C HEEFT EEN BLOND BEHAARD KUTJE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

C HEEFT EEN BLOND BEHAARD KUTJE

Bericht door Benno »

Als ik om half 3 EC binnen kom, komt er tegelijk met mij een stel binnen dat ik al een paar keer eerder ben tegen gekomen. Het zijn E en C uit D. Ze kleden zich net als ik uit bij de lockers en gaan dan eerst film kijken op de eerste rij. Ik ga ook kijken, maar heb eigenlijk geen opwarming nodig. Ik heb zin om te neuken en zit met een stijve te kijken hoe hij haar een beetje streelt. Als ik even naar de gang ga komt er net een nieuw stel binnen, dat wordt rondgeleid. Het is een ebony stel en ik ben benieuwd of ze ook actief gaan worden. Zou ik helemaal niet erg vinden...

Terug in de heterozaal geeft E een blinddoek aan C, die ze omdoet. Ik kom er vlakbij zitten (ze ziet me nu toch niet) en als E haar rechterborst begint te strelen en uit haar bh haalt, neem ik de linker voor mijn rekening. Ik kopieer zijn handelingen (hij kent haar immers het best). Dus eerst strelen we borst en tepel. Dan de tepel met bevochtigde duim en wijsvinger. Vervolgens met tepel in de mond en een hand die de binnenkant van een dij streelt. Hoe dan ook, C vindt het heerlijk. Ze gaat steeds zwaarder ademen en steunt en kreunt van genot. E heeft de locker sleutel om zijn pols en die prikt haar borst. "Dat ding prikt", zegt C. "Wat?", vraag ik, "Prikt dit ding?". Ik prik mijn stijve pik tegen haar hand en ze pakt hem meteen vast en begint eraan te trekken. Ik doe haar slipje opzij en begin haar kutje te strelen. Ze heeft een heerlijk blond behaard kutje en daar word ik helemaal wild van (guilty pleasure: hairy fetisj). Eerst laat ik een vinger langs haar lippen glijden en voel aan haar al harde clitje. Dan glijdt mijn vinger naar binnen en gaat op zoek naar haar gevoelige plekjes. Die heb ik snel gevonden, want het duurt niet lang voordat C het uitroept: "Oh, ik kom klaar, ja ik kom klaar!"

E legt haar op het matras en ik trek haar slipje uit en gar haar kutje likken, waarbij ik de zachte blonde haartjes in mijn neus voel kriebelen. Ik vermoed dat ze wel zou willen dat ik er wat langer mee doorga, maar ik hou het niet meer van geiligheid. Dus steek ik mij steigerende pik snel in haar natte kutje en begin haar stevig te neuken. Daarbij ka ik mij handen niet van haar behaarde schaamstreek afhouden. Ik vinger haar clitje en laat haar tijdens het neuken diverse keren klaarkomen. Totdat E vindt dat het tijd is om een pauze te nemen. Heb ik nog niet nodig, maar vooruit dan maar. Als we naar de algemene ruimte lopen zie ik dat het ebony stel de gebeurtenissen vanaf de achterste rij hebben gadegeslagen.

In de algemene ruimte houden C en E uitgebreid pauze en we kletsen wat bij. Af en toe hou ik een oog op het nieuwe stel, want ik ben nog steeds benieuwd of ze zich voldoende op hun gemak gaan voelen om mee te doen. Na een tijdje pauze gaan E en C naar de darkroom waar we C in de sling leggen. Als ze erin ligt kan ik het iet laten om haar nogmaals, dit keer uitgebreider en met gebruikmaking van twee vingers, te likken. Als ze daarvan is klaargekomen ga ik haar weer neuken. Ik ga lang door en als C voor de zoveelste keer roept dat ze gaat komen, ga ik er in mee en kom ook brullend klaar.

Het ebony stel heeft weer toe staan kijken, maar niet veel later besluiten ze het toch voor gezien te houden. Wellicht vanwege het grote mannenoverschot. Daar zitten overigens niet veel actieve doeners bij, maar ik kan me voorstellen dat het toch wat intimiderend overkomt zo'n eerste keer. Nadat E zijn dame nog eens heeft klaar gelikt en ik haar nog eens met mijn vingers heb laten komen, nemen ze opnieuw een pauze. Het is inmiddels 4 uur geweest en ik moet weer gaan. Ik neem afscheid en vertrek met een brede grijns op mijn gezicht. Zo'n grijns die je hebt als je volop hebt kunnen genieten van een guilty pleasure.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten