Terugblik op geile dinsdag 10 december

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Terugblik op geile dinsdag 10 december

Bericht door Ellen »

Mijn maatje melde zich ziek maar wat zal hij balen wat hij gemist heeft na mijn verhaal.

Ik was al snel even naar de wc geweest daar zag ik Erik al. Teruggegaan naar de winkel nog even wachten op stand-in voor D maar die kwam niet opdagen. GAME OVER!

Met Erik lekker de tijd genomen om elkaar voor het eerst te verkennen. Hij had mij eerder gezien en ergens een beetje spijt van. Gelukkig heeft hij vandaag dat 3x in kunnen halen. Waarschijnlijk halve liter lichter naar buiten :lol: Maar ook ik heb mijn record gehaald. Stukje overgave begint te komen en ik stuur hun handen en andere gereedschap nu wel. Erik weet inmiddels met zijn heerlijke pik en tong mij goed te verwennen.

Ik wist dat S kwam maar niet hoe hij eruit zag. Ik had eerst al een andere man eens doordringend aangekeken. Meneer in het zwarte T-shirt je bent ook een leuke vent. Je hebt niks gemist volgens mij :D Maar toen S binnenkwam voelde ik direct dat deze leukerd het wel was. Wat een guitig koppie dacht ik die wil ik wel even tussen mijn borsten hebben.

Tot ieders grote verassing kwam Jack ook nog aan. En dan gaat het los hoor. Vanaf dat moment veranderde Erik zijn mening over mij van brave Ellen naar..... Over het randje van het bed met mijn koppie en die pik maar verder en dieper pijpen terwijl ik heerlijk geneukt wordt afwisselend door Erik en S.

Ik verklap Jack dat ik erop gerekend had dat hij kwam. Nou dat laat hij zich geen 2x zeggen. Mijn kontje kon het nog steeds aan die grote lummel van hem. Stout vraag ik of er nog een DP inzit voor mij. Meestal regelt Jack dat maar ik was űbergeil vandaag. Jack onderop en S ramde flink ik mijn kontje. Rillingen trokken door mijn lichaam. Ook Erik wou graag een DP met mij. Man wat een heerlijke mannen.

S was inmiddels weer opgeladen en ik had zo'n zin om op hem te zitten. Mijn lichaam reageerde en mijn kutje kneep samen. Dat was genoeg om S af te laten gaan. Zo gaaf om die verrassing steeds weer te kunnen zien.

De zoemer gaat en er komt nog een bekende binnen M. Ik zie hem graag. Hij komt niet vaak. Ik hoor hem nooit maar des te lekkerder als hij me even flink door de matras heen beukt. Die blik in zijn ogen liegt er niet om. Hij is nog niet klaar met mij. Ik heb hem ooit iets beledigd dat het lang duurde voor hij me kon laten squirten. Ik neem dat terug. Hoe jij me aan mijn haren vasthoudend over de pik van Erik en S drukte. Giga geil. S gleed ook heel makkelijk in mijn keeltje.

Toetjestijd van Jack. Zijn grote pik boven mijn ogen spuit hij zich leeg. Erik heeft genoten van dat uitzicht want die volgt. We drinken koffie samen en gaan weer verder. De zoemer ging nog een keer en nog een bekende voor mij C. M heeft zijn toetje nog voor mij en ook die krijg ik onder het genot van het zien van zijn pik. C neukt me nog een tijdje heerlijk door maar ik fluister hem in het oor dat ik even rust nodig heb. Hij snapt me en komt snel nog even klaar. Super hoor. Kort maar krachtig C. Kus

Kort was ik alleen maar ik had J nog gespot alleen nog zoeken waar.
Er liep nog een man rond met serieus de grootste pik die ik ooit gezien heb. Sorrie dat ik niet in uw ogen gekeken heb. Ik was flabbergasted.
J gevonden samen naar de sling waar ik heerlijk gevingerd werd en voor de 3e keer samenkneep. J gepijpt en yes yes yes nog een toetje.

Litle englishmen sorry there was no time left for you.

Dit zaadgeile dametje ging goed gebruikt en dik tevreden naar huis.

Meneer met het zwarte shirt. Trek de volgende keer je kleren uit en spring erbij. Even vragen en je bent welkom hoor.
Berto zandvoort
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2019 12:09
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Terugblik op geile dinsdag 10 december

Bericht door Berto zandvoort »

Zou ik zéker doen en dan ook zeker mee doen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten