H EN T OP BEZOEK

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

H EN T OP BEZOEK

Bericht door Benno »

Het is al een tijd geleden dat ik H en T heb ontmoet. Gisteren hadden ze aangekondigd te komen. Weliswaar op een voor mij erg onhandig tijdstip aan het eind van de middag, maar ik kon toch even langs komen.
Als ik om kwart voor 5 binnenkom staat T al aan het Andreaskruis vast met haar gezicht naar de muur. Een aantal mannen is haar een beetje aan het betasten. Ik heb nog koude handen, maar doe toch mee. Ik pak er haar mooie borsten mee vast en ze geeft een gilletje van de schrik. Ik kus haar nek en fluister iets geils in haar oor. Ook Ron komt binnen en voegt zich bij het kleine groepje.

H heeft gezegd: voorlopig eerst alleen borsten en billen. Best moeilijk want ik wil graag weten of haar kutje al nat is van de opwinding. Ze begint namelijk steeds meer te kronkelen. Ze draait met haar heupen en maakt zachte geluidjes van geilheid. H laat iedereen even afstand nemen en stil zijn. T blijft met haar kontje draaien. Geblinddoekt als ze is, voelt ze zich plots alleen in de ruimte, alleen met haar geilheid. Wat een geil sletje is het toch.
"Zeg eens waarvoor je hier gekomen bent", zeg ik. Dat vindt ze erg lastig. Ze krijgt de woorden niet uit haar mond. H maakt haar los van het kruis en leidt haar handen naar een paar stijve pikken (die van mij en die van Ron). "Hiervoor ben je gekomen", zegt hij. Ze bevestigt dat niet, maar haar handen zeggen genoeg. Daaruit blijkt haar interesse, haar begeerte.

We leggen haar in de sling en H bij het spits af door haar eerst te neuken. Daarna ben ik aan de beurt en ik ben er helemaal klaar voor. Kronkelend ligt ze voor me in de sling en ik neuk haar vol vuur, met mijn duim haar gezwollen clit masserend. Na verloop van tijd begint ze zwaarder te ademen, te hijgen en dan te schokken, eindigend in een tamelijk heftig orgasme. Ze grijpt me vast en ik blijf haar neuken, totdat H zegt dat ik even moet stoppen, omdat het haar anders teveel wordt.

Als ze weer wat is bijgekomen is Ron aan de beurt. "Dit is Ron", zeg ik, "Hij heeft een grote pik met een ring door de eikel". Dan weet ze wat ze kan verwachten, denk ik. Ron begint voorzichtig, maar voert het tempo dan langzaam op. Vooral als ze zachtjes vraagt: "Harder". Terwijl ze geneukt wordt, vingert ze haar eigen clit, resulterend in een tweede heftig orgasme. Weer even rust.

Ik wil wel weer, maar H laat eerst andere geïnteresseerden aan de beurt. Of nou ja, er is er een die zegt het wel te willen proberen. Hij neukt T en komt klaar. Daarna wil H zelf wel weer even. Ik ben al weer helemaal geil en als ik de beurt weer krijg begin ik met hernieuwde energie. H maant me rustig aan te doen, om T niet te snel uit te putten. Ik doe daar mijn best voor maar het valt niet mee om rustig te blijven neuken als een vrouw zo geil onder je ligt te kronkelen. Ik stimuleer haar weer, maar dat neemt ze van me over. Ook doet ze haar blinddoek af. Nu kijken we elkaar aan. Ik neuk stevig door en voel haar weer beginnen te schokken. Door en door ga ik, lekker op dreef. T te laten klaarkomen is een ervaring apart en die wil ik nog een keer meemaken. Ze explodeert in een nog heftiger orgasme. Daarna grijpt ze me vast en trekt me naar zich toe. Ze kust me op de mond en houdt me vast. Ik help haar uit de sling en omdat ze nog wat wankel op haar benen staat, hou ik haar nog even vast en we zoenen nog wat. Lekker is dat.

Op het grote matras ligt Geile Dame in standje 69 met Rick. Rick heeft een kerstmuts en zij heeft een heel kerstjurkje aan. De sfeer zit er goed in. H en T rusten wat op de bank en ik kom erbij zitten. Ron zit tegenover haar op het matras. Het is heel gezellig en ik zou graag nog een paar rondes meedoen, maar het is 6 uur en ik moet er vandoor. Naar ik heb gehoord is het nog lang gezellig geweest.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten