Jack en Kiana zouden er om 13 uur zijn. Als ik net iets na 13 uur binnenkom zie ik al activiteit bij de gloryholes. Binnen kom ik Jack tegen en Youngboy1992. Ook Martijn en Hete Donder zijn er. En Peter en Nick en nog wat anderen. Ook Frank komt later nog.
Als ik me heb uitgekleed komt Kiana de algemene ruimte binnen met een sliert mannen achter haar aan. Ze heeft voor het moment haar handen vol aan een man, die naakt is op een petje na. Kiana heeft nog een outfit aan met allerlei openingen (zie haar profielfoto). Op het grote bed gaat ze met hem bezig. Ze pijpt en trekt en zit op haar knieën met haar kontje naar achteren. Ik kan me bijna niet bedwingen om er achter te kruipen, maar ik wacht netjes mijn beurt af. Aan de man vraagt ze: "Heb je een condoom?" Nee, dat heeft ie niet (slechte voorbereiding! Always be prepared!). Ik leen hem een condoom en als hij die omheeft kruipt Kiana er bovenop. Dat ziet er retegeil uit. Daarna neukt hij haar staand bij de rand van het matras en komt klaar.
Kiana verspilt geen tijd en gaat meteen door voor de volgende. Gelukkig ben ik die volgende, want ik ben er helemaal klaar voor en heb zin in haar. Ik zoen haar en we betasten elkaars geslachtsdelen, om te constateren dat die er allebei klaar voor zijn. Ze gaat op het bed liggen en ik lik haar kutje even voordat ik haar uitgebreid en langdurig ga neuken. Ik ben me er van bewust dat er een hele club gegadigden staat te wachten op ook een beurt, maar ik kan niet stoppen met Kiana te neuken. Ik ga net zo lang door totdat ik brullend klaarkom. Hijgend en puffend kom ik van het matras af, helemaal uitgeteld. Kiana, daarentegen gaat meteen vrolijk verder met de volgende. Martijn is nu de gelukkige.
Terwijl Martijn met Kiana bezig is krijg ik een oproep die ik dringend moet beantwoorden. Ik moet met spoed weg, maar beloof later nog terug te komen. Anderhalf uur later ben ik weer terug. Veel van de mannen die er eerder waren zijn inmiddels weg of staan op het punt te vertrekken. In de sling is een man Kiana aan het neuken, maar ze krijgt kramp in een kuit en moet er even uit. Na een korte pauze neem ik haar weer mee naar de sling voor een tweede ronde. Ook HeteDonder is toe aan een tweede (of wie weet derde of vierde) ronde. Hij laat Kiana kronkelen in de sling. Na enkele rondes zit mijn tijd erop. Ik heb nog werk te doen.
Aan Kiana vraag ik nog of ze tot 6 uur blijven. Ze zegt dat ze vanavond nog naar een club gaan. "Dus dit is een opwarmertje", zegt ze.
Kiana ik heb bewondering voor je uithoudingsvermogen. Het was zoals altijd weer heerlijk met je. Tot de volgende keer.
KIANA GAAT MAAR DOOR
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
KIANA GAAT MAAR DOOR
Laatst gewijzigd door Benno op 11 nov 2019 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 43
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: KIANA GAAT MAAR DOOR
Hey Benno,
Altijd weer leuk om je verslag te lezen.
Maar een condoom uitlenen.....???
Goed weekend EC vrienden...
Gr.
Dave
Altijd weer leuk om je verslag te lezen.
Maar een condoom uitlenen.....???
Goed weekend EC vrienden...
Gr.
Dave
- Benno
- Contacteer:
Ik kreeg hem daarna weer terug.
Even uitspoelen, niks aan de hand.
Even uitspoelen, niks aan de hand.
-
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Benno weer top weergegeven
-
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Dan is het goed Benno....
Groeten,
Dave
Groeten,
Dave
-
- Leeftijd: 29
- Contacteer:
Goed verslag! Klinkt als een feestje. jammer dat ik het gemist heb. Heb kiana vorig jaar is mogen ontmoeten en dat was echt geil
Ik weet hoe dol ze is op jonge mannen 
Hoop dat ze snel weer een oproep doet op het forum dan kom ik ook

Hoop dat ze snel weer een oproep doet op het forum dan kom ik ook

- Benno
- Contacteer:
Is er nog iemand die erbij is geweest, die wat kan aanvullen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten