Onverwachtse geile donderdagavond

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
RonT61
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2019 11:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Onverwachtse geile donderdagavond

Bericht door RonT61 »

Vanwege de komst van de geile kerstvrouw toch maar even naar de ec. Om half 5 binnen en bijna tegelijkertijd kom ik Benno tegen...die maar even de tijd heeft.
In de darkroom staat T al vast aan het kruis en mag alleen maar gestreeld worden tot ze staat te ten van geiligheid Haar geholpen in de sling. Daar is zij door zowel H, Benno en mij lekker genomen. Wat een geile slet, zoals ze daar lag te genieten en klaar aan het komen was.

Vanaf het matras was te horen dat geile dame 23 binnen was en al flink onderhanden werd ge omen. Benno moest helaas weer weg en de geile slet T genoot van de strelingen en dat haar natte kutje werd gelikt. Vanwege de geile schreeuwen van dame 23 met T en H naar de tussenruimte gegaan waar T geblinddoekt door verschillende mannen flink is geneukt. Op verzoek zou ik haar toetje worden.
Als afsluiter T in de bioscoop nog uitgebreid verwent en hard genomen. Waarbij geile slet T nog flink wat vocht is kwijt geraakt.
In de tussentijd nog een geil stel in de bioscoop gekomen.... deze lekkere dame luste er ook wel pap van.
H en T zijn uiteindijk huiswaarts gekeerd na een lekker afscheid.
Was een zeer geile en gezellige avond met H en zijn geile slet T.

Alsof het niet op kon wilde de achtergebleven geile en zeker lekkere vrouw nog wat meer genieten..... en op zo'n vraag kan je alleen maar behulpzaam zíjn. Met z'n tweeën haar nog lekker laten genieten. Wat een geile vrouw zeg..

Wat een geile en onverwachts geile donderdagavond.

Bedankt H en geile slet T en het geile stel wat later nog bijkwam.

gr. RonT
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten