk groot (zeker met hakken torent ze flink boven mij uit) en een heerlijk lijf met ronde vormen op alle juiste plaatsen. Ze houdt van lingerie met allerlei bandjes, die aan alle kanten overal heengaan.

Net als ik er bij ben komen staan, besluit ze dat ze van de bioscoopstoel wil verhuizen naar het bed. Uitstekend idee! Terwijl Kaat Frank , die bij haar hoofdeinde zit gaat pijpen, ligt ze op haar rug met haar benen uitnodigend uit elkaar. Als ik haar slipje een beetje opzij schuif en met een vinger over haar kutje ga, voel ik dat ze al lekker nat is. Ze reageert ook meteen op mijn aanraking en dat spoort me aan om door te gaan. Eerst 1 en daarna 2 vingers verdwijnen makkelijk naar binnen. Ik ga op mijn knieën tussen haar benen zitten om haar te likken en dat wordt overduidelijk gewaardeerd. Kaat stuwt haar kruis omhoog tegen mijn tong aan.

U begrijpt, lieve lezer, dat ik inmiddels bloedjegeil ben geworden en dat ik niets liever wil dan mijn pik in dat heerlijke kutje te steken. Maar als ik overeind kom om daar aanstalten toe te maken, zegt Kaat: "Daar mag je best mee doorgaan". Oké dan... Ik lik verder en neuk haar tegelijkertijd met mijn vingers. Haar lijf golft en ze hijgt van de opwinding. Het is echt heel erg geil. Als ik nog eens overeind komt, smeekt ze: "Doorgaan!". Dus ik duik snel weer tussen haar benen en voer de orale stimulatie nog wat verder op, terwijl mijn vingers haar G-spot stimuleren. Kaat houdt het niet meer en komt heftig klaar.

Als ik haar dan eindelijk mag gaan neuken, is ze bezig de grote pik van een FranSsprekende Afrikaan te pijpen. Ik neuk haar lekker terwijl ze daarmee bezig is.
"Zeg je wel even als je klaarkomt", zegt ze tegen hem.
"Almost", zegt hij.
"Wat zegt hij?", vraagt Kaat.
"Almost", zeg ik, "Bijna dus".
"Bijna wat?", vraagt ze.
Pas dan valt het kwartje. Later zegt Kaat dat ze soms helemaal niet meer kan nadenken als ze eenmaal aan het klaarkomen is. Ze wordt dan wat verstrooid, lijkt het. Best grappig en ook geil wel. Vooral omdat ze veelvuldig komt en heerlijk kan genieten.
De Afrikaanse jongen neukt haar nog even, maar zoals hij al zei moest hij almost komen, dus dat laat niet lang op zich wachten. Ze vindt hem wel heel lekker en zou hem wel mee naar huis willen nemen, zegt ze.

We gaan verder op het grote matras in de algemenen ruimte. Voor ze daar gaat liggen, vraagt ze me: "Heb ik gesquirt daarnet?"
"Nee, dat niet", zeg ik, "maar nu je dat zegt, zie ik wel een uitdaging"
Op het matras lik ik haar kutje nog eens, waarna ik mijn beste squirttechniek uit de kast haal en haar binnen enkele bewegingen het matras onder laat spuiten. Lekker hoor. Ik neuk daarna haar druipnatte kutje en geef dan de beurt door aan de andere heren, die willen neuken. Dat zijn er niet al te veel, dus voor dat ik het weet ben ik alweer aan de beurt.

De Afrikaans e jongen heeft gedoucht en is klaar voor een tweede ronde.Kaat ligt nu volop te genieten. Haar kutje is door al het klaarkomen alleen maar gevoeliger geworden en ze huivert bij elke aanraking. Als de jongen stopt laat ik Kaat nogmaals spuiten en neuk haar daarna met hernieuwde energie. Nu ga ik echt voor hard en lang. Een eindsprint zal ik maar zeggen. Maar niet voordat Kaat nog een paar keer moet squirten, waarbij ze zodanig met haar kutje knijpt, dat ik eruit word geworpen. Telkens steek ik m er daarna meteen weer in en neuk onverstoord verder. Uiteindelijk kom ik met een brul klaar. Kaat zit inmiddels zo onder haar eigen vocht dat ze moet gaan douchen.

We houden even pauze en maken wat uitgebreider kennis. Kaat moet de tijd in de gaten houden, want ze moet nog terugrijden naar België om op tijd haar dochter van de kinderopvang te halen.
"Op vrijdag komt mama je pas laat halen, want dan heeft ze een gangbang in Nederland", grapt ze.
Maar voordat ze weggaat eerst nog even in de sling, waar ze nog door twee heren wordt geneukt en waar ik haar nog eens vreselijk hard laat spuiten. Er zijn inmiddels ook twee andere stellen en een heleboel mannen bijgekomen. Sommigen daarvan gedragen zich zeer opdringerig en daar houdt Kaat niet van. Ze besluit daarom ermee te stoppen. Bij het aankleden blijkt haar meegebrachte bh met veel bandjes niet zonder puzzelen aan te trekken. De andere lingerieset is doorweekt, maar gelukkig heeft ze een reserve set meegebracht. Er gaat een mooi zwart jurkje overheen en ze ziet er super sexy uit als ze naar buiten gaat. Ik ben mee naar buiten gegaan en groet haar en Frank. Frank gaat richting zijn eigen auto en ik loop met Kaat mee richting die van haar (vlakbij mijn fiets haha). Ze vraagt of ik nog tijd heb voor een kop koffie en ander het genot daarvan praten we nog even na. Kaat is echt een leuke vrouw, waarmee je niet alleen heerlijk seks kunt hebben, maar ook kunt lachen en een leuk gesprek kunt hebben. Hopen dat ze vaker de reis naar Amersfoort gaat maken.
Laatst gewijzigd door Benno op 04 okt 2021 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: KAAT KAN KEER OP KEER KLAARKOMEN

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno,

Na een lange dag hard werken lees ik net je verslag op de bank.

Altijd leuk zo'n onverwachte middag mee te maken.

Leest lekker weg, je neemt iedereen mee in je mooie verslag.

Oh ja, en waar een squirt diploma allemaal niet goed voor kan zijn......

EC vrienden, geniet van het weekend allemaal.

Groeten,

Dave
Kaat
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Kaat »

Wederom moet ik toegeven dat alles wel beter lijkt in Amersfoort. Het Goede Doelkan de lyrics van “België” mijns inziens beter veranderen naar Amersfoort. Ik heb nog even getwijfeld aan Amersfoort, de mannen zijn er geiler, stouter en harder. En gelukkig troepen ze vaak samen. Net zoals na mijn eerste bezoekje aan de EC hebben de mannen deze lustige vrouw weten te temmen en haar sekshonger toch even kunnen stillen. Het blijkt dus dat je gewoon met veel mannen moet zijn dat te bereiken.

Het ontbrak dan ook niet aan de lekkere en heerlijke mannen die elk hun eigen talent hebben. Geen x men, maar de xxx men.

Allereerst natuurlijk jij Benno, niet alleen de squirtkoning van de EC, maar toch ook wel een beetje de menner van de middag, de (jonge) mannen aansturen zodat ik niet moest wachten op een fris nieuw exemplaar tussen mijn lange benen, recht in mijn natte kutje. Heerlijk toch, zo een man als Benno een lekkere alfa man die de klus wel klaart als niemand even wilt. Als mannen lekker pakken wat ze willen, dan geef ik me graag gewonnen en geef ik me graag totaal over aan de leider van de roedel. De juiste technieken die me keer op keer tot een hoogtepunt brengen. Iedere aanraking leidt bij mijn gevoelige lichaam al bijna tot een climax, maar bij Benno vraag ik me af of hij me nog wel moest aanraken om een orgasme te krijgen. Zodra Benno met zijn handen in de buurt van mijn vagina komt loopt het squirt al haast uit me langs mijn benen. Dank Benno voor de heerlijke geiligheid en zeker de apotheose van de laatste squirtbeurt. Zoen!

Dan hadden we de getinte God die er rond liep. Daar moet ik niet veel over zeggen denk ik, dat heeft iedereen wel gezien. Terwijl ik hem aan het pijpen was probeerde ik even nog een orgasme van hem uit te stellen, want zodra ik de bios in kwam wilde ik maar één ding en dat was zijn enorme, harde pik ik mijn kutje. Met harde en diepen stoten ging hij tekeer op me. Wat een heerlijkheid. Jammer genoeg duren mooie sprookjes nooit lang en kwam hij klaar. Maareuh, dus twee van die om in te pakken en mee naar huis te nemen.

Het was een heerlijk geile en natte middag. Door alle orgasmes had ik de dag erna spierpijn in mijn buik, maar ach dat neem ik er met plezier bij. Lekker dat iedereen heeft genoten van mijn talent in het klaarkomen en squirten. Zonder jullie ogen op mij gericht en jullie handen op mijn lijf was het anders geweest. Misschien handig om te weten ik heb grijpgrage handjes als je ze tegenkomt stop er je pik in, met al die mannen over me gebogen zie ik soms te weinig.....
Benno
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

Wat een fijn verslag van Kaat.
Toen ik dat las over haar grijpgrage handjes herinnerde ik me iets wat ze vrijdag zei.
Ze vertelde dat ze graag in elke hand een pik heeft terwijl ze wordt geneukt.
Liefs ongeveer even groot, want anders is het niet in balans.
Wat een heerlijke meid is het toch.
Ik hoop nog vaak van en met je te genieten, Kaat.
XXX
Benno
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 3 gasten