SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Bericht door Benno »

Ik ben er om kwart over 11, misschien net iets later. Ik denk: ze beginnen vast rustig aan, dus ik tref ze aan met een kop koffie op de bank. Maar nee... bij de kassa krijg ik een sporttas mee, want alle lockers zitten al vol. Het is dus druk. En dat merk ik ook meteen als ik naar binnen ga. Maar ja, wat wil je ook als twee mooie meiden (Sanne en Christine) aankondigen te zullen komen met sexy foto's erbij. Bovendien heeft ook Sexycouple aangekondigd te zullen komen, ook al met een zeer prikkelende foto erbij. Enfin, het gevolg is 40 a 50 geile naakte mannen, die allemaal wel iets willen van de twee dames. Twee ja, want Sexycouple is (helaas) niet komen opdagen.

Sanne en Kevin ken ik al een tijdje, maar vriendin Christine en haar partner Henk ken ik alleen via de gezamenlijke kikgroep waar we inzitten. Naar Christine ben ik erg benieuwd, dus als ik zie dat zij al in de sling ligt te genieten, weet ik me heel snel een plek tussen haar benen te veroveren. Niet voordringen hoor... de plek kwam toevallig net even vrij. Ik stel me aan haar voor en ze lacht naar me en voor nu is dat wel even genoeg introductie. Eerst tijd voor actie nu. Christine ligt niet in de sling om thee te leuten. Het duurt daarom helemaal niet lang voordat ik mijn pik in haar natte kutje heb gestopt. En na een paar verkennende stoten ga ik haar direct stevig neuken. Lekker lang.

In de aanloop naar deze samenkomst in EC hebben we in de kikgroep veel gesproken over wat de dames lekker vinden en wat ze graag willen. Christine wilde graag hard e veel geneukt worden. Dus dat is precies wat ik doe. Voor de grap zei ze dat ze achter elkaar door geneukt wilde worden met maximaal 15 seconden ertussen. Dus als ik na een tijd moet pauzeren, roep ik om dat er binnen 15 seconden een andere pik in moet, omdat ze anders zullen vertrekken.

Iets anders waar over is gesproken is dat Christine nog niet heeft gesquirt. Uiteraard vind ik het een uitdaging om het dan toch te proberen. Dus als haar kutje een paar neukbeurten later even vrij komt ga ik naast de sling staan, steek twee vingers in haar kutje en zoek haar g-spot. Binnen enkele seconden vliegen de eerste spetters me om de oren. En als ik nog eens probeer nog meer. Henk wil het even van dichtbij zien gebeuren en buigt zich over Christine's kruis. Met een paar ferme bewegingen laat ik het vocht er nog eens uitspuiten.

Geil geworden van deze bezigheid besluit ik haar nogmaals flink te neuken. Daarna is het tijd om Kevin en Sanne eens op te zoeken. Die kwamen zojuist al even voorbij maar toen was ik nogal druk met neuken. In de algemene ruimte wordt Sanne betast door vele handen bij het wandrek. Een dichte haag van mannen, waar ik niet doorheen wil/kan. Gelukkig neemt Kevin zijn meisje mee naar het matras en daar sta ik ineens vooraan. Heerlijk Sanne neuken, daar heb ik me op verheugd. En nu kan het eindelijk weer. Het is echt gigantisch druk in EC en daardoor best warm. Van alle kanten graaien handen naar het lekkere lijf van Sanne. Ik neuk me een slag in de rondte totdat het tijd is om te pauzeren. Sanne, Kevin, Christine en Henk gaan naar het rookhok en de mannen blijven wachten op een tweede ronde. Ron deze tijd zou Sexycouple komen, maar die zijn of te laat of ze komen helemaal niet (zoals later zal blijken).

Als Sanne en Kevin terugkomen besluiten ze naar de sling te gaan. Helemaal geen slecht idee. Ik ga mee en help haar mooie benen in de beugels en nu ik er toch tussen sta... jawel hoor. Ik neuk haar langdurig in de sling, zolang als ik kan. De vele mannen eromheen probeer ik weg te denken. Zowel Sanne als Christine hadden weliswaar op een goede opkomst gehoopt, maar dit is toch een beetje te veel van het goede.

Later op het grote matras neuk ik Christine nog een keer, waarbij ik bijna moet klaarkomen, maar wordt afgeleid door de wederom grote drukte en graaiende handen. Dan zie ik Sanne en Kevin richting homozaal lopen op weg naar een rustig plekje. Een paar man volgt, maar het blijft relatief rustig als Kevin Sanne's verrukkelijke kutje gaat likken (een voorrecht dat helaas alleen hij heeft). Hij haalt een vibrator te voorschijn en begint haar clitje ermee te bewerken, terwijl hij met twee vingers in haar kutje de binnenkant stimuleert. Ik heb wel eens gehoord dat het zichtbare deel van de clitoris slechts het topje van de ijsberg is. Het grootste deel zit daaronder en strekt zich uit door de hele vagina. Er wordt zelfs beweerd dat de g-spot zoiets als de "onderkant" van de clitoris is. Als dat zo is kun je de clit van twee kanten tegelijk stimuleren en dat is precies wat Kevin nu vakkundig doet. Sanne vindt het heerlijk en komt overweldigend lekker klaar. Tot mijn grote vreugde nodigt Kevin mij meteen daarop uit tussen haar benen. Geprikkeld door het geile schouwspel van zo-even neuk ik mij in een paar minuten naar een brullend hoogtepunt. Als ik van het bed af stap ben ik er duizelig van.

Terug bij het grote matras wordt Christine door vele handen en pikken verwend. Als ze later weer in de sling ligt, ben ik weer op adem gekomen en neuk ik haar nog eens. Om het feest te eindigen zoals ik begonnen ben, zullen we maar zeggen. Voordat ik vertrek, maak ik nog net mee hoe Sanne met haar vibrator tussen de benen van Christine komt staan om haar ook het genot van het trillende apparaat te laten ervaren. Daarna moet ik toch echt naar mijn werkafspraak.
Wat een heerlijke ochtend/middag. Sanne, Kevin, Christine en Henk, bedankt en tot een volgende keer. Hopelijk is het dan iets minder druk. Niet zulke sexy foto's plaatsen misschien. Hoewel dat ook wel erg lekker is
raspoes
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2019 21:17
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Bericht door raspoes »

Heerlijk verhaal zo vlak voor het slapen gaan :roll:
dodo
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Bericht door dodo »

je bent jong en je wilt wat je bent wild en je jongt wat :D :D :D
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Bericht door Benno »

En waar slaat dat op Dodo?
dodo schreef:je bent jong en je wilt wat je bent wild en je jongt wat :D :D :D
Dave is oke
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Bericht door Dave is oke »

Een dodo is een uitgestorven vogel die behoorde tot de duifachtigen.

Je weet duiven zijn niet de slimste vogels Benno.....
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: SANNE EN CHRISTINE EN HEEL VEEL MANNEN

Bericht door Benno »

Voor meer verslagen over deze geile middag, zie: viewtopic.php?f=9&t=51494
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten