GANGBANG MET JENNIFER ZA 30/11

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GANGBANG MET JENNIFER ZA 30/11

Bericht door Benno »

Afgelopen zaterdag in EC

Binnen bepaalde kringen, in Kik groepen en MeWe groepen ruim van te voren aangekondigd. Dus je zou denken dat het retedruk is. Maar dat valt best mee. Als ik om 13.30 uur binnenkom zijn de meesten er al. Riessie en Curious Guy uit de MeWe groep, Eddie, Martijn, Sem en ik uit de KIkgroep, Marcel en Niels zijn er toevallig. En er komen nog wat mensen bij. Erwin en Jennifer zijn echter wat later. Erwin liet mij een uur geleden weten dat Jennifer toen pas onder de douche vandaan kwam en dat het - haar kennende - nog wel even zou duren. In EC wacht de groep vol spanning op hun komst en telkens als Erwin me op de hoogte houdt van de vorderingen in het traject geef ik aan de groep door hoe lang het nog gaat duren. De spanning stijgt.

Als er bijna een uur voorbij is en de zoemer van de deur gaat, komen niet Erwin en Jennifer maar C en H binnen. Ik zeg tegen C: "Jennifer is er nog niet dus ze zijn allemaal voor jou". "Dat dacht ik niet", zegt C en ze gaat eerst koffiedrinken. Even later komen - een uur later dan gepland - dan toch Erwin en Jennifer binnen. De extra tijd die Jennifer nodig had is de moeite waard geweest want ze ziet er fantastisch uit. Helemaal als ze zich in haar speelpakje heeft omgekleed. Dat geldt overigens ook voor C, die even later ook haar speelkleren aan heeft. Niels ontfermt zich over C en ik ga mee met Erwin en Jennifer naar de sling, gevolgd door een flink aantal mannen die speciaal voor haar gekomen zijn (plus nog een aantal die er toevallig zijn en meekomen voor het spektakel).

Erwin en ik helpen Jennifer in de sling en zorgen dat ze comfortabel (en toegankelijk ;) ) ligt. Daartoe til ik haar kontje op en schuif haar naar de rand, waardoor haar kutje makkelijk te penetreren is. Eerst even likken, nu ik er toch sta. En terwijl ik daarmee bezig ben vast een condoom omdoen (dat lukt op de tast ja). En meteen in 1 soepele beweging mijn pik erin en neuken met die handel. Dit is waar ze voor komt en laten we eerlijk wezen: wij - de mannen - ook. Dus echt lang kan ik niet doorgaan want een aantal van de anderen staan al te trappelen. Martijn voorop. En Eddie en Sem willen ook graag. En als er tussendoor even een gat valt (lees: vrijkomt), dan duik ik opnieuw tussen haar benen. Jennifer wordt continu stevig geneukt.

Op een gegeven moment ga ik even wat water drinken en kijken hoe het er in de algemene ruimte aan toegaat. En als ik daar zie hoe C net op haar knieën zittend Niels aan het pijpen is, met haat kontje verleidelijk naar achteren, tja, dan kan ik niet anders dan er even achter plaatsnemen en haar langdurig op z'n hondjes te nemen. Misschien is het dat extra uur wachten aan het begin van de middag, waardoor ik extra geil ben geworden, maar ik weet van geen ophouden. Ook Jennifer neuk ik nogmaals langdurig in de sling, waarbij ik haar gezwollen clit met mijn duim stimuleer.

We nemen haar daarna mee naar het grote matras, waar ze eerst overheen gebogen gaat staan en staand wordt geneukt door diverse mannen (waaronder ook ik weer even. Ja sorry hoor). Dan komt er een moment waarop Erwin zegt dat het wel genoeg is zo. Hij heeft van tevoren aangegeven dat Jennifer graag haar bevallige benen ondergespoten wil krijgen, of dat mannen in haar pumps mogen klaarkomen. Ze zal dan met druipende benen, glibberend in haar pumps rondlopen. Voor mij niet echt een fetisj. Ik kom liever neukend klaar. Gelukkig mag dat. Ik krijg van Erwin als laatste de beurt en Jennifer knielt op het bed. Ik neem haar op z'n hondjes en hou me aan haar heerlijke lijf vast. Ik neuk hard door en kom brullend klaar.

Vervolgens gaat ze op de rand van het bed zitten en komen de mannen om haar heen staan. Een aantal komen in haar pumps, andere over haar benen. Ik sta er nahijgend naar te kijken. Na afloop gaat Jennifer toch eerst maar even douchen. Ik kleed me aan en groet iedereen. Ik maak niet meer mee of Jennifer daadwerkelijk haar volgespoten pumps nog aan doet en of het daadwerkelijk lukt om erop te lopen zonder uit te glijden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten