ONVERWACHTS FEEST OP EEN DOORDEWEEKSE DINSDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONVERWACHTS FEEST OP EEN DOORDEWEEKSE DINSDAG

Bericht door Benno »

Als ik om kwart over 1 binnenkom zijn er een aantal mannen al volop bezig met Tifany. Ik zie onder andere Sem en Dave die haar aan het verwennen zijn (zou bijna gaan zingen "I'm a Soul Man"). Inwendig zingend kleed ik mij uit en voeg me bij de feestvierders op het grote matras. Nadat Sem en Dave Tiffany hebben geneukt zie ik mijn kans schoon om haar ook een eerste keer te neuken. Er zullen nog vele keren volgen deze middag. Eerst midden op het matras. Dan later op de rand van het matras, waarbij Tiffany grote golven squirtvocht naar buiten spuit. "Zo, nu even drinken", zegt ze.

Er is een nieuw stel binnengekomen, Reina en Koen. Hij kleedt zich om in een lakstring (het is vandaag Fetisjdag) en zij in een doorschijnende body die haar mooie lijf er goed uit laat komen. Ze gaan even op de bank zitten, maar het duurt niet lang of Koen legt Reina op het bed. Hij gaat naast haar zitten en opent haar benen. Ik kan er zo tussen kruipen. De body gaat met een eenvoudig knoopje open en in minder dan geen tijd heb ik mijn tong op haar clit en twee vingers in haar vochtige kutje. Reina blijkt een echte genietster. Ze duwt haar kutje omhoog en kronkelt als ze haar eerste orgasme krijgt. Er zullen er nog vele volgen. Uiteraard ga ik haar ook neuken. Het is heerlijk hoe ze haar kutje omhoog stuwt, mijn stoten tegemoet.

Inmiddels zijn er nog meer bekenden binnengekomen. Hete Donder en DonRoberto en ook Jack. En E is meegekomen met Ron. Wat een gezellige boel. Ron gaat met E naar de heterozaal en ik kom daar zo nu en dan een handje helpen.. in de zin van even met twee vingers wat vocht onttrekken aan E's sappige spleetje. DonRoberto kan geen genoeg krijgen van E's pijpkunsten. Ron neukt haar genadeloos en onvermoeibaar. Terug bij het grote matras wordt Tiffany staand tegen het matras van achteren geneukt door Hete Donder. Het klinkt alsof er iemand een emmer water over de vloer gooit. Wat een squirtfontein, die Tiffany. Op het matras wordt Reina klaar gevingerd door H. Daarna ga ik haar sappige kutje nog een keer neuken. Het is zo lekker dat ik na een flinke tijd doorneuken brullend moet klaarkomen.

Ik heb vandaag wat meer tijd, dus ik ga opwarmen voor een tweede ronde. E is meer dan bereid mij wat mond- en spandiensten te geven. Dat is fijn. Even later neuk ik haar op z'n hondjes op het grote matras. Reina en Koen vertrekken weer, nadat zij genoten heeft van een aantal andere heren. Vooral Hete Donder heeft flink gebruik van haar gemaakt, geloof ik. Als ze weggaan, herkent ze Ron van een eerdere kennismaking bij PP. Het is dat ze al weer zo goed als aangekleed is, anders zou ze hem nog wel even willen bespringen. Terwijl Ron en ik met E bezig zijn op het matras, is Tiffany op de bank bezig met een paar heren, die aan weerszijden van haar zitten. Dan komt zowaar nog een stel binnenwandelen. Het zijn Kees en Brenda. Nadat zij zijn uitgekleed, gaan ze richting darkroom, waar ik help haar in de sling te leggen en waar ik vervolgens de kans krijg om Brenda als eerste te neuken. Daarna volgen o.a. Sem en Hete Donder, maar ook Kees zelf neukt haar. Daarna ga ik nog een keer, omdat het zo lekker is. Ook Ron komt even kennismaken door zijn lange, geringde lul in haar te steken. Om het af te maken gaan Kees en Brenda vervolgens op een bank in de algemenen ruimte zitten. Zij bij hem op schoot, waarbij hij haar erg geil klaar vingert. Vreselijk opwindend om te aanschouwen. Daarna vertrekken ze weer.

Nu de sling weer vrij is heeft E er wel oren naar om daar in te liggen. Dus zo gezegd, zo geneukt. Vooral Ron neukt haar onvermoeibaar. Ik heb bewondering voor zijn uithoudingsvermogen. Ik ben inmiddels goeddeels door mijn eigen uithoudingsvermogen heen, dus ik doe op halve kracht mee. En verleen wat hand- en squirtdiensten. Op het grote matras ga ik nog voor een laatste ronde met Tiffany. Ook zij is nog niet uitgespoten, want tijdens het neuken word ik er een paar keer uitgeworpen, wat gepaard gaat met een golf van haar vocht. Als ik mijn pik ritmisch op en neer laat gaan over haar kutje, stimuleer ik deze stroom nog verder. Daarna stop ik m er weer in en neuk verder. Nadat ik dat een paar keer herhaald heb neuk ik mezelf nog na een hoogtepunt en dan is de pijp letterlijk en figuurlijk leeg. Het loopt inmiddels tegen half 5 als ik vermoeid maar voldaan EC uitstrompel. Wat een geile gezelligheid. En dat op een doordeweekse dinsdagmiddag.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 10 gasten