BESLOTEN SESSIE MET BLONDE SANDRA

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BESLOTEN SESSIE MET BLONDE SANDRA

Bericht door Benno »

Al sinds een tijdje kom ik haar in diverse Kik- en MeWe-groepen tegen: Sandra, een lekkere dame van 47, die erg benieuwd is naar EC, naar gangbangs, en andere feestjes. Ze heeft veel zin in veel seks en ze is er klaar voor om die kant van zichzelf meer te ontplooien. Ze uit die interesse in de vele gesprekken die online worden gevoerd. Uiteraard willen alle mannen in de groep haar wel wegwijs maken, maar ze kiest wijselijk voor de ervaren Plumberjack. Als er iemand is die van dames de wensen kan peilen en een daarop aansluitend programma kan bedenken, dan is het Jack wel.

Vandaag is het tijd voor de vuurdoop van Sandra in EC. Omdat ik een goede vriend van Jack ben nodigt hij me uit om daarbij te zijn. Ook Sem is uitgenodigd. Verder niemand. Ik kom om kwart voor 12 binnen en het is heel rustig in EC. Ik hoor wel wat geluiden uit de darkroom. Eerst maar even uitkleden. In de darkroom heeft Jack Sandra vastgezet aan het kruis. Ze heeft een netbody aan en hoge laarzen en haar blonde krullen zijn opgestoken. Ik stel me voor met een kus. Jack en Sem zijn haar lichaam al aan het betasten en ik doe met ze mee.

Na deze verkenningsronde mag Sandra op haar knieën gaan zitten om ons beurtelings te pijpen. Dat si iets waar ze zich vol overgave op stort. Ze kan ons alle drie tot aan de wortel naar binnen happen en ze zuigt ons aller-heerlijkst.
Hierna leggen we Sandra in de sling. Ik vraag haar of ze al eerder in een sling heeft gelegen. Dat heeft ze niet. Ik positioneer haar zodat ze er goed in ligt en begin dan aan een nadere kennismaking met haar kutje. Als ik haar clit met mijn tong bewerk en twee vingers in haar kutje steek begint ze te sidderen van genot. Letterlijk schokken bedoel ik, hard op weg naar een orgasme. Eerst even neuken maar. Ik bijt het spits af.

Jack is al een tijdje uit de running. Hij heeft een operatie aan zijn been gehad waardoor hij tijdenslang niet heeft kunnen lopen, laat staan naar EC rijden om te komen neuken. Het is echt een flink aantal maanden geleden dat ik hem heb gezien en ik ben benieuwd of hij het niet verleerd is. Dat valt reuze mee. Hij neukt nog steeds als de beste. Alleen aan conditie ontbreekt het een beetje, waardoor hij eerder moet rusten. Dat is geen wonder na maanden niet mobiel te zijn geweest.

Bij een volgende ronde neuken (nadat Sem ook is geweest) ga ik verder met orale verwennerij. Dit keer stop ik niet en ook Jack roept, als hij ziet hoe Sandra erop reageert: "Ga door Benno, laat haar genieten". Sandra begint steeds meer te schokken met haar heupen en haar ademhaling gaat ook steeds sneller, totdat ze in een fantastisch orgasme uitbreekt. Heerlijk om dat te bewerkstelligen.

Voordat Sandra meegaat naar het grote bed, laat Jack haar eerst kennismaken met de gloryholes. We steken door verschillende gaten onze pikken naar binnen en Sandra zuigt ons 1 voor 1. En als ik zeg zuigen, dan bedoel ik ook echt zuigen. Ze zuigt je bijna vacuüm en het voelt goddelijk. Sandra is wel een beetje bang dat er andere mannen zomaar meedoen, maar we verzekeren haar dat dat niet gebeurt. We houden het zo veilig voor haar. We zeggen als we haar neuken ook dat ze hier zo luidruchtig mag zijn als ze wil. "Laat je maar horen", zegt Jack.

Daarna neuken we haar tegen en op het grote bed in allerlei houdingen. Sandra rijdt ook graag in Amazonezit. Jack wil haar graag laten squirten, maar dan moet ze wel eerst durven loslaten. Er zijn geen andere mannen bij en het is volkomen veilig voor haar. Ze zit op haar knieën op het bed en Jack zit voor haar. Ik kom achter haar knielen en houd haar in mijn armen stevig vast, terwijl Jack met zijn vingers haar kutje laat soppen. "Laat je maar gaan", zegt hij. Ze hangt achterover tegen mij aan en laat zich gaan. Het sopt en spettert.

Daarna wil ik haar op z'n hondjes neuken in haar zeiknatte kutje. Met lange halen neuk ik mezelf naar een brullend orgasme. Daarna doet Sem hetzelfde. Tot slot neemt Jack haar mee de douche in waar hij het verder afmaakt. Ik ben er intussen vandoor, dus ik heb het slot niet meegemaakt, maar misschien kan Sandra dat beter zelf vertellen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten