NIEUWJAARSRECEPTIE MET KIANA

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

NIEUWJAARSRECEPTIE MET KIANA

Bericht door Benno »

Vandaag is er nieuwjaarsreceptie om 17 uur. Beetje onhandig tijdstip voor mij, dus ga ik eerder op de dag. Vooral omdat Jack en Kiana er ook zullen zijn. Ik kom min of meer tegelijkertijd met hen binnen. Het is best druk, maar er zijn weinig bekenden, behalve M, die ook speciaal voor Kiana is gekomen, net als ik. Iedereen kleed zich uit/om en we kletsen eerst een tijdje in de gang, waar we de weg versperren van alle heen en weer lopende mannen en 1 best mooie blonde transdame.

M zegt dat hij een heel plan heeft opgesteld van wat hij met Kiana wil gaan doen, dus het is tijd om daarmee te beginnen. 1e onderdeel van het plan is om haar met haar rug naar de muur vast te zetten aan het Andreaskruis. Daarna trekt hij haar jurkje omhoog en haalt haar borsten eruit, waarna we ons tegoed doen aan haar lekkere lichaam. Er wordt gekust, gestreeld, geknepen en gevingerd. Er staan inmiddels een man of 15 toe te kijken, maar die houden bescheiden enige afstand.

M maakt haar los , maar het volgende onderdeel van het plan is dat ze nu met haar rug naar de muur wordt vastgezet. Haar fenomenale kontje achteruit staat ze daar. Terwijl M haar zoent en haar borsten bewerkt, kneed ik die lekkere billen. Ik ben al helemaal opgewonden en klaar om te beginnen met de volgende ronde. Als ik een condoom pak, hoor ik Kiana zeggen: "Waar is Benno"?" M zegt: "Die is al klaar om te gaan neuken". Daar heeft ze geen bezwaar tegen, dus penetreer ik haar achterlangs, terwijl ze nog vastzit aan het kruis.

Volgende stap in het plan is dat we haar in de sling leggen, maar niet nadat Kiana als ze net los is gemaakt even wat orale verwennerij op M loslaat. Eenmaal in de sling neuk ik haar vrolijk verder. De eerder genoemde transdame staat naast de sling en raakt af en toe bewonderdend de heerlijke borsten van Kiana aan. Als ik even op adem moet komen, neemt M het over. Het duurt niet lang voordat Kiana een eerste keer squirt. Beslist niet de laatste keer, want als ik daarna weer aan de beurt ben gaat ze weer een paar keer. Ze knijpt me er dan uit en het vocht spuit over mijn buik en ballen. Heerlijk. Even later bij M ook weer en dan ga ik nog een keer flink lang door en komt ze nog twee keer spuitend klaar. Volledig buiten adem stap ik achteruit.

Helaas is dat voor mij het einde van de feestelijkheden vandaag, want ik moet me haasten voor een afspraak. Net als ik vertrek komt Venga binnen, dus er zijn versterkingstroepen. Later na 17 uur kom ik nog even kort langs. Kiana en Jack en M zitten aan de champagne en oliebol, want het officiële gedeelte van de nieuwjaarsreceptie is inmiddels begonnen. Ik blijf even om te kletsen en ga dan weer op huis aan. Benieuwd of het feest nog lang door is gegaan en of M nog meer stoute plannen had met Kiana.
Aan alle EC-vrienden en -vriendinnen en ook aan Patricia en Berry: alle goeds voor 2020!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten